Opinia użytkownika: Magdalena_1282
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: dzwoniąc na obsługę klienta rozmowę rozpoczyna pan o miłym i spokojnym głosie. prowadzi przez menu obsługi . moim zdaniem menu jest zrozumiałe, przejrzyste i jasne dla każdego dzwoniącego. Bloki i tematy są tak podzielone że łatwo i bezproblemowo można przypasować swój problem i sprawę z jaką się dzowni do jednego z nich. Jeśli dzwoni się na obsługę klienta z chęcią rozmowy z konsultantem to już kończy się bajka, ład i porządek. po pierwsze strasznie długi jest czas oczekiwania na połączenie. Czasem nie można połączeć się w ogóle i po kilku minutach z słuchawką przy uchu traci się połłączenie. Miło że głos w słuchawce informuję o stawce, jaką się płaci za połączenie i o tym że rozmowy są nagrywane. Na tym etapie, jeśli ktoś nie chce - może się rozłączyć. Jeśli już uda się połączyć z konsultantem to wiedza i jakość rozmów są bez zarzutu. Konsultant miło się przywita, zapyta o problem, często znają odpowiedzi i udzielaja ich w sposób wyczerpujący, często pracownicy zanim zaczną rozmowę weryfikują dane (co jest bardzo ważne) a przy zakończeniu rozmowy miło się pożegnają. jakośc obsługi w ten sieci jest wysoka.