Opinia użytkownika: Marta_1016
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Wizyta w sklepie była spowodowana tym, że mieliśmy spory remont w domu. Potrzebowaliśmy wybrać sporą ilość rzeczy. Wiele z wybieranych produktów, to były rzeczy na których zupełnie się nie znałam więc potrzebowałam dużo pomocy pracownika. Niestety bardzo trudno było takiego pracownika znaleźć. Jak już się udało poprosić go o pomoc to jego postawa była raczej minimalistyczna. Pracownik ograniczał się jedynie do udzielania odpowiedzi na moje pytanie. Absolutnie nie zadawał sam pytań. Nie próbował ustalić moich potrzeb. Raczej zainteresowany był tym żeby jak najszybciej zakończyć rozmowę ze mną. Niestety taka sytuacja powtórzyła się w każdym z działów, do których dotarłam. Najgorzej oceniam obsługę pracownika który znajdował się w dziale z kabinami prysznicowymi. Ten pracownik siedział przy komputerze. Poproszony o pomoc nie podniósł wzroku znad monitora komputera. Udzielał zdawkowych odpowiedzi. Zupełnie nie był zainteresowany tym aby sprzedać produkt. A zaznaczam, że putałam o kabinę wartości 3000zł. Jedynym pocieszeniem była obsługa przy kasie. Ta była dosyć sympatyczna i sprawna. Plusem Leroy Merlin jest jego dobre zaopatrzenie i zatowarowanie. Niestety obsługa nie jest najwyższych lotów.