Restauracja jest przyjemna, a wegetariańskie jedzenie tam serwowane bardzo smaczne, świeże i ciepłe. W Green Wayu było czysto, stoliki uprzątnięte, obsługa przy kasie sympatyczna. Bez problemu można zapytać o skład posiłku, a nawet ewentualnie coś w nim zmienić. Pani ekspedientka potrafi doradzić, ale nie jest nachalna. Jak na dania już gotowe, zbyt długo czeka się jednak na zamówienie, najdziwniejsze jest to, że najdłużej czekałam na herbatę.
Kawiarnia jest bardzo przyjemna, wystrój ładny, fotele wygodne, a sama kawa przepyszna. Obsługa przy kasie bardzo uprzejma, zaczęłam przez przypadek rozmowę o rzeczy nie związanej z zamówieniem a pani ekspedientka uprzejmie podjęła wątek. Postarała się również doradzić i trafiła dokładnie w mój smak. Jedynym minusem był brak porządku, na stolikach obok stały przez długi czas naczynia pozostawione po poprzednich klientach.
Jakość obsługi w sklepie oceniam wysoko, pani ekspedientka była bardzo sympatyczna, wyglądała przyjemnie i uprzejmie prowadziła rozmowę. Pomimo natarczywości jednej z klientek nie traciła kontroli nad sobą i wciąż była uprzejma. Kiedy poprosiłam o pokrojenie zakupionego mięsa, pani ekspedientka zgodziła się uśmiechem. W sklepie było czysto i przyjemnie.
Salon jest mały, ale przytulny, obsługa bardzo sympatyczna - zarówno pani fryzjerka jak i praktykantki. Używane kosmetyki są dobre a umiejętności fryzjera na wysokim poziomie. Zarówno strzyżenie jak i farbowanie włosów można zdecydowanie polecić. Pani fryzjerka z łatwością nawiązuje kontakt i stara się zbadać potrzeby klientki, można zadać pytania i powiedzieć o swojej wizji czesania.
Jedzenie w restauracji jest bardzo smaczne, zgodne z opisem z karty menu i świeże. niestety jednak obsługa nie do końca spełniła moje oczekiwania. Na drzwiach i witrynie pizzerii widnieje kolorowy napis głoszący, że w poniedziałki pizza sprzedawana jest 25% taniej. Po zjedzeniu zorientowałam się, że nie otrzymałam rabatu. Okazało się, że przy zamówieniu trzeba powiedzieć hasło "poniedziałek" - jednak o tym nie było informacji na drzwiach. Duże rozczarowanie...
W sklepie panuje miła atmosfera oraz względny porządek. Obsługa jest kompetentna i skłonna do pomocy, panie ekspedientki są w stanie doradzić, wskazać miejsce konkretnego towaru i pomóc w wyborze. Produkty promocyjne, które znajdują się w gazetce są łatwo dostępne. Niestety jeden z produktów, który chciałam nabyć posiadał na półce cenę o połowę niższą niż kazało się przy kasie. Pani wytłumaczyła jednak, że to nie jest aktualna cena i zaraz zdjęła tą za niską z półki.
Obsługa w sklepie jest bardzo sympatyczna i chętnie doradza, odpowiada na zadawane pytania, pomaga w doborze rozmiarów i modeli obuwia. Sklep wygląda czysto i schludnie. Ekspedientki dbają o porządek i układają konkretne towary w odpowiednich miejscach. Kiedy zapytałam czy konkretne buty są w innym rozmiarze dostępne gdzieś w trójmieście, również pani sprawdziła to w systemie i udzieliła mi odpowiedzi.
Niestety obsługa przy kasie trwała ok. 20 minut chociaż była to kasa ekspresowa(maksymalnie do 10 produktów). Pani kasjerka długo i bez potrzeby rozmawiała z poprzedzającymi mnie klientami, kilkakrotnie się pomyliła, przez co musiała wzywać do pomocy inną koleżankę, ponieważ nie mogła samodzielnie wycofać sprzedanych towarów. W tym czasie kolejka zrobiła się całkiem długa, klienci zdenerwowani i zniecierpliwieni.
Obsługa była bardzo uprzejma, a sprzedawany towar wysokiej jakości. Kawiarnia była czysta, na stolikach nie było brudnych naczyń po poprzednich klientach. Pani ekspedientka z łatwością doradziła konkretny produkt, ale bez nacisku. Jako klientka jestem zdecydowanie zadowolona i jestem pewna, że wrócę do tej kawiarni.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.