Opinia użytkownika: Michał_2137
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Jakość obsługi w salonie Orange mieszczącym się przy ul. Niepodległości 8 w Grójcu (woj. mazowieckie) jest w mojej ocenie bardzo wysoka. Obsługująca mnie osoba wykazała się wysokimi kompetencjami w zakresie znajomości aktualnej oferty w interesującym mnie segmencie (klient indywidualny). Potrafiła także zaproponować mi opcje dodatkowe oraz przedstawiła ofertę kilku wybranych modeli telefonów w sposób przekonujący, uzasadniając swój wybór zarówno pod względem ekonomicznym jak i technologicznym. Dodatkowo obsługująca mnie osoba potrafiła także odpowiedzieć na zadawane jej pytania związane z wątpliwościami jakie pojawiły się przy zapisach niektórych postanowień przedstawionej mi umowy. Obsługa w tym salonie wykazuje się wysoką kulturą osobistą, używa wobec klientów zwrotów grzecznościowych. Strój obsługującej mnie osoby był odpowiedni, posiadała ona plakietkę ze swoimi danymi personalnymi i zajmowanym stanowiskiem. Pomieszczenie było schludne i czyste, na ścianach znajdowały się aktualne oferty reklamowe, otoczenie sprzyjało zawieraniu transakcji. Cała oferta została mi przedstawiona sprawnie, tj. w czasie ok. 15-20 minut, co może świadczyć o wysokiej jakości obsługi klienta.