Opinie użytkownika (21)

Sklep czysty, ładnie...
Sklep czysty, ładnie i schludnie urządzony. Już w progu witaja mnie uśmiechnięte twarze ekspedientek. Obsługa ubrana jednakowo, w firmowe koszulki. Panie sa miłe i uprzejme, pytaja czy moga w czymś pomóc, podaja obuwie, wymieniają rozmiary. Asortyment poukładany, kartony stoją równo, buty ładnie wyeksponowane. Kozaczki specjalnie usztywnione, nie leżą na kartonach. Widocznie zaznaczone promocje. Czyste lustra, podłogi i siedziska. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne.

Marta_46

04.11.2009

DEICHMANN

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (20)
Wizytę w sklepie...
Wizytę w sklepie "Dono" rozpoczęłam dnia 19.10.2009r o godz. 12:00. Przed wejściem do sklepu było raczej czysto. Na ziemi leżało kilka paragonów i opakować po batonikach. Strefa wejścia czysta. Przy wejściu i w całym sklepie czuć nieprzyjemny zapach. Produkty poukładane ładnie i schludnie. Owoce i warzywa dosyć nieświeże, brak dokładnie przyporządkowanych cen. Produkty chemiczne trochę porozrzucane, ale ogólne wrażenie dobre. Ceny przyporządkowane. Przy stoisku Mięso- wędliny posprzątane. Produkty poukładane, każdy ma swoją cenę. Wyglądają świeżo. Obsługa miła, chętna do pomocy. Skontrolowałam kilka produktów pod względem dat ważności- brak uwag.

Marta_46

19.10.2009

dino - supermarket

Placówka

Żmigród, Wojska Polskiego 13

Nie zgadzam się (15)
Salon Mixelectronics otwarty...
Salon Mixelectronics otwarty jest bardzo długo (pn.-pt:9.00-21.00, sb:9-21, nie:10-21), co jest dogodne szczególnie dla osób długo pracujących. Po wejściu do salonu zaraz zostałam zauważona przez pana z obsługi. Przywitał mnie z uśmiechem. Salon jest bardzo duży. Sprzęt wyeksponowany tematycznie, bardzo logicznie i ładnie poukładany. W sklepie wystawionych jest dużo modeli artykułów. To ważne dla klienta, bo każdy można dotknąć, sprawdzić, pooglądać. W pomieszczeniu jest posprzątane. Nie widać kurzu na sprzęcie. Jest jasno, wszystko dokładnie widać. Do obsługi klienta jest dużo osób, każdy ma przydzielony swój dział, co jest bardzo wygodne dla zainteresowanych. Osobiście byłam zainteresowana kupnem aparatu fotograficznego. Nie znam się na tym, więc poprosiłam o pomoc pana z obsługi. Pan podszedł do mnie, gdy go poprosiłam. Był ubrany w firmowy strój. Bardzo schludny. Przedstawił opcje, które mogłyby być dla mnie odpowiednie. Moim jedynym kryterium była cena. Pan pokazywał aparaty, włączał, prezentował. Mówił o parametrach w bardzo zrozumiały sposób, podając przykłady, do czego to się przydaje. Wyczerpująco odpowiadał na moje pytania. Poświęcił mi tyle czasu, ile potrzebowałam. Nie miałam poczucia, że się gdzieś śpieszy. Jeśli chodzi o aparaty fotograficzne, to firma oferuje bardzo szeroką gamę modeli. Klient ma z czego wybierać. Ceny również są przystępne. Powiedziałabym nawet, że bardzo atrakcyjne, bo kupiłam aparat SONY DSC-H10B za 729zł. Ten sam model kosztował w Saturnie 760zł. Dla mnie to ważne, że zaoszczędziłam.

Marta_46

26.08.2009

Mix electronics

Placówka

Wrocław, Paprotna 7

Nie zgadzam się (24)
02.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Marto. Dziękujemy za miłe słowa skierowane pod naszym adresem. Zapraszamy ponownie!!
W dniu 24.08.2009...
W dniu 24.08.2009 zawierałam z PZU umowę o obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych. Do PZU udałam się po sprawdzeniu kilku innych ofert u konkurencji. Pomieszczenie bardzo ładnie i schludnie urządzone. Są wygodne krzesełka dla oczekujących klientów. Na stoliku leżą poukładane ulotki z informacjami o ofercie PZU. W rogu stoi butla z ciepłą i zimną wodą wraz z kubeczkami. Na obsługę nie czeka się zbyt długo. Czas umila cicho grające radio. W pomieszczeniu jest jasno, świecą wszystkie żarówki. Wykładzina czysta. Pokój utrzymany w kolorach niebieskich. Na biurkach obsługi panuje porządek. Dokumenty poukładane. Obsługą klienta zajmują się dwie miłe panie. Gustownie i grzecznie ubrane (białe bluzeczki, ciemne spodnie). Uśmiechnięte, mówią powoli, dokładnie tłumacząc każdy niezrozumiany wątek. Chętnie i cierpliwie odpowiadają na wszystkie pytania. Przedstawiają klientowi kilka alternatywnych ofert, proponują dobieranie dodatkowych opcji w atrakcyjnych cenach (Ubezpieczenie PZU Auto Pomoc, Auto Szyba itp.) Przedstawiona oferta była dla mnie bardzo atrakcyjna. Pani przedstawiła mi wszystkie punkty umowy bardzo jasno i wyraźnie. Podawała przykłady z życia. Rzeczywiście oferta była konkurencyjna. W trakcie obsługi miałam poczucie, że Pani poświęca mi wystarczająco dużo czasu. Nie śpieszyła się, nie poganiała. Miałam czas na zastanowienie i dokonanie przemyślanego wyboru. Przy wyjściu dostępna jest anonimowa ankieta dotycząca jakości obsługi. Do tego przygotowany jest stolik, długopis i skrzynka zamykana na klucz.

Marta_46

26.08.2009

PZU

Placówka

Trzebnica, Głowackiego 15a

Nie zgadzam się (21)
Lokal pięknie wyposażony,...
Lokal pięknie wyposażony, gustownie zaprojektowany. Bardzo wygodne fotele, dyże stoliki. Ładne, czyste obrusy. Szeroki wybór lodów, ciast, kaw. Minustem jest brak zdjęć deserów w menu i kilka opcji dopisanych odręcznie długopisem. Ceny przystępne. W toalecie bardzo czysto. Papier toaletowy jest. Bardzo ładny zapach odświeżający. Kelnerki uśmiechnięte, ubrane w białe bluzeczki i ciemne spodnie. Potrafią doradzić. Są bardzo miłe. Szybki czas realizacji zamówienia.

Marta_46

25.08.2009

Markiza

Placówka

Trzebnica, Ks. Dz. W. Bochenka 49

Nie zgadzam się (21)
Restaurację polecono mi...
Restaurację polecono mi przy wjeździe na płatny parking przy zamku Kórnik. Płacąc za parking dostałam 10% zniżki na jedzenie w tej restauracji. Restauracja znajduje się w rynku. Pomieszczenia są czyste, obrusy wyprasowane. Toalety nie zamykają się na klucz. Nie ma papieru toaletowego. Na zamówioną pizze czekałam ok.30 min, przy czym w restauracji były jeszcze tylko 3 osoby. Kelner nieprzyjemny, aczkolwiek schludnie ubrany. Nie dostałam dodatkowego talerzyka. Musiałam dodatkowo prosić o sos, który był w cenie. Nie dostałam 10% zniżki, tylko 5%.

Marta_46

25.08.2009

Casablanca

Placówka

Kórnik, Rynek 8

Nie zgadzam się (25)
Zaraz po tym,...
Zaraz po tym, jak weszłam do sklepu z uśmiechem przywitała mnie ekspedientka. Bardzo ładnie ubrana, czysto, schludnie, a przy tym bardzo modnie i ciekawie. Dała mi chwilkę na pooglądanie asortymentu, a gdy zobaczyła, że zaczynam się rozglądać, podeszła i zapytała, czy w czymś może pomóc. Pomogła mi poszukać coś, co by mnie interesowało. Sama zaniosła rzeczy do przymierzalni. Donosiła rozmiary, o które prosiłam. W sklepie panował ogólny porządek, wsyztskie żarówki świeciły, było pozamiatane, podłoga świeciła się. Odzież na stołach równo poukładana, na wieszkach ładnie powieszana kolorystycznie.

Marta_46

25.08.2009

Mango

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (25)
Obserwacja dotyczy strony...
Obserwacja dotyczy strony internetowej ELECTRO WORLD: Strona ładuje się szybko. Utrzymana w ładnych, spokojnych barwach (przewaga niebieskiego koloru z logo). Na samej górze zachęcające hasło: "Zdecyduj z nami". Wyróżnia się i jest bardzo widoczne. Poniżej 7 zakładek dobrze, czytelnie opisanych. NIestety nie ma na stronie całego asortymentu sklepu. Jedynie aktualna gazetka firmy (do ściągnięcia tez w formacie pdf). Na stronie aż 4 migające reklamy, co odwraca uwagę i nie pozwala się skupic na oglądanym asortymencie. Ciekawa opcją jest zakładka TOP10, gdzie z każdego działu prezentowane są najlepsze hity. Przy zdjęciach krótkie opisy. Zdjęcia powiększaja się w osobnym oknie, po kliknięciu. Zakładka PROMOCJE nie działa. Nie wyświetla sę nic na stronie, po jej kliknięciu. Bardzo przydatna opcją jest możliwośc zamówienia zdjęć lub fotopamiątek na stronie.

Marta_46

13.05.2009

Electro World

Placówka

Nie zgadzam się (19)
Do Electro World...
Do Electro World przyjechałam, gdyż zaciekawiła mnie bardzo atrakcyjna cena Telewizora Plazmowego 42PG6000 LG 42". Telewizor był w promocji, jak wyczytałam w gazetce. Sklep bardzo przestrzenny, dyżo miejsca dla klientów, dobrze oświetlony, wykładzina czysta, sprzęt na półkach logicznie poukładany, ceny i opisy pod każdym sprzętem. Przy stoisku z telewizorami stałam ok. 7 min. Nikt do mnie nie podszedł. Sama poprosiłam pana z obsługi. Był bardzo uprzejmy. Chciałam jak najwięcej dowiedziec się o danym modelu telewizora. Pan kompetentnie mi doradził i odpowiedział na wszytskie moje wątpliwości. Poświęcił mi tyle czasu, ile potrzebowałam. Zaprezentował sprzęt. Proponował jeszcze inne opcje, w zbliżonej cenie. Po telewizor wróciłam następnego dnia.

Marta_46

12.05.2009

Electro World

Placówka

Wrocław, Czekoladowa

Nie zgadzam się (21)
Miałam problem z...
Miałam problem z uruchomieniem zakupionego kilka godzin wcześniej odkurzaczem i postanowiłam zadzwonić i prosic o radę. Znalazłam jedynie numer do sklepu w Trzebnicy (bardzo dobrze, że jest na stronie www). Odebrała bardzo miła pani. Nie przedstawiła się na początku rozmowy. Gdy powiedziałam jaki mam problem, przekazała słuchawke koledze. Pan bardzo dokładnie, krok po kroku wyjasnił mój problem. Okazało się, że wynikał on z mojej niewiedzy na temat odkurzaczy. Pan był bardzo cierpliwy i kompetentny. Powiedział, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, mogę jeszcze zadzwonić, a personel na pewno pomoże. Nie muszę jechać do Trzebnicy.

Marta_46

12.05.2009

Avans.pl

Placówka

Trzebnica, Henryka Pobożnego 5-7

Nie zgadzam się (27)
Zaraz po tym...
Zaraz po tym jak weszłam do sklepu, zauważył mnie usmiechnięty Pan z obsługi, Był schludnie ubrany, bardzo grzecznie mnie powitał i zapytał w czym może pomóc. Wyjaśniłam, że szukam odkurzacza w niskiej cenie. Pan podszedł ze mna do stoiska z odkurzaczami. Zapytał czego oczekuję i polecił trzy odkurzacze. Cena nie była zbyt niska, ale wybrałam Odkurzacz SAMSUNG SC5610 Genie. Był to ostatni odkurzacz w sklepie, dlatego też Pan bardzo starannie mi go zapakował w kartonik. Pomógł mi go nawet wnieśc do bagażnika samochodu, stojącego pod sklepem. Sklep był czysty, wysprzątany. Każdy pracownik coś robił. Obsługa stara się dobrze doradzic klientowi. Witają klientów zaraz po wejściu. Starannie tłumaczą wszelkie wątpliwości.

Marta_46

12.05.2009

Avans.pl

Placówka

Trzebnica, Henryka Pobożnego 5-7

Nie zgadzam się (31)
W sklepie gra...
W sklepie gra bardzo głośna muzyka. Mogłaby być trochę ciszej. Ubrania ładnie wyeksponowane i poukładane. Niektóre pospadały z wieszaków i nie są poprawiane przez ekspedientki. W przymierzalniach niezbyt czysto. Na podłodze kurz. Lustra brudne. Przepalone 3 żarówki. Szukałam konkretnego, wcześniej upatrzonego modelu bluzki. Ekspedientka z uśmiechem na twarzy mi pomogła. Była bardzo miła i uprzejma. Przy kasie długa kolejka. Tylko jedna kasa czynna. Druga kasjerka układa ubrania na ladzie.

Marta_46

21.04.2009

Bershka

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (16)
Wizyta odbywała się...
Wizyta odbywała się w niedzielę. Prawie wszytskie stoliki zajęte. Bardzo dużo ludzi. 5 kelnerek podaje lody. Kelnerki ubrane tak samo, w firmowe stroje. Niedbałe fryzury. Kelnerka, która mnie obsługiwała nie usmiechała się, nie spytała nwet co podać, tylko od niechcenia stanęła przede mną. Zamówiłam pucharek lodów. Na lody czekałam 45 min. NIe zostałam ostrzeżona, iż tak długo będzie to trwało. Kelnerka, gdy nie miała zamówień opierała się o ścianę. Była bardzo niesympatyczna i niekompetentna. Stoliki bardzo długo stały nieposprzątane. Kwiatki prze stołach okurzone, przeszkadzają w konsumpcji. Personej nie porozumiewa się między sobą, bo zdarza im się wydawać dwa razy to samo, lub pomylić stoliki. Nie można płacic kartą. Podane lody lekko roztopione, ale bardzo smaczne. Dużo dodatków, tak jak w opisie w karcie.

Marta_46

21.04.2009

Cafe Italia

Placówka

Wrocław, Plac Dominikański 3

Nie zgadzam się (25)
Bardzo duża kolejka...
Bardzo duża kolejka do kas. Jednak kasjerzy dosyc szybko sprzedaja bilety. Mimo nawału pracy są mili, doradzają, które miejsce wybrać, usmiechają się. Ładne ubrania firmowe. I panie i panowie mają ładne, zadbane dłonie. Przy stoisku dalej rozsypany popcorn. W sali kinowej posprzątane, jednak znalazłam dwa kubki po pepsi przy fotelach na górze. Podstawione kosze na śmieci po seansie.

Marta_46

14.04.2009

Helios

Placówka

Wrocław, Kaziemierza Wielkiego 19a-21

Nie zgadzam się (20)
Kawiarnia przypomina wystrój...
Kawiarnia przypomina wystrój wnętrz w czasach PRL. Jednak bardzo miło i przytulnie. Nieproporcjonalnie wysokie krzesła do niskich stolików. Trzeba siedzieć bardzo zgarbionym. Pani troszke niemiła, brak uśmiechu. Lody bardzo dobre, duży wybór, różne dodatki. Ceny niskie. Lokal troszkę dziwnie zagospodarowany. Bardzo duszno.

Marta_46

14.04.2009

Witaminka

Placówka

Wrocław, Rynek 52

Nie zgadzam się (23)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu, od razu podeszła ekspedientka z zapytaniem, w czym może pomóc. Wytłumaczyłam czego szukam. Pani przynosiła kolejne pary butów, pokazywała, wymieniała rozmiary. Była bardzo cierpliwa i sympatyczna. Doradzała. W sklepie czysto, aczkolwiek bardzo duszno. Kartoniki z butami ładnie poukładane, ale bardzo blisko siebie- mało miejsca do przejścia.

Marta_46

14.04.2009

CCC

Placówka

Rawicz, Rynek

Nie zgadzam się (23)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu, zostałam szybko zauważona. Podszedł bardzo miły pan. Schludnie ubrany, z usmiechem na ustach. Zapytał w czym może pomóc. Wyjaśniłam, iż szukam głośników do swojego komputera. Pan bardzo kompetentnie doradził. Odpowiedział na wszystkie pytania jasno i wyczerpująco. Poświęcił mi dużo czasu. Mimo tego, iż w sklepie było trochę tłoczno. Salon czysty, schludny. Niektóre komputery włączone- wielki plus. Obsługa przygotowana merytorycznie, fachowe słownictwo potrafią wytłumaczyć nawet tym, co niewiele wiedza o komputerach.

Marta_46

14.04.2009

Vobis

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (36)
Kupowałam bieliznę. Ekspedientka...
Kupowałam bieliznę. Ekspedientka kompetentnie dobrała odpowiedni rozmiar. Cierpliwie donosiła inne komplety, kolory, wzory. Doradzała ze smakiem. Bardzo intymna atmosfera w przymierzalniach. Sofa przed przymierzalniami, dla osób towarzyszących.

Marta_46

11.04.2009

Triumph

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (17)
Wizyta miała miejsce...
Wizyta miała miejsce w celu zwrotu towaru. na miejscu dowiedziałam się, iż zwrot nie ejst możliwy. Pani w serwisie stwierdziła, żew tym sklepie nie można zwracać zakupionych rzeczy. (3 dni temu inną informację uzyskałam od Pani kasjerki). Zapytałam co moge zrobić. Pani odparła z drwiącą miną, iż Saturn to nie wypożyczalnia i widocznie była mi potrzebna ta prostownica na jakąś imprezę, a teraz już mi nie jest potrzebna. Bardzo niesmaczna uwaga. Udałam się w takim razie na halę sklepową i postanowiłam porozmawiać z kierownikiem działu małego AGD. NIe było go. Była Pani, która go zastępowała. Bardzo niekompetentna, aczkolwiek miła i sympatyczna. Powiedziała, żeby chwilę zaczekać, ona zadzwoni do serwisu. Wróciła za 5 min i powiedziała, iż mogę udać się do serwisu, bo sprawa będzie załatwiona. Zadowolona stanęłam w kolejce do tej samej Pani serwisant. Przedemną stały dwie osoby. Usłyszałam tylko pogardliwe: "jeśli chodzi o prostownicę to sprawa nie będzie załatwiona, bo kierownik nie wyraził zgody!" i Pani powróciła do obsługi innego klienta. Poczekałam. Wyjaśniłam, iż właśnie wracam od kierownika (zastępcy) małego AGD i Pani mnie wlaśnie tu wysłała. Pani się wzdrygnęła i odebrała telefon, świetnie się bawiąc i rozmawiając ja kimś znajomym z tego co słyszałam. Poprosiłam kierownika hali. Po 10 min przyszedł bardzo miły Pan. Wysłuchał mojej sprawy od początku. Oglądna towar, porównał go z wystawionym na sklepie i spokojnie zgodził się na zwrot prostownicy. Jego decyzja była szybka i rzetelna. Pani serwisantka schowała się do magazynu. Wcześniej poprosiłam od niej numer telefonu do Federacji Konsumentów i jej imię i nazwisko (J.S.). Pani ta była bardzo nieprzyjemna dla wsyztskich klientów, wyglądała, tak, jakby za karę pracowała na tym stanowisku.

Marta_46

11.04.2009

Saturn

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (26)
W Biedronce w...
W Biedronce w Żmigrodzie nie ma pustych koszyków do dyspozycji klientów a jeśli już są, to mają połamane uchwyty. W lokalu unosi się bardzo nieprzyjemny zapach. Podłoga jest brudna. W części z artykułami chemicznymi nie da się przejść, ponieważ palety z nowym towarem poustawiane są w przejściu. Taśma przy jednej z trzech kas nie działa od prawie miesiąca. Obsługa jest niemiła, nie służy pomocą.

Marta_46

01.09.2008

Biedronka

Placówka

Puck, Kasztanowa 9

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi