W trwającym konkursie Pedigree za zebranie 10 pkt które są drukowane na opakowaniach produktów firmy klient może wymienić na smycz dla swojego pupila, Na stronie internetowej firmy znajduje się lista punktów Kolportera gdzie możne wymienić punktu na nagrodę, Jakie było moje zdziwienia gdy w całej Bydgoszczy nie było nawet jednej sztuki !!! Ogłaszają Wielki konkurs w mediach a gdy klient sie skusi na zakup kilku produktów licząc na fajną smycz to sie okazuje że nigdzie nie ma, Wysłałem pocztą na adres firmy ( taka opcja również wchodzi w grę ) zebrane punkty oczekując na przesyłkę, Pewnie jest to umyślne działanie gdyż zamiast punktów trzeba było umiescic wszystkie dane klienta
Robiłam zakupy na tej stronie internetowej dla moich piesków. Członkostwo w klubie przynosi duże korzyści, ponieważ posiada się wiele bonusów:
- specjalne, niższe ceny i oferty promocyjne na produkty Pedigree
- bezpłatne zestawy dla szczeniąt opuszczających hodowlę Członka Klubu przeznaczonych dla nabywców szczeniąt,
- karma Pedigree Junior 15 kg gratis do każdego zgłoszonego miotu,
- bezpłatna dostawa produktów do domu,
- bezpłatne korzystanie ze stoiska Klubu w czasie trwania wybranych wystaw psów rasowych w Polsce
Zamawiałam pokarm dla małych ras tj. yorkshire terrier. Na drugi dzień miałam już pokarm w domu. Bez chodzenia po sklepach i marnowania czasu. Ważne jest również to że ceny są konkurencyjne z innymi sklepami.
Mam kontakt telefoniczny z doradcą, który zawsze kompetentnie i chętnie udziela mi wszelkich odpowiedzi na moje pytania. Co jakiś czas odwiedza mnie osobiście i przywozi smakołyki dla moich piesków.
Jestem bardzo zadowolona z obsługi.
W trwającym konkursie Pedigree za zebranie 10 pkt które są drukowane na opakowaniach produktów firmy klient może wymienić na smycz dla swojego pupila, Na stronie internetowej firmy znajduje się lista punktów Kolportera gdzie możne wymienić punktu na nagrodę, Jakie było moje zdziwienia gdy w całej Bydgoszczy nie było nawet jednej sztuki !!! Ogłaszają Wielki konkurs w mediach a gdy klient sie skusi na zakup kilku produktów licząc na fajną smycz to sie okazuje że nigdzie nie ma, Wysłałem pocztą na adres firmy ( taka opcja również wchodzi w grę ) zebrane punkty oczekując na przesyłkę, Pewnie jest to umyślne działanie gdyż zamiast punktów trzeba było umiescic wszystkie dane klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.