Opinie użytkownika (96)

Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Miniglef

07.05.2018

Pijalnia Czekolady E. Wedel

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Miniglef

07.05.2018

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Miniglef

07.05.2018

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Miniglef

07.05.2018

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Miniglef

07.05.2018
Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Miniglef

07.05.2018

Bank BPH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Miniglef

07.05.2018

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Miniglef

07.05.2018

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem niezadowolona z...
Jestem niezadowolona z obsługi w Bricomarche w Żarach. Na pomoc obsługi, pomimo wielokrotnego proszenia o pomoc przez mikrofon (przy kasach) pracowników różnych działów, zazwyczaj czekałam bardzo długo. Nie można dowiedzieć się ceny produktu, bo jej nie ma na metkach, nie można dowiedzieć się czy dane płytki trzeba kupować paczkami, czy można na sztuki. W temacie zlewów państwo nie wiedzą co mają, muszą sprawdzić za każdym razem na zapleczu. Jeśli chodzi o sprzęt - w moim przypadku wyrzynarka - po pierwszym użyciu zepsuła się, na rozpatrzenie reklamacji oczekiwaliśmy dłużej niż wspomniane 14 dni roboczych.

Miniglef

25.01.2018

Bricomarche

Placówka

Żary, ul. Jagiellońska 21

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Miniglef

27.12.2017

taniaksiazka.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Miniglef

27.12.2017

Kolporter

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Miniglef

27.12.2017

Inmedio

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Miniglef

27.12.2017

empik.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Miniglef

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Miniglef

22.12.2017

Vectra

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Miniglef

22.12.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Miniglef

22.12.2017

Saturn

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Miniglef

22.12.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Miniglef

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Miniglef

22.12.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi