Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu.
Bardzo źle. Mam u nich kredyt hipoteczny- muszę płacić 20zł za obsługę konta.Na plus: Wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Źle. Dezorientacja pracowników w infolinii, oraz w placówce. Brak jednolitych systemów postępowania w określonych sytuacjach.Na plus: Wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Jakość obsługi w aptece Ziko, która znajduje się w Grójcu przy ul. Piłsudskiego 4, zasługuje na ocenę bardzo dobrą. Personel tam pracujący jest w pełni kompetentny - szybko i sprawnie potrafi znaleźć pytany produkt oraz opowiedzieć o nim. Obsługująca mnie osoba była w stanie zaoferować tańszy zamiennik oraz wskazać na ewentualne różnice pomiędzy dwoma porównywanymi produktami. W przypadku braku produktu obsługująca osoba zaoferowała jego sprowadzenie na następny dzień. Ubiór obsługujących aptekę osób jest odpowiedni - posiadają służbowe fartuchy oraz plakietki zawierające dane personalne oraz zajmowane stanowisko. Pomieszczenie, w którym znajduje się apteka jest czyste i jasne.
W mojej ocenie jakość obsługi w supermarkecie Intermarche znajdującym się przy ulicy Medalowej 3 w Grójcu (woj. mazowieckie) jest dobra. Sklep posiada szeroki asortyment produktów. W większości przypadków podobne produkty posiadają swoje odpowiedniki innych firm. Pracownicy są ubrani w stroje służbowe oraz posiadają plakietki z danymi personalnymi i zajmowanym stanowiskiem. Zapytani o konkretny produkt wskazują jego lokalizację, jednak nie zawsze odprowadzają do miejsca, w którym się on znajduje. Obsługa na dziale mięsnym jest kompetentna - potrafi wskazać konkretny produkt i opowiedzieć o nim (jakie jest jego zastosowanie). Dwukrotnie zdarzyło się jednak, pozostawienie kupującego w trakcie jego obsługiwania. W obydwóch przypadkach sytuacja ta została jednak rozwiązana poprzez dokończenie obsługi klienta przez inną osobę. Sklep posiada duży parking, na którym bez problemu można zaparkować pojazd. Otoczenie wokół sklepu oraz wejście do niego są czyste. Wewnątrz sklep również wygląda zachęcająca, produkty są odpowiednio wyeksponowane, a podawana przez radio aktualna oferta promocyjna zachęca do kupowania niektórych produktów.
Jakość obsługi w salonie Orange mieszczącym się przy ul. Niepodległości 8 w Grójcu (woj. mazowieckie) jest w mojej ocenie bardzo wysoka. Obsługująca mnie osoba wykazała się wysokimi kompetencjami w zakresie znajomości aktualnej oferty w interesującym mnie segmencie (klient indywidualny). Potrafiła także zaproponować mi opcje dodatkowe oraz przedstawiła ofertę kilku wybranych modeli telefonów w sposób przekonujący, uzasadniając swój wybór zarówno pod względem ekonomicznym jak i technologicznym. Dodatkowo obsługująca mnie osoba potrafiła także odpowiedzieć na zadawane jej pytania związane z wątpliwościami jakie pojawiły się przy zapisach niektórych postanowień przedstawionej mi umowy. Obsługa w tym salonie wykazuje się wysoką kulturą osobistą, używa wobec klientów zwrotów grzecznościowych. Strój obsługującej mnie osoby był odpowiedni, posiadała ona plakietkę ze swoimi danymi personalnymi i zajmowanym stanowiskiem. Pomieszczenie było schludne i czyste, na ścianach znajdowały się aktualne oferty reklamowe, otoczenie sprzyjało zawieraniu transakcji. Cała oferta została mi przedstawiona sprawnie, tj. w czasie ok. 15-20 minut, co może świadczyć o wysokiej jakości obsługi klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.