Opinie użytkownika (13)

dojazd do sklepu...
dojazd do sklepu w Lęborku jest fatalny, przed sklepem znajduje się bardzo mały parking, zawsze ciężko się parkuje. Wejście do sklepu poprzedzają schody i wejście (wjazd) dla niepełnosprawnych. Ułatwia to np. zjechanie z wózkiem z zakupami pod samochód i wypakowanie większych zakupów. przed wejściem na salę sklepową, już w środku sklepu są wózki i koszyki na zakupy. W sklepie zawsze jest ciekawa i ładnie przygotowana dekoracja i ekspozycje. Wszystko starannie przygotowane i zachęcające do zakupu. Ceny znajdują się przy produktach. Na półkach towar równiez jest ładnie poukładany, wyeksponowane są promocje i nowe produkty. Na środku sklepu znajdują się kosze z artykułami przecenionymi, pochodzącymi z poprzednich promocji. sklep ma bardzo duży asortyment, ciekawe produkty. Miłym zaskoczeniem było dla mnie to, że kupując materac do łóżka sypialnianego nie musiałam martwić się o transpotr- sklep posiada swój transport i po południu pracownicy przywieźli mi zakupiony towar do domu. Pracownicy zawsze uczynni i mili, chętnie udzielają odpowiedzi na pytania i bez irytacji podchodzą do klienta. Kasy znajdują sie w centralnym miejscu sklepu i nie są to typowe kasy jak w marketach z taśmą i panią siedzącą przy kasie. W tym sklepie kasy sa za dużą ladą w kształcie kwadratu, gdzie pracownicy obsługują klientów. Jest to duża wygoda, ponieważ nie trzeba czekać w kolejkach. sklep ogólnie wypada bardzo dobrze w mojej opinii. Często wracam do niego na zakupy.

Magdalena_1282

16.02.2010

JYSK

Placówka

Lębork, Krzywoustego 4

Nie zgadzam się (10)
sklep nie pozostawia...
sklep nie pozostawia miłego wspomnienia po robieniu w nim zakupów. Jedyne co mnie jeszcze do niego przyciąga to dzial ze świeżymi wędlinami. Tam na prawdę panuje porządek, asortyment ładnie wyeksponowany, zawsze świeże i smaczne. Reszta działów w sklepie pozostawia wiele do życzenia. Już wchodząc do sklepu zawsze mijamy nieuporządkowane miejsce na wózki zakupowe, pełno tam śmieci, starych gazetek i paragonów. w wózkach sytuacja wygląda tak samo. Na drzwiach i szybach sklepu wiszą aktualne promocje i oferty, ale w sposób tam małoczytelny że chyba nikomu nie chce się stac i czytać. Oferty to wydrykowane prostu nazwy artykułów ze stara ceną i aktualną. Wszystko czarno białe na kartkach A4. Powieszone obok siebie, w ten sposó że zakrywa pół szyby i wszystko zlewa się ze sobą i jest nieczytelne. Dział z owocami znajduje się na początku sklepu, zaraz po minięciu bramki. Warzywa i owoce nie są ułozone czytelnie, często trudno znaleźć cenę lub nie ma siatek jednorazowych. Panuje ogólny bałagan.Tak samo jest w innych działach w sklepie. Między półkami w alejkach zawsze ustawiony jest towar na paletach co uniemozliwia swobodne poruszanie się wózkiem i manewrowanie. Często otwartych jest zbyt mało kas i trzeba z zakupami podejść do kasy przy stoisku alkoholowym, gdzie nie ma taśmy tylko zakupy wykłąda sie ani na ladę. Ostatnio podczas robienia zakupów panie z kasy i ze stoiska alkoholowego toczyły sobie prywatne rozmowy na temat opału w domu. Z zakupów wróciłam wściekła i zmęczona za to wiedziałam ile która pani zuzywa węgla. Okropne!!!

Magdalena_1282

15.02.2010

Intermarche

Placówka

Lębork, Władysława IV 3

Nie zgadzam się (29)
Apteka ma konkurencyjne...
Apteka ma konkurencyjne ceny lekarstw i innych artykułów w porównaniu z innymi aptekami w Lęborku. Jednak robiąc w niej zakupy zawsze wychodze niezadowolona! Już tłumacze dlaczego. Zawsze jest długa kolejka, obojętnie o której porze dnia. Niby okienek jest 4 ale pracownicy nignd nie obsługują we wszystkich okienkach. Nigdy nie widać skąd farmaceuci biorą lekarstwa. Jak się o coś poprosi to wychodzą na zaplecze, potem po długiech chwili wracają z asortymentem. Emolienty dla dzieci są w gablotach w sali sklepowej i jak się coś poprosi to praconik idzie po klucze od gabloty, wychodzi zza okienka, otwiera, bierze potrzebną rzecz i wraca na stanowisko kasowe. wszystko to strasznie przedłuża wizytę w aptece i same zakupy. Jedynym plusem jest kącik dla dzieci, gdzie maluchy moga posiedzieć przy stoliczku na malutkich krzesełkach i pobawić się w czasie robienia zakupów przez rodziców. Są tez krzesełka pod ściana dla starszych i tych , którzy chcą i potrzebują usiąść. Wygląd apteki jest ładny, czysty. W środku stoi dydtrybutor z wodą, na szybach umieszczone są reklamy lekarstw, suplementów diety i innych specyfików. Obsługa bardzo miła, kompetentna. Zawsze maja na sobie białe fartuchy i identyfikator.

Magdalena_1282

15.02.2010

Apteka Gemini

Placówka

Nie zgadzam się (26)
Sklep doskonale wyposażony...
Sklep doskonale wyposażony w odzież damską na każdą okazję. Jednak do zakupów w tym zklepie zachęcają nie tylko ceny ale i miła i kompetentna obsługa jak również przejrzystość i ułożenie asortymentu. Odzież w sklepie jest wywieszona na wieszakach, ułozona kolorami w jasny i przejrzysty sposób. Szukając jakieś rzeczy na daną okazję łatwo i bez problemu można dotrzec do odpowiedniego wieszaka. Na kazdym produkcjie znajdują się aktualne ceny. Ja gdy weszłam do sklepu nie szukałam żadnej konkretnej rzeczy, po prostu chciałam coś na impreze ostatkową. Podeszła do mnie pracownica sklepu, miła i sympatyczna, modnie ubrana i zaproponowała pomoc. Szybko znalazłyśmy kilka ciuchów i pani poszła ze mną do przymierzalni. Podała mi numerek z ilością ciuchów jakie wzięłam do przymiarki. Fachowa pomoc i doradztwo pracownika sklepu pomogła mi dokonać wyboru. Przy kasie znajdowały się w koszykach małe dodatki, wisiorki również ułożone kolorami. Czytnik kart płatniczch na ladzie znajduje się w widocznym miejscu. W sklepie panował porządek i ład. Łatwo się w nim poruszać i odnaleźć. Zakupy w nim to prawdziwa przyjemność.

Magdalena_1282

15.02.2010

Camaieu

Placówka

Rumia, Grunwaldzka 108

Nie zgadzam się (16)
'baby mama cafe'...
'baby mama cafe' to jedyne i niespotykane takie miejsce w lęborku. jest to kawiarenka dla rodziców i ich dzieci, gdzie w przytulnie urządzonym miejscu, pełnym zabawek dla dzieci. W kawiarni są również stoliki i miejsca dla rodziców, gdzie moga spokojnie wypić kawę i porozmawiać a dzieci w tym czasie bawią się pod opieką pracowników kawiarenki. Pracownicy są bardzo mili, widac że lubią zabawy i opiekę nad dziećmi, wykazują się dużą cierpliwością. Do potrzeb dzieci dostosowana jest łazienka, w której znajduje się przewijak, nocnik. Na dużym ekranie można oglądać ulubione bajki. Kawiarenka jest miejscem spotkań rodziców, gdzie można pogłębić wiedę o rodzicielstwie, jest też miejscem gdzie organizowane są zajęcia dla dzieci (angielski, zajęcia plastyczne, muzyczne). Wszystko odbywa się w miłej, rodzinnej atmoswerze i domowym klimacie. w centralnym miejscu pomieszczenia znajduje sie bar, gdzie można zamawiać napoje, jedzenie. Przekąski dla dzieci znajdują się nisko za szybą, są dobrze wyeksponowane, tak że najmłodsze dzieci mogą wskazać palcem na co mają ochotę. całe pomieszczenie urządzone jest w miłych, jasnych kolorach, co sprawia że klimat pomieszczenia jest ciepły i zarówno dzieci jak i rodzice chętnie tu wracają.

Magdalena_1282

02.02.2010

Baby Mama Cafe

Placówka

Lębork, batalionów chłopskich

Nie zgadzam się (26)
Robiąc zakupy w...
Robiąc zakupy w sklepie z zabawkami, ciuszkami i akcesoriami dla dzieci wyszłam bardzo zadowolona. Sklep jest dobrze zareklamowane w mieście, już kilkanaście metrów przed nim znajdują się tablice z reklamą sklepu i strzałkami jak do niego dojść. w sklepie znajduję się bardzo szeroki asortyment rzeczy dla dzieci, począwszy od smoczków, kosmetyków a skończywszy na zabawkach, ciuszkach, butach i rowerkach. Każda mama znajdzie tu coś dla swojej pociechy. Wszystko renomowanych firm, ładnie wyeksponowane i przejrzyście ułożone. asortyment podzielony jest na działy w zależności od wieku dziecka i jego potrzeb. gdy weszłam do sklepu ekspedientka miło mnie przywitała i zaproponowała pomoc. po znalezieniu odpowiedniej rzeczy udałam się do kasy. mile zaskoczyła mnie możliwość płacenia kartą płatniczą. otrzymałam katalog znanej firmy z ciszkami dla dzieci by poczytać i obejrzeć go w domu. byłam mile obsłużona w tym sklepie, czegoż klient mógłby chcieć więcej....??

Magdalena_1282

02.02.2010

Świat dziecka

Placówka

Lębork, Staromiejska 15

Nie zgadzam się (24)
Stacja paliw BP...
Stacja paliw BP w Ługach koło Lęborka jest stosunkowo nową stacją. Reklama stacji z cenami paliw znajduje się przed stacją i jest widoczna z drogi z dużej odległości. Przy dystrybutorach znajdują się podajniki z ręcznikami papierowymi, woda z myjką do umycia szyb. Dla usprawnienia obsługi powinny być zatrudnione osoby do pomocy przy nalewaniu paliwa, nie każdy musi umieć to robić... przed wejściem do środka budynku znajdują się ekspozycje płynów do chłodnic, spryskiwaczy i inne potrzebne rzeczy do auta. środek jest bardzo przejrzysty, jasny, całość sklepu jest z trzech stron oszklona co optycznie zwiększa pomieszczenie. kasy znajdują się na wprost od wejścia. wszystkie towary ułożone są na półkach, króre nie są wysokie do samego sufitu tylko sięgają na wysokość ok. 1,5 m. można w ten sposów szysko znaleźć potrzebny produkt bo wszystkie są na wysokości oczu. za ladą kasy witały mnie serdecznie dwie pracownice stacjii. ubrane były w firmowe koszulki i posiadały plakietki z imionami. pani profesjonalnie zajęła się obsługą. Przywitała się, zapytała czy nie potrzebuje faktury, czy zechciałabym napic sie kawy. spodobało mi się, że czytnik kart płatniczych i urządzenie do wposywania pinu znajdowały sie na ladzie przodem do klienta na podwyższeniu, nie gdzieś, gdzie trzeba zazwyczaj sięgać ręką. Czystość i przejrzystość tego miejsca, oraz miła obsługa na pewno przyciągają klienta.

Magdalena_1282

02.02.2010

BP

Placówka

Lębork, Ługi 9

Nie zgadzam się (20)
o zakupach w...
o zakupach w tym markecie nie można niestety powiedziec żadnego dobrego słowa. Pracownicy sa niekompetentni, nikt tam sie nie interesuje klientem. kiedyś szukałam arkuszu papieru ściernego i pan którego znalazłam (po długich poszukiwaniach) z działu budowlanego powiedział że jak nie ma na półce w dziale budowlanym to nie ma. i taka była odpowiedź pracownika. wyczerpująca i kompetentna!!! :(. poza tym w sklepie panuje ogromny bałagan. dużo artykułów jest nie na swoim miejscu, w wielu miejscach nie ma cen artykułów. kasa otwarta jest zawsze tylko jedna, gdzie pracownik ją obsługujący (od dłuższego czasu) nie nadaje się p prostu do takiej pracy. Powolny, niemiły, niekompetentny, kłótliwy, często arogancki. Jeśli człowiek poprosi o fakturę to spotyka się z wielkimi nieprzyjemnościami ze strony personelu. Pracownicy zachowują się jakby pracowali w markecie za karę. niemiło robi się tam zakupy, jednak korzystne godziny otwarcia (do 20.00) sprawiają, że czasem trzeba...

Magdalena_1282

29.01.2010

Bricomarche

Placówka

Lębork, Mściwoja II 14

Nie zgadzam się (18)
obsługa w sklepie...
obsługa w sklepie empik w galerii Jantar pozostawia wiele do życzenia. nie dość, że nikt z obsługi nie chciał do mnie podejść i zainteresować się że czegoś szukam od dłuższego czasu, to jeszcze jak w końcu poprosiłam pracownika obsługi klienta to jedna osoba powiedziała mi że to nie jej dział, w końcu przyszedł pracownik, który rzekomo zajmuje się działem, który mnie interesował, niestety szukał ksiażki po omacku. zachowywał się jakby pierwszy raz podszedł to tej półki, nie wiedział gdzie co jest, na głos czytał tytuły, szukając właściwego. Gdy już w końcu znalazłam wybraną lekturę, udałam się do kasy, przy której nikogo nie było. czekałam długo na kasjerkę. w ogóle byłam niezadowolona, pracownicy zachowywali się jakbym zakłóciła im wiecznie niekończącą się przerwę, ponieważ wychodzili kolejno z zaplecza. natomiast asortyment sklepu jest na bardzo dobrym poziomie, szkoda tylko, że zatrudniają niewykwalifikowany personel. Zepsuła się moja dobra opinia o sieci sklepów empik.

Magdalena_1282

29.01.2010

empik

Placówka

Słupsk, CENTRUM HANDLOWE JANTAR UL SZCZECIŃSKA 58

Nie zgadzam się (13)
sklep w dobrym...
sklep w dobrym połozeniu. dużo miejsc parkingowych, co ułatwia komunikację. w sklepie artykuły podzielone nadziały w taki sposób, że klientowi łatwo odnaleźć szukaną rzecz. obsługa miła, kompetentna. Spodobało mi się, że osoba z obsługi klienta od razu podeszła do nas, zapytała czy w czymś pomóc i odpowiadała na nasze pytania i pomogła wybrać nam produkt o dobrych parametrach i cenie. Nie wciskano nam towaru firmy najdroższej, wręcz przeciwnie pracownik doradzał nam w taki sposób, jakby to on sam miał używac tego sprzętu. posiadał szeroką wiedzę na temat produktu, znał i dzielił sie opiniami osób, które już kupiły i sprawdziły. zakończyłam zakupy zadowolona i z dobrym ,niedrogim sprzętem.

Magdalena_1282

29.01.2010

RTV EURO AGD

Placówka

Rumia, Grunwaldzka 108

Nie zgadzam się (22)
bank położony w...
bank położony w dobrym punkcie w mieście. w środku bardzo ładnie urządzony, przejrzysty. obsługa klienta znajduje się po jednej stronie pomieszczenia natomiast kasy po drugiej. Stwarza to poczucie komfortu przy załatwianiu spraw. obsługa bardzo kompetentna, foachowo przedstawiają asortyment i usługi banku. przed podejściem do lady-kasy zawsze miło się witają, utrzymują ciągle kontakt wzrokowy. po zakończeniu tranzakcji pada pytanie 'czy mogę jeszcze w czymś pomóc?, dziękuję, zapraszamy ponownie". dzięki temu klient ma wrażenie że pracownicy banku to najlepsi znajomi i chętnie tam wraca.

Magdalena_1282

29.01.2010

Bank Millennium

Placówka

Lębork, Armii Krajowej

Nie zgadzam się (26)
dzwoniąc na obsługę...
dzwoniąc na obsługę klienta rozmowę rozpoczyna pan o miłym i spokojnym głosie. prowadzi przez menu obsługi . moim zdaniem menu jest zrozumiałe, przejrzyste i jasne dla każdego dzwoniącego. Bloki i tematy są tak podzielone że łatwo i bezproblemowo można przypasować swój problem i sprawę z jaką się dzowni do jednego z nich. Jeśli dzwoni się na obsługę klienta z chęcią rozmowy z konsultantem to już kończy się bajka, ład i porządek. po pierwsze strasznie długi jest czas oczekiwania na połączenie. Czasem nie można połączeć się w ogóle i po kilku minutach z słuchawką przy uchu traci się połłączenie. Miło że głos w słuchawce informuję o stawce, jaką się płaci za połączenie i o tym że rozmowy są nagrywane. Na tym etapie, jeśli ktoś nie chce - może się rozłączyć. Jeśli już uda się połączyć z konsultantem to wiedza i jakość rozmów są bez zarzutu. Konsultant miło się przywita, zapyta o problem, często znają odpowiedzi i udzielaja ich w sposób wyczerpujący, często pracownicy zanim zaczną rozmowę weryfikują dane (co jest bardzo ważne) a przy zakończeniu rozmowy miło się pożegnają. jakośc obsługi w ten sieci jest wysoka.

Magdalena_1282

28.01.2010

PLUS

Placówka

Nie zgadzam się (19)
podczas opłacania składki...
podczas opłacania składki na ubezpieczenie PZU w mojej miejscowości spotkałam się z miłą obsługą i wysoką wiedzą pracowników. Otrzymałam wyczerpującą odpowiedź na pytania, Pani wszystko sprawdziła w komputerze. Ponieważ chodziło o rzekomo nie zapłaconą składkę w poprzednim kwartale szłam do PZU z 'bojowym nastawieniem', wiedząc że składka została zapłacona. nie miałam jednak potwierdzenia przelewu i obawiałam się że będę zmuszona opłacić teraz dwie składki bo nikt mi na słowo nie uwierzy. Pani z obsługi zechciała jednak mnie wysłuchać i wyszukała w komputerze danych dotyczących salda na koncie i wydrukowała potwierdzenie wpływu pieniędzy. Otrzymałam również przy okazji druki wpłat na następny rok. Mimo że obsługa klienta jest na wysokim poziomie to wygląd miejsca pozostawia wiele do życzenia. Pomieszczenie, w którym mieści się siedziba PZU to małe biuro w którym są jednocześnie punkty obsługi klienta i kasy. Praconicy oddzieleni są wysoką ladą. za nią widać półki z segregatorami i dokumentami. panuje duże zamieszanie jeśli w pomieszczeniu jest kilna osób ponieważ przestrzeń jaka jest wydzielona dla klientów nie pozwala swobodnie stać więcej niż kilku osobom. jeśli tworzy się kolejka to zawsze na zewnątrz ponieważ w środku na prawdę jest tragicznie mało mijsca. Myślę, że taką instytucję stać na większy lokal.

Magdalena_1282

28.01.2010

PZU

Placówka

Lębork, ul.Jedności Robotniczej 1/26

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi