Opinie użytkownika (12)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Marcin_2317

05.05.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2317

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2317

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2317

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2317

05.05.2017

C&A

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2317

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2317

05.05.2017

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2317

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2317

05.05.2017

kik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2317

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep przypomina czasy...
Sklep przypomina czasy PRL. Poruszanie się po nim z koszykiem sprawia duże trudności. Niewielka ilość koszyków i to w dodatku brudnych sprawia, że zakupy nie należą w tym punkcie do najmilszych. Towar ułożony chaotycznie. Uciążliwością jest robienie zakupów w trakcie tzw. "wymiany zmian" . W okolicach godziny 14tej należy się liczyć z tym, że "Pani nie ma wydać - bo ma pustą KASĘ".Pieczywo mało świeże, lodówki z napojami nie działają (stoją jako witryny) Kuriozalne jest to, że klient jest zmuszany do pójścia do innego punktu handlowego w celu rozmienienia pieniędzy. Sklep dogodny na "szybkie zakupy" -obsługa miła (robiąca dobrąminę do złej gry).

Marcin_2317

02.10.2015

ABC Słoneczko

Placówka

Opole, Plac Piłsudskiego 9

Nie zgadzam się (0)
Dojazd do Centrum...
Dojazd do Centrum Handlowego dogodny, dodatkową zaletą jest duża ilość miejsc parkingowych. Już po chwili od wejścia do marketu na konkretny dział spotkałem się z zainteresowaniem doradcy klienta. Pan, który mi doradzał, zadawał konkretne pytania. Pomimo, że stosował wyszkolony "język korzyści" nie odczułem z jego strony natarczywości i presji. Świetnie pełnił rolę doradcy, drugoplanowa była sama sprzedaż. Męczące jest to, że po podjęciu decyzji zakupu traci się czas na stanowisku obsługowym działu i dopiero po przejściu tego etapu finalizuje się proces w POK. Pani w Punkcie obsługi klienta już nie była taka miła. Na siłę chciała wcisnąć wszewlkie możliwe dodatki do oferty ratalnej, niestety dodatkowo wykazywała się brakiem elementarnej wiedzy matematycznej, lub najzwyklej kłamała. Zalecam Wam zwrócenie szczególnej uwagi na koszty dodatkowe, gdyż można słono przepłacić. Ogólna ocena bardzo dobra - mam świadomość, że pracodawca wymusza pewne zachowania i ustala normy i plany, ale można robić to mniej nachalnie.

Marcin_2317

01.10.2015

Media Expert

Placówka

Opole, Dębowa 8

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi