Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Świetnie. Jestem zadowolona z obsługą w Media Markt. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. jakość obsługi wg mnie jest zadowalająca. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Robiłam zakupy na tej stronie internetowej dla moich piesków. Członkostwo w klubie przynosi duże korzyści, ponieważ posiada się wiele bonusów:
- specjalne, niższe ceny i oferty promocyjne na produkty Pedigree
- bezpłatne zestawy dla szczeniąt opuszczających hodowlę Członka Klubu przeznaczonych dla nabywców szczeniąt,
- karma Pedigree Junior 15 kg gratis do każdego zgłoszonego miotu,
- bezpłatna dostawa produktów do domu,
- bezpłatne korzystanie ze stoiska Klubu w czasie trwania wybranych wystaw psów rasowych w Polsce
Zamawiałam pokarm dla małych ras tj. yorkshire terrier. Na drugi dzień miałam już pokarm w domu. Bez chodzenia po sklepach i marnowania czasu. Ważne jest również to że ceny są konkurencyjne z innymi sklepami.
Mam kontakt telefoniczny z doradcą, który zawsze kompetentnie i chętnie udziela mi wszelkich odpowiedzi na moje pytania. Co jakiś czas odwiedza mnie osobiście i przywozi smakołyki dla moich piesków.
Jestem bardzo zadowolona z obsługi.
Zostałam miło obsłużona, zaraz jak tylko podjechałam pod dystrybutor z paliwem, podszedł do mojego samochodu uśmiechnięty sprzedawca, który zatankował mój samochód. Ucieszyło mnie to bo bardzo, ponieważ nie lubię sama tankować samochodu. Mogłam zapłacić kartą i otrzymałam fakturę. Zostałam miło i szybko obsłużona, co się liczy, ponieważ byłam z małą córeczką. Na stacji panował ład i porządek, nie zauważyłam nigdzie żadnych zaniedbań. Chętnie będę kupowała paliwo na tej stacji.
Do sklepu RTV EURO AGD przyjechałam w celu zakupu worków do mojego odkurzacza. Nie wiedziałam dokładnie jaki rodzaj worka mam kupić, podałam sprzedawcy model odkurzacza i pan przy mnie sprawdził w komputerze jaki worek powinien być do mojego odkurzacza. Fachowo doradził mi zakup worka tekstylnego (choć ja chciałam zakupić worek papierowy). Podał mi wszystkie wady i zalety, bardzo fachowo. Pracownik sprawiał wrażenie kompetentnego i był bardzo uprzejmy, cierpliwie odpowiadał na wszystkie moje pytania.
Po zapłaceniu za worek w kasie sklepu poszłam obejrzeć pralki. Na tym dziale również byłam fachowo poinformowana o interesującym mnie produkcie.
Przyznaję ocenę +5, ponieważ jestem bardzo zadowolona z obsługi w sklepie RTV Euro AGD. Pracownicy są kompetentni i bardzo uprzejmi, witają swoich klientów uśmiechem i są cierpliwi. W sklepie jest bardzo miła atmosfera, jest czysto i łatwo można znaleźć to, czego się szuka.
Bardzo lubię robić zakupy w tym sklepie i nie tylko, lubię pooglądać towary i zaciągnąć fachowej porady od pracowników.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.