Opinia użytkownika: Magdalena_1282
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: podczas opłacania składki na ubezpieczenie PZU w mojej miejscowości spotkałam się z miłą obsługą i wysoką wiedzą pracowników. Otrzymałam wyczerpującą odpowiedź na pytania, Pani wszystko sprawdziła w komputerze. Ponieważ chodziło o rzekomo nie zapłaconą składkę w poprzednim kwartale szłam do PZU z 'bojowym nastawieniem', wiedząc że składka została zapłacona. nie miałam jednak potwierdzenia przelewu i obawiałam się że będę zmuszona opłacić teraz dwie składki bo nikt mi na słowo nie uwierzy. Pani z obsługi zechciała jednak mnie wysłuchać i wyszukała w komputerze danych dotyczących salda na koncie i wydrukowała potwierdzenie wpływu pieniędzy. Otrzymałam również przy okazji druki wpłat na następny rok. Mimo że obsługa klienta jest na wysokim poziomie to wygląd miejsca pozostawia wiele do życzenia. Pomieszczenie, w którym mieści się siedziba PZU to małe biuro w którym są jednocześnie punkty obsługi klienta i kasy. Praconicy oddzieleni są wysoką ladą. za nią widać półki z segregatorami i dokumentami. panuje duże zamieszanie jeśli w pomieszczeniu jest kilna osób ponieważ przestrzeń jaka jest wydzielona dla klientów nie pozwala swobodnie stać więcej niż kilku osobom. jeśli tworzy się kolejka to zawsze na zewnątrz ponieważ w środku na prawdę jest tragicznie mało mijsca. Myślę, że taką instytucję stać na większy lokal.