Opinie użytkownika (10)

Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maja_4

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maja_4

27.03.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maja_4

28.10.2016

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maja_4

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maja_4

28.10.2016

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Jestem zadowolona...
Świetnie. Jestem zadowolona z obsługą w Media Markt. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maja_4

28.10.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. jakość...
Bardzo dobrze. jakość obsługi wg mnie jest zadowalająca. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maja_4

28.10.2016

zalando.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Robiłam zakupy na...
Robiłam zakupy na tej stronie internetowej dla moich piesków. Członkostwo w klubie przynosi duże korzyści, ponieważ posiada się wiele bonusów: - specjalne, niższe ceny i oferty promocyjne na produkty Pedigree - bezpłatne zestawy dla szczeniąt opuszczających hodowlę Członka Klubu przeznaczonych dla nabywców szczeniąt, - karma Pedigree Junior 15 kg gratis do każdego zgłoszonego miotu, - bezpłatna dostawa produktów do domu, - bezpłatne korzystanie ze stoiska Klubu w czasie trwania wybranych wystaw psów rasowych w Polsce Zamawiałam pokarm dla małych ras tj. yorkshire terrier. Na drugi dzień miałam już pokarm w domu. Bez chodzenia po sklepach i marnowania czasu. Ważne jest również to że ceny są konkurencyjne z innymi sklepami. Mam kontakt telefoniczny z doradcą, który zawsze kompetentnie i chętnie udziela mi wszelkich odpowiedzi na moje pytania. Co jakiś czas odwiedza mnie osobiście i przywozi smakołyki dla moich piesków. Jestem bardzo zadowolona z obsługi.

Maja_4

07.10.2009
Nie zgadzam się (17)
Zostałam miło obsłużona,...
Zostałam miło obsłużona, zaraz jak tylko podjechałam pod dystrybutor z paliwem, podszedł do mojego samochodu uśmiechnięty sprzedawca, który zatankował mój samochód. Ucieszyło mnie to bo bardzo, ponieważ nie lubię sama tankować samochodu. Mogłam zapłacić kartą i otrzymałam fakturę. Zostałam miło i szybko obsłużona, co się liczy, ponieważ byłam z małą córeczką. Na stacji panował ład i porządek, nie zauważyłam nigdzie żadnych zaniedbań. Chętnie będę kupowała paliwo na tej stacji.

Maja_4

07.10.2009

ORLEN

Placówka

Skępe, Warszawska 4

Nie zgadzam się (27)
Do sklepu RTV...
Do sklepu RTV EURO AGD przyjechałam w celu zakupu worków do mojego odkurzacza. Nie wiedziałam dokładnie jaki rodzaj worka mam kupić, podałam sprzedawcy model odkurzacza i pan przy mnie sprawdził w komputerze jaki worek powinien być do mojego odkurzacza. Fachowo doradził mi zakup worka tekstylnego (choć ja chciałam zakupić worek papierowy). Podał mi wszystkie wady i zalety, bardzo fachowo. Pracownik sprawiał wrażenie kompetentnego i był bardzo uprzejmy, cierpliwie odpowiadał na wszystkie moje pytania. Po zapłaceniu za worek w kasie sklepu poszłam obejrzeć pralki. Na tym dziale również byłam fachowo poinformowana o interesującym mnie produkcie. Przyznaję ocenę +5, ponieważ jestem bardzo zadowolona z obsługi w sklepie RTV Euro AGD. Pracownicy są kompetentni i bardzo uprzejmi, witają swoich klientów uśmiechem i są cierpliwi. W sklepie jest bardzo miła atmosfera, jest czysto i łatwo można znaleźć to, czego się szuka. Bardzo lubię robić zakupy w tym sklepie i nie tylko, lubię pooglądać towary i zaciągnąć fachowej porady od pracowników.

Maja_4

20.08.2008

RTV EURO AGD

Placówka

Toruń, Szosa Lubicka 111

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi