Opinia użytkownika: Marta_1016
Dotycząca firmy: Agata meble
Treść opinii: Obsługa fatalna. Absolutny brak profesjonalizmu. Sprzedawcy w zasadzie nie zainteresowani klientem. Zdolni jedynie wskazać boks z poszukiwanymi meblami. Ograniczający się jedynie do swoich działów sprzedaży. Niechętni do nawiązania kontaktu. Nikt z personelu nie powitał mnie. W ciągu 10 minut od momentu wysłania wyraźnego sygnału iż jestem zainteresowana konkretnym meblem nikt nie nawiązał ze mną kontaktu. Musiałam osobiście pofatygować się do sprzedawcy i poprosić go o pomoc. W zasadzie pomoc zamknęła się w udzieleniu mi odpowiedzi twierdzących lub zaprzeczających na zadawane przeze mnie pytania. Sprzedawca nie zadawał mi żadnych pytań. Nie przedstawił oferty. Nie rozwinął oferty. Nie parafrazował. Nie zachęcał do zakupu. Pozostawił mnie samej sobie. Nie umiał udzielić informacji dodatkowych dotyczących płatności, zakupów na raty i transportu mebli. Ograniczył się jedynie na koniec na wypisanie faktury proformy. Na zakończenie transakcji zostałam obdarzona uśmiechem.