Sklep dosyć stary zewnętrznie, stara wyblakła farba, stare wózki. Wewnętrznie tez bez szału, ale trudno stary sklep trzeba uszanować. Kafelki brudne przy kasie od kurzu zmieszanego z czymś kleistym. Jednak sklep uporządkowany, pracownicy bardzo mili. Zakupy były bardzo przyjemne, nie przeszkadzał wygląd miejsca otoczenia gdy towary ukrywały wszystko co złe i sklep stał się zwyczajną i dość czystą biedronkę.
W Dnia 02.08 byłem na zakupach w biedronce Tczewie, sklep ciekawie zmodernizowany, stał się bardziej przejrzysty i dostępny, wnętrze odnowione widać że postarali się by było ładnie. W koszach metalowych straszny nieład , ale porządek w reszcie sklepu był utrzymany, pracownicy bardzo mili oraz uprzejmi.
Od kilku miesięcy jestem klientem banku BZWBK. Konto założyłem przez internet. Procedura założenia konta nie zajęła mi zbyt dużo czasu. Po kilku dniach przyjechał do mnie kurier aby podpisać umowę dosłałem za darmo dajną kartę zbliżeniową. Dodatkowo do konta jest konto oszczędnościowe zupełnie za darmo. Za prowadzenie konta absolutnie nic nie płace by nie płacić za kartę wystarczy że wykonam minimum dwie tranzakcie w miesiącu czyli po prostu kupić dwa razy symbolicznego batonika i karta jest za darmo. Strona internetowa działa szybko i bezawaryjnie system zabezpieczeń bardzo dobry często przymusowe zmiany hasła. System zakładania hasła tak skonstruowany ze nie można mieć łatwego hasła. Hasło trzeba wymyślić zgodnie z wytycznymi i jest bardzo ciężkie do złamania nawet gdy jest samym imieniem czy nazwiskiem, często jest przymusowa zmiana hasła więc bezpieczeństwo na pierwszym miejscu, przelewy chodzą szybko i sprawnie oraz są oczywiście darmowe, bank godny polecenia.
Po obiedzie udałem się po coś słodkiego do Biedronki. Wchodząc do sklepu zauważyłem że panuje tam porządek, na regałach oraz w koszach metalowych wszystko było poukładane. Pracownicy ubrani ładnie i schludnie. Nie brakowało towaru na półkach mimo że w sklepie było dość dużo ludzi kasjerki obsługiwały szybko i sprawnie, obsługa była bardzo miła, zakupy były przyjemne.
W środę wysłałem paczuszkę do mojego klienta, który kupił mój przedmiot na allegro. W środę rano poszedłem wysłać przesyłkę w okienku była miła pani, która mnie obsługiwała w placówce panował porządek. Tego dnia wysłałem paczkę zwykłym listem ekonomicznym, czyli przesyłka powinna iść bardzo wolno jednak ku mojemu zdziwieniu klient odebrał przesyłkę już w piątek także czas wysyłki to tylko dwie doby jak na paczkę ekonomiczną na poczcie to według mnie bardzo szybko.
Dnia 24 czerwca kupiłem w sklepie Agito laptopa. Pieniądze wysłałem od razu, doszły następnego dnia rano czyli w poniedziałek. Wybrałem sposób dostawy kurierem (dostawa w 24h) do czwartku przesyłka nie doszła więc postanowiłem zadzwonić i zapytać dlaczego okazało się że jeszcze nie wysłali sprzętu i powiedzieli że wyślą jutro więc wysłali po 5 dniach od zaksięgowania wpłaty na ich kącie więc szybkość obsługi fatalna. Laptop przyszedł w poniedziałek, opakowanie zapakowane fatalnie zero ochrony przed uderzeniami więc laptop przyszedł oczywiście uszkodzony. Procedura reklamacyjna trwała bardzo długo, formularze na stronie agito nie działały poprawnie. Zanim dostałem nowego laptopa minął miesiąc. Zdecydowanie nie polecam tej firmy zero profesjonalizmu.
Dnia 20 lipca przyjechał do mnie kurier z zamówionym przeze mnie laptopem. Był czysto i schludnie ubrany w swój roboczy strój, mimo że przyjechał do mnie z daleka gdyż mieszkam daleko od centrali jego samochód był czysty. Przywitał mnie miły i uśmiechnięty pan. Powiedział mi, że z paczką jest coś nie tak jak sam zauważyłem była zgnieciona. Otworzyliśmy paczkę i okazało się, ze laptop ma zbitą matrycę. Pan kurier od razu wiedział co robić pomógł mi zrealizować reklamację powiedział co potrzebuję, dostarczył potrzebne dokumenty potrzebne do uwzględnienia reklamacji (protokół szkody) po czym przyjechał do mnie z nowym laptopem jestem bardzo zadowolony z obsługi tego pana.
Sklep bardzo czysty i zadbany, gazetki promocyjne oraz tygodnik kropka TV dostępne. Jedyny mankament sklepu to bardzo ciasne drzwi powiem, ze wjeżdżając wózkiem ledwo można się zmieścić trzeba dobrze celować, żeby w nie trafić a reszta ok, sklep w dobrej lokalizacji nowy bo zbudowany niedawno, przy kasie gdy kolejka zaczynała robić się dłuższa kasjerka wezwała pomocniczki dzwonkiem, od razu zostały otwarte nowe kasy zakupy bardzo przyjemne. Mają też tak dobre bułeczki po 0,28zł bardzo chrupiące i delikatnie spalone, a że takie lubię to wziąłem od razu całą siateczkę.
Udałem się na wizytę testową do biedronki, sklep był czysty i zadbany były dostępne gazetki tygodnika Kropka TV, siateczki na wszystkich stoiskach. Przejdźmy do konkretów poszukiwałem galaretek więc wypadałoby zapytać jakąś pracownicę na sali sprzedaży jednak nikogo dosłownie nikogo nie było sytuacja wyglądała tak, ze wszystkie kasy były otwarte, pełno ludzi, na magazynie nikogo, na sali również nikogo więc zapytałem ochroniarza i pomógł mi no ale do nie do niego należy owe zadanie, myślę ze prawidłowo jakaś pracownica zawsze powinna być na sali sprzedaży do pomocy i pilnowania asortymentu dlatego uważam że personelu brakowało w tym dniu. Następną rażącą rzeczą był brak koszyków plastikowych przy wejściu. Kasjerka, która mnie obsługiwała ok 50lat włosy brązowo-blond pasemka średniej długości nie była zbyt miła gdyż nie nawiązywała kontaktu wzrokowego ze mną, nie przywitała się ze mną słowami dzień dobry, identyfikator miała odwrócony oraz cały czas widać było zakrywała go ręką, nie wiem czemu. Wizyta niezbyt miła dlatego ocena jest jaka jest.
Sklep z artykułami budowlanymi - a w środku okazuje się miła atmosfera oraz wiele stoisk typu galanteria i dodatki oraz artykuły przemysłowe i zabawki, w sklepie można kupić bardzo wiele rzeczy, nigdy nie narzekałem na ich asortyment, ponieważ nawet jak czegoś brakuje zostanie zamówione przez pracowników dnia 14 stycznia udałem się po wtyczkę do pralki pani w sklepie pomogła dobrać odpowiednią wtyczkę do pralki aby wytrzymała napięcie, wtyczka działa i pasuje idealnie, polecam sklep.
Bardzo przyjazny sklep, często tam chodzę ponieważ bardzo lubię, na wejściu zawsze jestem przywitany przez miłe panie w czerwonych koszulkach polo, znaleźć można tam praktycznie wszystko co potrzebne, chodzę tam zawsze nawet przy małych zakupach ponieważ obsługa jest wręcz cudowna, każda pani sklepie jest zawsze miła i uśmiechnięta oraz gotowa by każdemu pomóc, polecam ten sklep.
Sklep był bardzo czysty i zadbany, wszystko wyglądało prawidłowo oraz zgodnie ze standardami, kosze na zakupy oraz koszyki były ułożone, gabloty reklamowe czyste. Na sali sprzedaży panował porządek było widać pracownicei chodzące po sklepie widać było, że pilnowały wszystkiego dokładnie, powiem porostu, że byłem bardzo zadowolony z wizyty w tym sklepie, bardzo miło robiło mi się zakupy, tygodnik Kropka TV był dostępny na wszystkich stoiskach, pani w kasie była uprzejma oraz miła, nie było długiej kolejki. Wszystko było poukładane w koszach metalowych, kwiaty nie były zwiędnięte polecam sklep.
Witam.
Dnia 21 marca udałem się aby coś zjeść w porze obiadowej do KFC. Po wejściu do lokalu udałem się do kasy była jedna sprzedawczyni kolejka była ogromna ok 10-15 osób po ok 3minutach czekania przyszedł jeden sprzedawca obok z plakietką uczę się i jedna pani do następnej kasy obok poszedłem do kasy z panem który się uczył, pracował bardzo szybko, był miły uśmiechnięty i miał zapał do pracy, zamówiłem zestaw B-smart tu dodam że sprzedawca nie zaproponował mi jedzenia na wynos (dobrze że akurat jadłem w lokalu), zapłaciłem banknotem 10zł sprzedawca wydał mi 5zł reszty i 1gr wraz z paragonem po chwili położył kartonik na teccę (nie podał mi tacy musiałem sam ją wziąć ) standardowo poprosiłem o sól i ketchup, sprzedawca podał mi oba pojemniki i kazał mi wziąć sobie co chce, usiadłem do stolika (był czysty i mokry) widać że był świerzo zmywany, w lokalu było bardzo czysto widać było chodzącą po lokalu kierowniczkę która dbała o wszystko. Po zjedzeniu swierdziłem że nadal jestem głodny przy kasach nie było wgl ludzi i stał biednie samemu pan który się uczy więc podszedłem i poprosiłem o zestaw B-smart z longerem oczywiście z tym samym zapałem szybko i sprawnie mnie obsłużył tym razem podał mi tacę, jednak znowu bez chusteczek poprosiłem więc o chusteczki, ketchup i sól wszystko dostałem w expresowym tempie i bez problemu, usiadłem do tego samego stolika i zjadłem. Przed wyjściem wyżuciłem śmieci. Wizyta zrobiła na mnie przyjemne wrażenie jednak nowy pracownik musi się jeszcze troszeczke przyuczyć.
Witam.
Dnia 20 marca po kościele ok godz. 19 wybrałem się do restauracji KFC aby coś zjeść, po wejściu do restauracji udałem się do kasy, przy kasach była tylko jedna sprzedawczyni kobieta w blond włosach imienia niestety nie zapamiętałem w kolejce było ok 5 osób więc musiałem poczekac parę minut na obsłużenie. Zamówiłem zestaw B-smart z longerem zapłaciłem banknotem 10zł sprzedawczyni wydała mi 5zł i 1gr reszty wraz z paragonem i przeprosiła że muszę minutkę poczekać na frytki po niecałej minucie otrzymałem tacę wraz z kartonikiem i chusteczkami poprosiłem jeszcze o ketchup do longera i sól do frytek dostałem te rzeczy bez problemu frytki były oczywiście osolone ale ja lubię wiecej soli. Usiadłem się do stolika i przystąpiłem do jedzenia teraz niestety minusy stolik był brudny ten przy którym siedziałem, na podłodze leżały resztki jedzenia, po zjedzeniu udałem się do śmietnika w pobliżu aby wyrzucić resztki jednak śmietnik był pełen (śmieci prawie wysypywały się ze śmietnika) poszedłem więc do drugiego śmietnika który również był pełen jednak udało mi się z trudem opróżnić tacę. Spędziłem w restauracji ok 30 min ogólnie byłem zadowolony bardzo z obsługi jednak czystośc w restauracji była okropna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.