Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.
Jestem niezadowolona z obsługi w Bricomarche w Żarach. Na pomoc obsługi, pomimo wielokrotnego proszenia o pomoc przez mikrofon (przy kasach) pracowników różnych działów, zazwyczaj czekałam bardzo długo. Nie można dowiedzieć się ceny produktu, bo jej nie ma na metkach, nie można dowiedzieć się czy dane płytki trzeba kupować paczkami, czy można na sztuki. W temacie zlewów państwo nie wiedzą co mają, muszą sprawdzić za każdym razem na zapleczu. Jeśli chodzi o sprzęt - w moim przypadku wyrzynarka - po pierwszym użyciu zepsuła się, na rozpatrzenie reklamacji oczekiwaliśmy dłużej niż wspomniane 14 dni roboczych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.