Po raz pierwszy od dłuższego czasu miałam okazję odwiedzić lokal o tak miłej obsłudze. Już przy samym wejsciu zostałam powitana przez kelnera, po zajęciu miejsca przy stoliku od razu dostałam kartę z daniami. Gdy tylko odłożyłam menu od razu pojawił się kierownik zmiany, by przyjąć zamówienie. Wszystko odbyło się bardzo sprawnie, już po ok. 10 minutach dostałam Shoarmę wieprzową, a po ok. 15 ognisty kebab (Pan kelner przeprosił, ze na drugie danie trzeba było dłużej czekać). W trakcie wizyty z oparcia spadła mi kurtka, którą kelner od razu podniósł i mi podał. Po skończyonym posiłku kelner bardzo szybko przyszedł, zapytał czy chciałabym zamówić coś jeszcze, poprosiłam o rachunek, który dostałam po dosłownie minucie. Lokal był rewelacyjnie przygotowany na przyjście wiekszej ilosci gości. Kelnerzy byli szybcy, uprzejmi i uśmiechnięci. Do takiego lokalu warto przychodzić.
Postanowiłam skorzystać z promocji: 2 schoarmy w cenie jednej. Udałam się do lokalu z koleżanką. Był ogromny ruch. Przy wejsciu nie było kelnera wskazującego stolik. W końcu same znalazłysmy wolny stolik. Stałyśmy koło niego, gdyż był brudny i stały na nim brudne talerze po poprzednich gościach. Poprosiłysmy kelnera o posprzątanie. Zabrał tylko część rzeczy, po resztę nikt już nie wrócił. Poprosiłyśmy kolejnego kelnera (siedząc juz przy stoliku) o zabranie szklanek po poprzednich gościach. Spojrzał na nas zdziwiony i powiedział, że nie rozumie. Powtórzyłyśmy to samo wyraźniej, syttuacja powtórzyła się jeszcze dwa razy. W końcu z urażoną miną zabrał naczynia. Od razu powiedziałam, ze chcemy złożyć zamówienie. Kelner po chwili ciszy: "więc?", był bardzo niemiły, gdy pytał o szczegóły zamówienia. Przyniesiono nam jeden zestaw sosów, w trakcie jedzenia poprosiłyśmy o drugi zestaw, który nam przysługiwał. Prosiłyśmy dwoch kelnerów. Żadna prośba nie została spełniona. Poprosiłyśmy o rachunek, kelner (ten sam co na początku) przyniósl go i powiedział: "nie przyniosłem wam sosów, bo same widzicie co sie dzieje", po czym koleżanka zażartowała, że mogłybyśmy dostać zniżkę. Na to obsługujący nas kelner powiedział: "Żadnego rabatu dla was nie bedzie, chcecie tanie jedzenie, to macie kiepską obsługę". Gdyby nie brak czasu tego dnia, poszłybyśmy do kierownika. Na szczęście nie widziałam tego kelnera już następnym razem, bo wtedy bym się nie zawahała. Stan lokalu pomimo ogromnego ruchu oceniam jako dobry, był porządek, za wyjątkiem stołów, których kelnerzy nie nadążali sprzątać. Myślę, ze brakowało kilka osób do pomocy. Jedzenie było bez zarzutu, pomimo ogromnego ruchu dostarczone ok. 15 minut po złożeniu zamówienia, za wyjątkiem braku sosów. Zauwazyłam, że gdy klient nie zdaje sobie sprawy z przysługujących mu sosów do kazdego zestawu, to dają najmniejszą możliwą ilość.
Pierwsza rzecz na jaką zwróciłam uwagę, to równo poustawiane koszyki i wózki przy wejściu. Ruch w sklepie był średni, nie wszystkie kasy były otwarte, a przy tych czynnych stały średnio 3-4 osoby. Zakupy robiłam jakieś 20 minut. W między czasie pani sprzątaczka myła podłogę, w sklepie cały czas był porządek. Dobre wrażenie na wejściu psują kolejki do wędlin i nabiału. Wtedy obsługiwały 3 kobiety, a ludzi było ok. 20. Stałam ponad 5 minut. Sama obsługa przy dziale z wędlinami zasługuje na pochwałę. Panie są miłe, usmiechnięte i doradzają klientowi. Po dokonaniu zakupów w dziale z wędlinami udałam się do kasy. Tam była kolejna miła i uśmiechnieta pani, która każdemu klientowi mowi 'dzień dobry' przed skasowaniem towarów. Na koniec powiedziała 'do widzenia' równie miłym i życzliwym tonem. Uważam, że sklep zasługuje na 4, ponieważ towar jest najwyższej jakości, w sklepie jest czysto i obsługa zawsze pomoże.
Do sklepu weszłam o godzinie 20.45, 15 minut przed zamknięciem. Mimo późnej pory obsługa była bardzo miła, nie wyczuwało się zniecierpliwienia, które zwykle towarzyszy, gdy klient dokonuje zakupów w ostatniej chwili. Kupno butów przebiegło szybko, bez żadnych komplikacji i zbędnego przedłużania. Moja ocena, to 4, ponieważ w lokalu niestety panował dość spory bałagan, którego obsługa nie dała rady usuwać na bieżąco. Moją uwagę przykuły niestarannie poskładane ubrania oraz 'koty' obecne w każdym kącie. Obsługa była jednak bardzo uprzejma i miła, stąd taka ocena.
Do lokalu weszłam o godzinie 14:21, nie było kolejek, czynne były trzy kasy, przy dwóch stały osoby oczekujące na swoje zamówienie. Podeszłam do wolnej kasy, zostałam powitana miłym uśmiechem oraz "dzień dobry". Zamówiłam dwa lody z polewą, pani nabiła zamówienie na kasę i poszła zrealizowac zamówienie. Zajęło jej to ok. 40 sekund. Podała mi lody na tacce, zapomniała niestety o dwóch serwetkach. Moja ocena to +4
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.