Odwiedziłam restaurację KFC znajdującą się w Food Court galerii handlowej Gemini. Jak zwykle wyszłam zadowolona. Uważam, że jest to jedno z tych miejsc gdzie można spodziewać się wyjątkowo profesjonalnej obsługi, czystości na najwyższym poziomie. W takich restauracjach jadam niezwykle rzadko. Nie jestem miłośnikiem fast foodów. Jednak uważam, że sieć ta stara się ciągle trzymać swoje standardy dotyczące jedzenia na wysokim poziomie. Załoga jest stale szkolona - to widać- ze standardów obsługi klienta. Tym razem jedynym minusem obsługi było to, że dziewczyna obsługująca mnie pozwoliła sobie na krótką rozmowę z koleżanką. Po za tym ok. Uważam, że to restauracja zdecydowanie lepsza od McDonald's. Polecam.
Jest to supermarket, z którego korzystam tylko dlatego że to najbliżej położony większy sklep w pobliżu mojego domu. Moja ostatnia wizyta znowu zakończyła się raczej z niesmakiem. Jest to sklep, w którym obsługa jest mocno nieprofesjonalna. Pracownikom często zdarza się rozmawiać między sobą w trakcie obsługi klienta. Obsługa, która znajduje się na stoisku z wędlinami jest wyjątkowo niesympatyczna. Stoisko z warzywami niestety często pozostawia wiele do życzenia. Nierzadko zdarzają się tam być nieświeże warzywa. Podczas mojej wizyty również włożyłam rękę w zgniłe ogórki. Jak zwykle przed kasami ogromne kolejki. Niestety te kolejki bardzo rzadko są sprawnie rozładowywane. Tego dnia również byłam zmuszona długo oczekiwać aż zostanę obsłużona. I znowu wyszłam stamtąd zła. Niestety polecić to miejsce mogę tylko ze względu na to, że mają sporo dobrych produktów.
Wizyta w sklepie była spowodowana tym, że mieliśmy spory remont w domu. Potrzebowaliśmy wybrać sporą ilość rzeczy. Wiele z wybieranych produktów, to były rzeczy na których zupełnie się nie znałam więc potrzebowałam dużo pomocy pracownika. Niestety bardzo trudno było takiego pracownika znaleźć. Jak już się udało poprosić go o pomoc to jego postawa była raczej minimalistyczna. Pracownik ograniczał się jedynie do udzielania odpowiedzi na moje pytanie. Absolutnie nie zadawał sam pytań. Nie próbował ustalić moich potrzeb. Raczej zainteresowany był tym żeby jak najszybciej zakończyć rozmowę ze mną. Niestety taka sytuacja powtórzyła się w każdym z działów, do których dotarłam. Najgorzej oceniam obsługę pracownika który znajdował się w dziale z kabinami prysznicowymi. Ten pracownik siedział przy komputerze. Poproszony o pomoc nie podniósł wzroku znad monitora komputera. Udzielał zdawkowych odpowiedzi. Zupełnie nie był zainteresowany tym aby sprzedać produkt. A zaznaczam, że putałam o kabinę wartości 3000zł. Jedynym pocieszeniem była obsługa przy kasie. Ta była dosyć sympatyczna i sprawna. Plusem Leroy Merlin jest jego dobre zaopatrzenie i zatowarowanie. Niestety obsługa nie jest najwyższych lotów.
Stacje sieci BP są to stacje, na których lubię tankować auto z paru powodów. Uważam, że stacje są bardzo przyjaźnie przystosowane i urządzone dla klientów. Lubię szczególnie te stacje, w których można kupić dobrą kawę i kanapkę. Tego dnia również tankowałam na BP. Po zatankowaniu udałam się do kasy. Przede mną stało kilka osób co spowodowało, że zrobił się tłok i kolejka. Została ona dosyć szybko rozładowana. Sprzedwca, mnie obsługujący dosyć sprawnie mnie obsłużył. Zapytał o potrzebę wystawienia faktury. Zapytał czy posiadam kartę na punkty. Zaproponował produkt, który był akurat w promocji. Brakowało tylko uśmiechu i życzliwości ze strony pracownika. Po za tym wszystko było na wysokim poziomie. Polecam tą sieć stacji.
W związku z rozległym remontem łazienki odwiedziłam salon łazienek Instalbud w Pszczynie. Nie ukrywam iż przebieg tej wizyty był zaskakujący. Nie spodziewałam się takiego profesjonalizmu i zaangażowania sprzedawcy w obsługę. Konsultantka podeszła do mnie w ciągu pierwszych 3 minut mojej obecności w salonie. Szalenie sympatycznie rozpoczęła rozmowę. Świetnie przebrnęła przez wszystkie etapy sprzedaży. Zadała mnóstwo pytań otwartych. Ustaliła moje potrzeby. Rewelacyjnie sparafrazowała. Zamieniła cechy produktu na korzyści. Przedstawiła ofertę wraz z ofertą dodatkową. Bardzo zgrabnie rozbudziła we mnie chęć zakupu produktów, na zaikup których nie byłam nastawiona w tym dniu. Cały czas utrzymywała ze mną kontakt wzrokowy. Poświęcała cały czas tylko mnie i z doskonałym skutkiem przeszła do fazy zamknięcia sprzedaży. Jestem niesamowicie pozytywnie zaskoczona takim poziomem obsługi. Polecam to miejsce każdemu.
W styczniu tego roku odwiedziłam sklep Komfort. Sieć znana wszystkim, którzy kiedykolwiek remontowali mieszkanie lub dom. Szeroki asortyment, fenomenalny wybór. Ponarzekać można tylko nieco na ceny. Nie są konkurencyjne. Jeżleli chodzi o obsługę to niestety nie mają się czym pochwalić. Nikt nie wita wchodzącego klienta. Nie nawiązano ze mną kontaktu. Po 15 minutach bytności w salonie poprosiłam o pomoc. Udzielono mi jej bez specjalnego zaangażowania i chęci. Sprzedawca ograniczył się do odpowiedzi na moje pytania. Nie przedstawił oferty. Nie zachęcił do oglądnięcia produktów dodatkowych, które można byłoby nabyć przy zakupie głównego produktu poszukiwanego przeze mnie. W trakcie sprzedaży sprzedawca nie dążył do finalizacji transakcji. Nie rozwinął oferty. Ogólne wrażenie niestety nie najlepsze. Dokonałam tam zakupu jedynie dlatego, że jest to jedna z sieci, która posiada najlepszy wybór poszukiwanych przeze mnie produktów.
Obsługa fatalna. Absolutny brak profesjonalizmu. Sprzedawcy w zasadzie nie zainteresowani klientem. Zdolni jedynie wskazać boks z poszukiwanymi meblami. Ograniczający się jedynie do swoich działów sprzedaży. Niechętni do nawiązania kontaktu. Nikt z personelu nie powitał mnie. W ciągu 10 minut od momentu wysłania wyraźnego sygnału iż jestem zainteresowana konkretnym meblem nikt nie nawiązał ze mną kontaktu. Musiałam osobiście pofatygować się do sprzedawcy i poprosić go o pomoc. W zasadzie pomoc zamknęła się w udzieleniu mi odpowiedzi twierdzących lub zaprzeczających na zadawane przeze mnie pytania. Sprzedawca nie zadawał mi żadnych pytań. Nie przedstawił oferty. Nie rozwinął oferty. Nie parafrazował. Nie zachęcał do zakupu. Pozostawił mnie samej sobie. Nie umiał udzielić informacji dodatkowych dotyczących płatności, zakupów na raty i transportu mebli. Ograniczył się jedynie na koniec na wypisanie faktury proformy. Na zakończenie transakcji zostałam obdarzona uśmiechem.
Placówka o pow. 2000m z 10-cio osobowym zespołem. W dniu wizyty nikt z personelu nie powitał mnie. Przez 10 pierwszych minut nikt z załogi nie próbował nawet nawiązać ze mną kontaktu. Po 10 minutach sama poprosiłam o pomoc. Kontakt z konsultantem był utrudniony. W zasadzie ze strony sprzedawcy nie padło żadne pytanie otwarte. Nie było fazy badania potrzeb. Sprzedawca sprawiał wrażenie osoby, której niekoniecznie zależy na finalizacji procesu sprzedaży. Nie została mi przedstawiona oferta, która w sklepie była bardzo szeroka. Sama przekazałam sprzedawcy niezbędne dane i informacje potrzebne do zamknięcia sprzedaży.
Personel fachowo przygotowany do obsługi klientów indywidualnych. Obsługa zgodna ze standardami pfojesjonalnej sprzedaży. Doskonałe przyjęcie. Nawiązanie kontaktu nastąpiło w ciągu pierwszej minuty od wejścia do placówki. Po zadaniu kilku pytań przez konsultanta zostały zdiagnozowane właściwie moje potrzeby dzięki czemu zostałam skierowana do odpowiedniego miejsca, w którym zostałam sprawnie i szybko obsłużona. Konsultanci byli serdeczni i otwarci. Wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Moje potrzeby zostały w pełni zaspokojone.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.