Opinie użytkownika (18)

Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Magdalena_2715

12.12.2016

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Magdalena_2715

12.12.2016

Super-Pharm

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Magdalena_2715

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Magdalena_2715

12.12.2016

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Magdalena_2715

09.12.2016

eobuwie.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Magdalena_2715

09.12.2016

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Magdalena_2715

09.12.2016

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Magdalena_2715

09.12.2016

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Magdalena_2715

09.12.2016

Costa Coffee

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Magdalena_2715

09.12.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Magdalena_2715

09.12.2016

Sony

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Magdalena_2715

08.12.2016

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Magdalena_2715

08.12.2016

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety Żmigród jest...
Niestety Żmigród jest małą miejscowością i nie ma tutaj za wielu sklepów z odzieżą i niestety jednym z nich jest sklep "Moda i Styl". Asortyment sklepu czasami jest w porządku, można znaleźć coś ciekawego ale obsługa pozostawia wiele do życzenia. Pani ta pracująca jest po prostu bardzo niemiła. Od samego wejścia czuje się intruzem w sklepie. Żadnego uśmiechu ani zwrotu "dzień dobry" czy "do widzenia". Przez ta właśnie Panią nie często odwiedzam ten sklep.

Magdalena_2715

25.08.2014

Moda i styl

Placówka

Żmigród, PKWN 11

Nie zgadzam się (0)
Jak to zwykle...
Jak to zwykle bywa w sklepach Biedronka zachowanie personelu było poprawne. W sklepie panował porządek, brak większych zabrudzeń. Stoiska z warzywami i pieczywem były uporządkowane. Obsługa przy kasie przebiegła miło i bezproblemowo.

Magdalena_2715

25.08.2014

Biedronka

Placówka

Słupsk, Kulczyńskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Niestety jakość obsługi...
Niestety jakość obsługi w tym sklepie jest niezadowalająca. Personel jest nie miły. Brak podstawowych zwrotów grzecznościowych do klienta. W sklepie panował nieporządek. Brudne podłogi, brudne boksy kasowe, nieuporządkowane stoiska z warzywami, nabiałem i wędlinami. Pomimo ogromnej liczby klientów czynna była tylko jedna czasem dwie kasy.

Magdalena_2715

25.08.2014

NETTO

Placówka

Szklarska Poręba, Turystyczna 8A

Nie zgadzam się (0)
Nie zaglądam do...
Nie zaglądam do tej apteki za często ponieważ ceny są dużo wyższe niż w innych aptekach w Żmigrodzie. Niestety teraz znalazłam inny powód, żeby nie kupować tam leków. W ciągu 2 tygodni zdążyłam odwiedzić tą aptekę 3 razy. Niestety dwa razy trafiłam na dość dziwną moim zdaniem osobę tam pracującą. Pierwszym razem poprosiłam o jakieś tabletki na ból gardła, drugim razem o krople do oczu(ponieważ były lekko podrażnione) Pani tam pracująca za każdym razem odsyłała mnie do lekarza.Ja rozumiem, że farmaceuci mają obowiązek informować klientów o wizycie u lekarza,ale mój stan fizyczny i opisane dolegliwości nie wskazywały na to żebym tej wizyty koniecznie potrzebowała.Moim zdaniem aptekarz powinien wydać klientowi odpowiedni lek bez zbędnych dyskusji. Oczywiście powinien poinformować o skutkach ubocznych, dawkowaniu itp. Ale zalecanie wizyty u lekarza tak zaraz na ,,dzień dobry'' jest rzeczą zbędna, ponieważ każdy klient raczej wie czy jego dolegliwości wymagają natychmiastowej wizyty u lekarza czy też wystarczą specyfiki kupione w aptece.

Magdalena_2715

12.12.2012

Bonitas

Placówka

Żmigród, Zamkowa

Nie zgadzam się (1)
Niestety miałam wątpliwą...
Niestety miałam wątpliwą przyjemność oddania mojego komputera w ręce Panów pracujących w MAX-PC. Ponad tydzień trwało zlokalizowanie usterki, która dla osób znających się na komputerach była rzeczą banalną. Następny tydzień trwało zamawianie odpowiedniej części do mojego komputera.Trzeci tydzień minął na wymianie zepsutego podzespołu. Myślę, że czas oczekiwania byłby dłuższy, gdybym nie wykonała około 10 telefonów z pytaniami kiedy komputer będzie gotowy. Podsumowując: lekceważące podejście do klienta, zbyt długi czas oczekiwania oraz brak paragonu na wykonaną usługę

Magdalena_2715

28.10.2012

Max-PC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi