Opinia użytkownika: Marta_46
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W dniu 24.08.2009 zawierałam z PZU umowę o obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych. Do PZU udałam się po sprawdzeniu kilku innych ofert u konkurencji. Pomieszczenie bardzo ładnie i schludnie urządzone. Są wygodne krzesełka dla oczekujących klientów. Na stoliku leżą poukładane ulotki z informacjami o ofercie PZU. W rogu stoi butla z ciepłą i zimną wodą wraz z kubeczkami. Na obsługę nie czeka się zbyt długo. Czas umila cicho grające radio. W pomieszczeniu jest jasno, świecą wszystkie żarówki. Wykładzina czysta. Pokój utrzymany w kolorach niebieskich. Na biurkach obsługi panuje porządek. Dokumenty poukładane. Obsługą klienta zajmują się dwie miłe panie. Gustownie i grzecznie ubrane (białe bluzeczki, ciemne spodnie). Uśmiechnięte, mówią powoli, dokładnie tłumacząc każdy niezrozumiany wątek. Chętnie i cierpliwie odpowiadają na wszystkie pytania. Przedstawiają klientowi kilka alternatywnych ofert, proponują dobieranie dodatkowych opcji w atrakcyjnych cenach (Ubezpieczenie PZU Auto Pomoc, Auto Szyba itp.) Przedstawiona oferta była dla mnie bardzo atrakcyjna. Pani przedstawiła mi wszystkie punkty umowy bardzo jasno i wyraźnie. Podawała przykłady z życia. Rzeczywiście oferta była konkurencyjna. W trakcie obsługi miałam poczucie, że Pani poświęca mi wystarczająco dużo czasu. Nie śpieszyła się, nie poganiała. Miałam czas na zastanowienie i dokonanie przemyślanego wyboru. Przy wyjściu dostępna jest anonimowa ankieta dotycząca jakości obsługi. Do tego przygotowany jest stolik, długopis i skrzynka zamykana na klucz.