Opinia użytkownika: Magdalena_1282
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: obsługa w sklepie empik w galerii Jantar pozostawia wiele do życzenia. nie dość, że nikt z obsługi nie chciał do mnie podejść i zainteresować się że czegoś szukam od dłuższego czasu, to jeszcze jak w końcu poprosiłam pracownika obsługi klienta to jedna osoba powiedziała mi że to nie jej dział, w końcu przyszedł pracownik, który rzekomo zajmuje się działem, który mnie interesował, niestety szukał ksiażki po omacku. zachowywał się jakby pierwszy raz podszedł to tej półki, nie wiedział gdzie co jest, na głos czytał tytuły, szukając właściwego. Gdy już w końcu znalazłam wybraną lekturę, udałam się do kasy, przy której nikogo nie było. czekałam długo na kasjerkę. w ogóle byłam niezadowolona, pracownicy zachowywali się jakbym zakłóciła im wiecznie niekończącą się przerwę, ponieważ wychodzili kolejno z zaplecza. natomiast asortyment sklepu jest na bardzo dobrym poziomie, szkoda tylko, że zatrudniają niewykwalifikowany personel. Zepsuła się moja dobra opinia o sieci sklepów empik.