Opinie użytkownika (12)

Super. Pracownicy są...
Super. Pracownicy są przygotowani, mają wiedzę, można się dogadać, żeby nie dzwonili. Dość sprawna obsługa. Tutaj warto korzystać z zakupów na raty, bo to się opłaca. Mają wadę, bo dzwonią i zapraszają po pożyczkę co jakiś czas. Do pożyczki doliczają wwysokie ubezpieczenie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marianna_25

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Bank PKO...
Super. Bank PKO BP obsługuje sprawnie dzięki oddziałom, które przejmują część obowiązków banku, gdzie jest długa kolejka mimo pobierania numerków. Pracownicy są uprzejmi. Z usług banku korzysta bardzo dużo klientów i ja też. Jest dużo bankomatów.Dobre produkty. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marianna_25

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsługa...
Tak sobie. Obsługa klienta trwa bardzo długo. Pracownikom zależy, aby przekonać klienta do wysokiej kwoty pożyczki. W trakcie spłaty rat dzwonią i proponują obniżenie raty, a naprawdę chcą dołożyć dodatkowe pieniądze i wysokie oprocentowanie. Nie polecam. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Marianna_25

01.08.2017

Euro Bank S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Miłe wrażenia...
Rewelacyjnie. Miłe wrażenia z pobytu na tej stacji paliw. Fachowa obsługa z uśmiechem na twarzy szybko i z taktem kasowała kolejnych klientów i doradzała z wyborem doskonałego produktu. Byłam mile zaskoczona. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marianna_25

25.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa była...
Super. Obsługa była sprawna, miła i szybko zrobiłam zakupy. Pan pytał co jeszcze może dla mnie zrobić i w czym pomóc. Zakupione produkty były dobrej jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marianna_25

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Była kolejka...
Rewelacyjnie. Była kolejka po paliwo i to wydłużyło czas oczekiwania. Obsługa miła i sprawnie pani przy kasie załatwiała klientów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marianna_25

25.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pani wykładająca...
Rewelacyjnie. Pani wykładająca towar na półki, automatycznie zapytała, jakich butów szukam i czy może mi pomóc. Kilka minut prezentowała towar, a potem wróciła do pracy. Pracownicy są na swoim miejscu i wiedzą co mają robić. Bardzo miła obsługa również przy kasie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marianna_25

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Pozostały niemiłe...
Słabo. Pozostały niemiłe wrażenia z pobytu w CCC, bo pani była tak zajęta przeceną towaru, że nie miała czasu i ochoty, aby zaoferować mi butów, jakich szukałam. Powiedziała tylko - niech pani sobie popatrzy.Chodziła po sklepie, ale nie spotkałam innego pracownika. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Marianna_25

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na minus:...
Fatalnie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Marianna_25

30.06.2016

UPC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marianna_25

30.06.2016

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W pierwszej kolejności...
W pierwszej kolejności należy zwrócić uwagę na wystrój i organizację wnętrza. Cukiernio-kawiarnio-sklep "Coctail-Bar" podzielony jest na kilka "stref funkcjonalnych": stoisko z kawą i lodami, stoisko z artykułami piekarniczymi i cukierniczymi oraz miejsca do spożywania kawy i słodyczy. Podczas wizyty utworzyły się dwie odrębne kolejki: jedna do stosika kawowego, druga - do stoiska piekarni. Wart podkreślenia jest fakt, iż mimo takiego podziału, obydwa stoiska okazały się być "uniwersalne", czyli w każdej "kolejce" można było zakupić dowolny asortyment.Generalny wystrój wnętrza należy uznać za estetyczny i wygodny. Przejścia pomiędzy ww. "strefami" są szerokie, umożliwiają swobodne przemieszczanie się i nie ma efektu "zagęszczania". Stoliki do spożywania kawy i słodyczy i wygodne krzesła zapewniają miejsce dla 5-8 osób, choć akurat w momencie wizyty wszystkie były wolne. Należy także zwrócić uwagę na ladę koło okna, która umożliwia spokojne i komfortowe zapakowanie zakupów po odejściu od kasy.Personel obsługujący stoiska nie posiadał zunifikowanych ubiorów. Należy jednak wyróżnić jego wysoką znajomość produktów, życzliwość, uprzejmość i chęć niesienia pomocy klientom. Przykładowo sprzedawczyni sama zaproponowała zapakowanie zakupów w bezpłatną torbę jednorazową (lokal zaopatrzony jest w różnego rodzaju opakowania adekwatne do zakupów - pudełka do tortów, papier do ciast itp.).Po zamówieniu ciasta (zakupy) i kawy (na miejscu), oczekiwanie na kawę zajęło ok. 2 minut - obsługa sama przyniosła napój do stolika, proponując mleko i cukier.Podsumowując, wizytę w "Coctail-Bar" uznać należy za owocną, obsługę klienta za miła i usłużną, sam punkt za komfortowy i przemyślany.

Marianna_25

12.06.2015

Coctail-Bar

Placówka

Kalisz, Zamkowa 1

Nie zgadzam się (0)
W pierwszym rzędzie...
W pierwszym rzędzie należy podkreślić wystrój restauracji TEXAS. Zgodnie z charakterem kuchni (dominują dania meksykańskie), wnętrze wystylizowane jest na lokal rodem z "Dzikiego Zachodu" z drewnianymi meblami, charakterystycznymi żyrandolami, obrazkami na ścianach, oraz licznymi dodatkowymi elementami wyposażenia jak siodło końskie, kaktusy w doniczkach, charakterystyczne naczynia na półkach. Do wejścia do restauracji zapraszają wystylizowana w podobny sposób witryny okienne. Jedynym elementem nieco skonfliktowanym ze stylem Dzikiego Zachodu są parasole z logotypem jednej z marek polskich piw postawione w zewnętrznym ogródku przez restauracją.W ciągu 20-30 sekund od wejścia do lokalu, obsługa proponuje zajęcie miejsca (w zależności od preferencji dotyczących palenia tytoniu) i podanie menu. Należy zwrócić uwagę na fakt, iż pracownicy restauracji nie mają zestandaryzowanych ubiorów, w ich strojach dominują jednak elementy północnoamerykańskie: jeansy, polo, koszule w kratę. Po upływie ok. 2-3 minut od zajęcia miejsca, obsługa pojawia się ponownie i odbiera zamówienie. W razie potrzeby służy poradą i objaśnia specyfikę dań. Oferuje również (w razie potrzeby) ewentualną modyfikację dania względem opisu z menu. Deklarowany czas realizacji zamówienia głównego posiłku (taco - chili con carne) wynoszący ok. 15 minut zostaje w zasadzie zrealizowany. Danie jest ciepłe i smaczne, nie budzi zastrzeżeń kulinarnych. Płatności można dokonać kartą lub gotówką. Czas od poproszenia o rachunek do czasu jego otrzymania jest także relatywnie krótki (ok. 2 minut). Obsługa jest bardzo miła i pomocna.Generalnie wizytę i posiłek w restauracji należy uznać za satysfakcjonujące.

Marianna_25

10.06.2015

Texas

Placówka

Kalisz, Główny Rynek 14

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi