Obsługa dość miła i profesjonalna, niestety ciągle wydzwanianie i namawianie do wzięcia kredytu odstrasza i denerwuje. Musiałam zablokować połączenia przychodzące.
Jak co miesiąc udałam się do oddziału banku Polbank, przed wejściem stała młoda dziewczyna paląca papierosa (wtedy jeszcze nie wiedziałam że to jest pracownica banku). Wnetrze banku czyste i schludne jak przystało na bank, w środku nie było żadnych klientów poza mną i kilkoma pracownikami oddziału. Stanęłam przy kasie chcąc wpłacić pieniądze ale nikogo nie było przy kasie, żaden z pracowników nie poinformował mnie jak długo mam czekać, patrzyli się tylko na mnie dość dziwnie. Trwało to ok. 8-10min, w tym czasie przyszło jeszcze kilka osób, stworzyła się mała kolejka. Muszę przyznać że wszyscy byli trochę poddenerwowani nieobecnością kasjerki. Gdy już wreszcie przyszła to było widać z jej miny że jest niezadowolona że przyszli jacyś klienci. Co do dalszej obsługi nie mam żadnych zarzutów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.