Opinia użytkownika: Magdalena_2345
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Jak co miesiąc udałam się do oddziału banku Polbank, przed wejściem stała młoda dziewczyna paląca papierosa (wtedy jeszcze nie wiedziałam że to jest pracownica banku). Wnetrze banku czyste i schludne jak przystało na bank, w środku nie było żadnych klientów poza mną i kilkoma pracownikami oddziału. Stanęłam przy kasie chcąc wpłacić pieniądze ale nikogo nie było przy kasie, żaden z pracowników nie poinformował mnie jak długo mam czekać, patrzyli się tylko na mnie dość dziwnie. Trwało to ok. 8-10min, w tym czasie przyszło jeszcze kilka osób, stworzyła się mała kolejka. Muszę przyznać że wszyscy byli trochę poddenerwowani nieobecnością kasjerki. Gdy już wreszcie przyszła to było widać z jej miny że jest niezadowolona że przyszli jacyś klienci. Co do dalszej obsługi nie mam żadnych zarzutów.