Świat karm

(2.94)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 8)

Bardzo przejrzysta strona...
Bardzo przejrzysta strona główna i podstrony. Zakładki umożliwiają wybór produktów według różnych kryteriów, np. według marek, rodzajów karmy etc. Duży asortyment, mnóstwo możliwości wyboru opcji dodatkowych, jak np. kolor akcesoriów, bardzo miła obsługa, szybki kontakt, niezapowiedziane i zapowiedziane gratisy. Darmowa, ekspresowa przesyłka przy odpowiednim zamówieniu. Kiedy zdarzyło się, że w sklepie zabrakło zamówionego przeze mnie towaru, pracownica zadzwoniła do mnie i poinformowała o braku, przeprosiła za niedogodną sytuację i zaproponowała coś innego w zamian, nawet za nieco wyższą kwotę - sklep zobowiązał się pokryć różnicę kosztu towaru. Dostałam wtedy również informację, że przesyłka jest gotowa do wysłania i kurier odbierze ją jeszcze tego samego dnia, do mnie więc powinna dotrzeć dnia następnego. Tak też się stało. Pełen profesjonalizm i sympatyczna obsługa.

zarejestrowany-uzytkownik

24.10.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio miałam raczej...
Ostatnio miałam raczej nie miłe przejścia z internetowym sklepem zoologicznym Świat Karm. Mimo wszystko ze względu na wygodę postanowiłam raz jeszcze zamówić karmę i żwirek dla mojego kociaka gdyż nie chciałam po prostu tego dźwigać ze sklepu a ceny są jednak dużo niższe w porównaniu ze sklepami w Szczecinie. Zamówienie składałam dość długo, przyczyną tego były błędy, które pojawiały się na stronie www. Niektórych artykułów nie mogłam dodać do koszyka. Jednak po około 20 min. złożyłam zamówienie i dokonałam przelewu. Był to piątek godzina 15:30. Moje zaskoczenie było naprawdę duże gdy sobotę miałam telefon od kuriera, że przywiózł mi paczkę nadaną ze Świata Karm. W jeden dzień zrealizowano moje zamówienie! Było to naprawdę wielkie zaskoczenie, tym bardziej, że przy poprzednim zamówieniu czekałam na paczkę ze Świata karm ponad tydzień. W rzeczywistości paczkę odebrałam w poniedziałek, gdyż w sobotę nie było mnie w domu. Oczywiście zamówienie było poprawnie zrealizowane. Wielki plus dla Świata Karm, widać, że sklep chce się zrehabilitować po ostatnich opóźnieniach, jakie mieli z większością zamówień.

zarejestrowany-uzytkownik

27.09.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Skorzystałam z usług...
Skorzystałam z usług tej firmy dzięki kuponowi rabatowemu gruper.pl i się nie zawiodłam wysyłka była ekspresowa i ceny też mają niewygórowane. Wybór karm jest naprawdę szeroki - dla każdego coś dobrego. Niestety poważną wadą jest kontakt z tą firmą. Udało mi się dodzwonić za 10 razem dzwonienia non stop. Osoby odpowiedzialne za kontakt z klientem nie odbierają telefonów (jedynie że jest się wytrwałym) nie mówiąc już o odpowiedzi na mail'e.

Iwona_675

27.09.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
czas realizacji 24-48...
czas realizacji 24-48 godzin hahahha. Pies chyba na dietę przejdzie. Zamówienie z 7 września jeszcze nie zrealizowane. Pan w informacji tel. poszedł sprawdzić, co z zamówieniem i przed chwila mnie poinformował, że jeszcze nie zostało wysłane . mamy 12 wrzesień . Jak się jeszcze okaże, że towar jest kiepskiej jakości, to chyba sama sobie tego nie wybaczę, że zrobiłam tam zakupy. Bo co pies winny, że właściciel naiwny.

kejtula

12.09.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym drugi raz skorzystałam z usług sklepu. O istnieniu sklepu dowiedziałam się z serwisu gruper.pl, gdzie zakupiłam kupony rabatowe do wykorzystania w opisywanym miejscu. Obsługa w skepie jest na medal. Dzisiaj potrzebowałam informacji na temat moich zamówień. Dodzwoniłam się od razu i przedstawiłam swoją prośbę. Moim zdaniem Pani wcale nie musiała przedstawić mi tych informacji, a jednak poprosiła o chwilę cierpliwości, informując, iż za chwilę do mnie wróci, ponieważ musi podejść do innego biurka. Bardzo szybko odnalazła informacje dotyczące mojego nietypowego pytania: potrzebowałam numery kuponów grupera, które już wykorzystałam. Gapa ze mnie, że tego nie odnotowałam, dodatkowo później odkryłam, że mam takie informacje w potwierdzeniu zamówienia, które otrzymałam e-mailem. Pani nie pouczała mnie, że mogę sama to znaleźć, a udzieliła mi wyczerpującej informacji. Jestem bardzo zadowolona z kontaktu ze sklepem. Wiem, że mogę liczyć na fachową obsługę i pomoc przy przyszłych zamówieniach. Na koniec warto też dodać , iż moje poprzednie zamówienie zostało zrealizowane terminowo, paczka była bardzo dobrze zabezpieczona, a zamówienie kompletne ( w przeciwieństwie do innych sklepów tego typu). Dostałam również mini rabat, który zachęca do ponownego zamówienia. Strona internetowa sklepu jest czytelna, asortyment pogrupowny w logiczne kategorie. Ceny przystępne, wybór bogaty. Polecam ten sklep wszystkim opiekunom kudłatych (i nie tylko) pupili.

Monika_1673

29.08.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (5)
Kupiłam kupon promocyjny...
Kupiłam kupon promocyjny na akcesoria sklepu Świat karm. Zauważyłam, że chętnych było sporo,dlatego postanowiłam poczekać z wykorzystaniem tego kuponu jakiś czas, aby nie trafić na dłuższą wysyłkę. Oferta którą kupiłam obejmowała zniżkę na 50% oraz darmową wysyłkę towaru po zakupieniu produktów za 50zł. Było to więc naprawdę korzystne. Ponad miesiąc po kupieniu bonu postanowiłam go wykorzystać. Przejrzałam artykuły jakie mają na stronie. Zarejestrowałam się i wybrałam produkty do koszyka. Przed złożeniem zamówienia postanowiłam jednak skontaktować się telefonicznie z firmą, aby dopytać się o szczegóły. Niestety próbowałam chyba 5 razy do nich się dodzwonić, wszystkie próby okazały się bezskuteczne. Mimo wszystko złożyłam zamówienie, wpłaciłam na ich konto pieniądze i wysłałam jeszcze maila z prośbą o potwierdzenie gdy moje zakupy zostaną wysłane, ponieważ w tym momencie zależy mi już na czasie. Niestety nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Dziś ponownie od rana próbuję się dodzwonić do Świata karm, ale abonent jest poza zasięgiem, albo nie odbierają telefonów. Zaczęłam się niepokoić, dlatego też postanowiłam poszukać opinii na temat tego sklepu i teraz żałuję że wcześniej tego nie zrobiłam. Sporo osób ma problemy z otrzymaniem swojego zamówienia. Ja czekam dwa dni na kontakt wiec jeszcze mam nadzieję że wszystko będzie dobrze, ale niepewność jest.... Jak na razie przyznaję jeden plus za zniżkę 50%, co będzie dalej zobaczymy, na pewno dam znać.

zarejestrowany-uzytkownik

24.08.2011

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Dnia 4.08. dostałam...
Dnia 4.08. dostałam paczkę w której dwa artykuły były zupełnie inne niż zamawiałam. Tańsze, zniszczone i zupełnie innych firm, w ogóle mi nie pasujące, A czekałam ponad 2 tyg aż sklep dostanie dostawę moich produktów, a tu takie rozczarowanie. Zgłosiłam reklamację i poprosili o zdjęcia, które wysłałam 7.08. Przez cały tydzień czekałam na ich odzew i upominałam się o wiadomość. Po tygodniu napisałam że zgłosze to do rzecznika praw konsumenta itd, to się odezwali z pretensjami że JA NIE CHCĘ IM WYSŁAĆ ZDJĘĆ REKLAMACYJNYCH I NIE MOGĄ MI WIERZYĆ NA SŁOWO!!! Żal... Napisalam co myślę i wysłałam kolejny raz zdjęcia albo i nawet dwa razy, żeby nie mówili że nie doszły.Dalej nic. Powołałam się na ustawę że mają 14 dni od złożenia reklamacji żeby coś postanowili. Jest 17.08 i jeszcze nic. Nikomu ni epolecam, bo szkoda tych nerwów, a karmy wcale nie są takie super. Jeden produkt był dziurawy, inne jakieś tańsze niż te za które zapłaciłam, zupełnie innych firm, karmy dużo szybciej się psują niż te kupione w zwykłych sklepach, obsługa poniżej krytyki....

zarejestrowany-uzytkownik

17.08.2011

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Nikomu nie polecam...
Nikomu nie polecam tego sklepu. Zrobiłam tam trzy zamówienia. Zero odpowiedzi na jakiekolwiek pytania z powodu niekompetencji pani. Na ostatnie zamówienie czekałam ponad 2 tyg, bo nie mieli dostawy i otrzymalam żwirek dziurawy, filter do zupelnie innej kuwety i innej firmy, wiec niei pasujaca do mojej oraz zniszczona podkladke pod miski i nie dla kota tylko dla psa. Zamówione mokre karmy za drugi dzień są już niezdatne dla zwierzaka - strasznie smierdzą, co nie zdarza sie jesli kupuje w zwyklym sklepie.Do tego do zamówień nie ma zadnego paragonu ani faktury, co jest dziwne w takim sklepie.

zarejestrowany-uzytkownik

04.08.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)

Świat karm

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Świat karm?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo przejrzysta strona...
Bardzo przejrzysta strona główna i podstrony. Zakładki umożliwiają wybór produktów według różnych kryteriów, np. według marek, rodzajów karmy etc. Duży asortyment, mnóstwo możliwości wyboru opcji dodatkowych, jak np. kolor akcesoriów, bardzo miła obsługa, szybki kontakt, niezapowiedziane i zapowiedziane gratisy. Darmowa, ekspresowa przesyłka przy odpowiednim zamówieniu. Kiedy zdarzyło się, że w sklepie zabrakło zamówionego przeze mnie towaru, pracownica zadzwoniła do mnie i poinformowała o braku, przeprosiła za niedogodną sytuację i zaproponowała coś innego w zamian, nawet za nieco wyższą kwotę - sklep zobowiązał się pokryć różnicę kosztu towaru. Dostałam wtedy również informację, że przesyłka jest gotowa do wysłania i kurier odbierze ją jeszcze tego samego dnia, do mnie więc powinna dotrzeć dnia następnego. Tak też się stało. Pełen profesjonalizm i sympatyczna obsługa.