Opinie użytkownika (61)

Miła i przyjazna...
Miła i przyjazna dla klienta atmosfera, pracownicy zaangażowani w iobsługę.

Marek_923

26.02.2020

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Marek_923

21.12.2017

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. NIER MAM...
Rewelacyjnie. NIER MAM ZASTZRZEN Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_923

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
11.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję Panu za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi i oferty mBanku. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Rewelacyjnie. Obsługa i...
Rewelacyjnie. Obsługa i zakres informacji bez zastrzezeń. Pracownicy pozuytywnie nastawieni do klienta Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_923

01.08.2017

mBank

Placówka

Bochnia, Kazimierza Wielkiego 16

Nie zgadzam się (0)
27.03.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Na początku bardzo dziękuję za wyrażenie opinii na temat jakości świadczonych przez nas usług. Każdego dnia przykładamy wszelkich starań, aby wiedza i kompetencje naszych doradców spełniały wymagania klientów. Na bieżąco szkolimy pracowników oraz pilnujemy by jakość świadczonych przez nich usług stale rosła. Proszę pamiętać, że do Pana dyspozycji są nie tylko doradcy w naszych placówkach naziemnych, ale również konsultanci na mLinii (pod numerami telefonów: 801 300 800 lub 426 300 800) oraz Eksperci online przez 24 godziny na dobę. Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiemy na każde pytanie dotyczące naszej oferty. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie co najmniej tak samo satysfakcjonująca jak do tej pory. Z pozdrowieniami Krzysztof Klepacz, mBank
Super. Obsługa i...
Super. Obsługa i zakres informacji bez zastrzezeń. Pracownicy pozuytywnie nastawieni do klienta Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_923

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa i...
Rewelacyjnie. Obsługa i zakres informacji bez zastrzezeń. Pracownicy pozuytywnie nastawieni do klienta Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_923

01.08.2017

Deutsche Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa i...
Rewelacyjnie. Obsługa i zakres informacji bez zastrzezeń. Pracownicy pozuytywnie nastawieni do klienta Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_923

01.08.2017

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa i...
Rewelacyjnie. Obsługa i zakres informacji bez zastrzezeń. Pracownicy pozuytywnie nastawieni do klienta Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_923

01.08.2017

Tax Care

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa i...
Super. Obsługa i zakres informacji bez zastrzezeń. Pracownicy pozuytywnie nastawieni do klienta Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_923

01.08.2017

mFinanse

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa i...
Super. Obsługa i zakres informacji bez zastrzezeń. Pracownicy pozuytywnie nastawieni do klienta Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_923

01.08.2017

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Pracownicy pomocni...
Super. Pracownicy pomocni w doborze produktów, pozytywnie nastawieni do klienta Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_923

18.07.2017

Sphinx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy pomocni...
Rewelacyjnie. Pracownicy pomocni w doborze produktów, pozytywnie nastawieni do klienta Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_923

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Prezcownicy pozytywnie...
Rewelacyjnie. Prezcownicy pozytywnie nastrawieni do kloienta. pomocni w wyborze produktów Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_923

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. W czasie...
Super. W czasie wizyty spotkałem się z pracownikami pozytywnie nastawionymi do klientów, dobrze znających asortyment stacji, pracownikcy dobrze zorganizowani w\e własnej pracy Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_923

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. W czasie...
Rewelacyjnie. W czasie wizyty na stacji BP spotkałem pracowników pozytywnie nastawionych do klienta, miłych, znających asortyment stacji, dobrze zorganbizowanychy w indywidualnej pracy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_923

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Na stacji tankowałem...
Na stacji tankowałem LPG. Pracownik podszedł do samochodu tuż po podjechaniu pod dystrybutor, przywitał mnie pozdrowieniem "dzień dobry" i zapytał jaka ilość LPG chcę zatankować. Zapytał mnie także czy chcę skorzystać z dodatkowych zakupów-polecał płyn do spryskiwacza.W kasie zastałem uprzejmą i fachową obsługę-kasjer zapytał mnie czy płacę gotówką czy też kartą. Wydał mi paragon i potwierdzenie płatności kartą. Zapytał także czy chciałbym zrobić dodatkowe zakupy, np: płyn do szyb, olej. Pracownicy na stacji pozytywnie nastawieni do klienta. Na stacji można także kupić słodycze, przekąski i napoje, oraz rózne drobne akcesoria samochodowe.

Marek_923

09.02.2017

S1

Placówka

Niepołomice, Na Tamie 1A

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Marek_923

12.12.2016

Net Credit

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Marek_923

12.12.2016

Hitpol

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Marek_923

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Marek_923

12.12.2016

GO Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi