w dniu 08.06.2012 r. byłem w tym sklepie o godz. 16,30. Chciałam kupić sokowirówkę, ale nikogo nie było przy tym stoisku.Długo musiałam szukać kogoś z obsługi, ale i tak na marne.Pan chodzący z telef. z obsługi powiedział,że ,,jutro można kupić'. Nie dosc ze stracilem strasznie duzo czasu, to jeszcze nie uzyskalem pomocy.
niekompetenta obsługa, odsyłała mnie od osoby do osoby-na zasadzie produkt dostanie pan przy kasie(dot.części aptecznej) proszę na sklepie znaleźć tutaj nie mamy; powrót do pierwszej os.-to samo zapytanie - odp:nie wiem;zero chęci pomocy. Totalny brak zorganizowania, zdecydowanie nie odwiedzze juz apteki tej sieci. pojde do rossmana
Wybrałem się do euro rtv agd, celem kupienia myszki bezprzewodowej. Nie było nikogo na widoku aby można było zapytać o produkt. Jak już udało mi się go znaleźć, udałem się do kasy aby zapłacić. Kasjerka wielce ździwiona że ktoś do niej podszedł. Chciałem otrzymać fakturę. Niestety Pani w kasie nie mogła jej wystawić i trzeba było szukać pracownika. Niestety pracownicy byli zajęci oglądaniem meczu i z wielką niechęcią zostałem obsłużony
Wizyta 5/06/2012 w kfc na saskiej kępie. Dlugie oczekiwanie na jedzenie, obsługa bardzo niesympatyczna, musialem upomniec sie o szklanke do zestawu, ktora mi przyslugiwala. po upomnieniu kasjerki, z wielka łaską mi ją podała. nie polecam, jest wiele innych restauracji do których lepiej pójść. Saską kępę - polecam omijac.
Udałem się do sieci sklepów Mister Minit celem dorobienia kluczyka do samochodu, a raczej wycięcia frezu w kluczyku który zakupiłem. Pan był bardzo uprzejmy, robotę wykonał bardzo szybko i sprawnie, po zapłaceniu polecił sprawdzić czy wszystko działa i wrócić jak będzie jakiś problem. Dodatkowo, ku mojemu zaskoczeniu dostałem rabat w wysokości 20% i pracownik życzył mi miłego wieczoru. Chciałbym ażeby tak miła obsługa była wszędzie gdzie się tylko otaczamy.
Wizyta w salonie fryzjerskim bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Z reguły pamiętam, że wizyty u fryzjera zawsze trzeba było rezerwować, dojeżdzać, śpieszyć się na daną godzinę. Ku mojemu zaskoczeniu, zostałem odrazu obsłużony po wejściu do salonu. Fryzjerki, młode, miłe zadbane, witały mnie już od pierwszego kroku. Zaproponowały mi różne typy fryzur, w których będę wyglądał i czuł się dobrze. Nie zawiodłem się. Zaufałem Pani i nie żałuję. Nie dość ze zostałem profesjonalnie obsłużony i ładnie obsłużony, to jeszcze nie dużo zapłaciłem i dostałem rabat na następną wizytę. Zdecydowanie polecam, bo jest tam czysto i miło
Stacja benzynowa BP przy ulicy Fieldorfa to bardzo ładna, czysta i zadbana stacja benzynowa z miłym personelem. Pan Kamil, Pan Bartek, Pani Marta i Pani Agnieszka robią wszystko żeby klienci tankujący paliczo, czy też robiący na niej zakupy wyszli usatysfakcjonowani i zadowoleni. Na stacji oprócz paliwa można kupić praktycznie wszystko, począwszy od paliwa, skończywszy na kawie i ciepłych bułeczkach. Bo nie zawsze przecież mamy ochote jeździć po supermarketach. Czasem podczas wracania do domu z pracy, podczas tankowania, nagle przypomnimy sobie, że w domu nie ma mleka, czy byłek. Fajnie, że jest takie miejsce gdzie można kupić zawsze niezbędne artykuły bez potrzeby jeżdzenia w inne miejsca.
Orlen, to firma jedna z nielicznych, gdzie tankuje swojego diesla. Stację benzynową znajdującą się na ulicy Ostrobramskiej,znajdującą się po prawej stronie jadąc od centrum w stronę promenady lubie najbardziej. Personel stacji jest bardzo uprzejmy, wida i żegna klientów bardzo serdecznie, a towary są bardzo ładnie dołożone. Do obsługi należy również Pan, który służy pomocą kierowcom. Znajduje się on na placu stacji zwarty i gotowy do pomocy każdemu klientowi, który ma z czymś problem. Ja np, zawsze jestem mile witany, Pan pyta sie mnie co słychać, proponuje wlanie do baka lepszego, za to niewiele droższego paliwa. Podczas gdy idę do kasy zapłacić za paliwo, zawsze wracając do samochodu mam umyte wszystkie szyby oraz lusterka. Ten mały, miły gest naprawde powoduje iż klient z wielką przyjemnościa wróci do takiego miejsca, gdzie nie dość że zadbają o niego, to i jeszcze o jego samochód, dodatkowo doradzając z czego lepiej i korzystniej jest skorzystać. Wielki plus dla ten stacji
Sklep RTV EURO AGD w C.H. Tesco, to naprawdę całkiem porządny kslep tego typu. Uważam ponadto iż śmiało można nazwać go najlepszym sklepem z asortymentem elektronicznym w okolicy. Klienci są zawsze witani i żegnani przez pracowników. Obsługa sklepu zawsze znajduje się na dziale, do którego przynależy. Liczne promocje cenowe i oferty aż kuszą klientów do zapoznania się z pełną ofertą asortymentową. Postanowiłem tego dnia zakupić pokrowiec żelowy do telefonu Iphone, którego znalazłem na stronie internetowej. Co prawda nie kupiłem, gdyż nie było akurat towaru na sklepie, ale sprzedawca przy mnie, zamówił towar do ich sklepu na następny dzień. Wiadomo, towar może się skończyć, może być produktem słaborotującym, natomiast dzięki pozytywnemu podejściu do klienta umożliwiono mi zakup produktu, który dnia następnego, czyli bardzo szybko biorąc pod uwagę godzine mojej wizyte, zostanie dostarczone dokładnie tam, gdzie sobie tego życzę. Polecam ten market.
Groszek - fajne, rodzinne osiedlowe delikatesy. Od dzisiaj napewno zostaną jednymi z moich bardziej ulubionych. Fajne artykuły, w przyzwoitych cenach, bardzo dużo warzyw. Wszystkie towary w sklepie są ustawione blokowo, łatwo dostępne dla klienta. Towary w naprawde pomimo różnych opinii w przystępnych cenach. Mleko świeże 2,40/szt, kajzerka 0,40zł/szt, prawdziwe masło 82% tłuszczu 3,40/szt. Bardzo duży wybór różnego rodzaju produktów regionalnych, takich jak kanapki, surówki, sałatki. Stoisko alkoholowe za kasą, niedostępne dla niepełnoletnich, piwa w zupełnie wydzielonej strefie. Naprawde całkiem porządny sklep, w którym jest czysto, schludnie, towar jest bardzo przejrzyście ustawiony, a sala sprzedaży dostosowana jest do każdego klienta. Na zmianie 2 kasjerki, młodsza i starsza, cały czas służa pomocą i nie daje się odczuć klientowi, że jest tu niechciany. POLECAM.
Piekarnia Goszczyński stała się moją ulubioną piekarnią. Wszyscy pracownicy grzeczni, uprzejmi i pomocni. Asortyment naprawdę ogromny. Od bułki kajzerki z 3 różnych gramaturach, po pyszne grachamki i bułki wieloziarniste, aż po różne rodzaje chleba i wypieków cukierniczych. Panowie pracują w pocie czoła, aby zrobić dla Nas - czyli dla konsumentów pyszne wypieki. Wszystkie bułki czuć że są świeże, oraz pieczone naturalnym i że się tak wyraże domowym sposobem. Bez żadnych spulchniaczy, sztucznych dodatków. Czuć i widać , że jest to samo zdrowie. Różnego rodzaju bułeczki oraz rogale maślane, zdecydowanie nadają się do kanapek, jak i "na sucho" do herbatki. Istnieje też całkiem pokaźny i całkiem duży wybór wyrobów cukierniczych, takich jak strucle, ciasta i rogaliki francuskie z budyniem, owocami, ale też i z czekoladą. Wszystkim, którzy jeszcze nie próbowali, polecam tą piekarnie. Bo przecież 0, 25 gr za naturalną świeżą kajzerkę, czy 0,5 zł za grachamkę takiej jakości - to naprawde niewiele.
Udałem się w dniu dzisiejszym do marketu Brico Depot aby kupić okleinę na drzwi. Sklep czysty, wszystko w miare fajnie ułożone. Zapytałem się pracownika gdzie ją znajdę, poinformował mnie grzecznie i uprzejmie, iż na alejce 12. Niestety nie znalazłem. Zapytałem innego pracownika gdzie znajde to czego szukam. Poinformował mnie iż nie mają czegoś takiego w swoim asortymencie. Nie polecam
W dniu 28/02 miałem małą stłuczkę z mojej winy, zadzwoniłem na infolinię PZU, aby zgłosić szkodę. Wszystko poszło bardzo sprawnie, miło, kompetentnie i szybko. Następnego dnia umówiono mnie z rzeczoznawcą celem ekspertyzy pojazu. Niestety nie zaproponowano mi samochodu zastępczego z AutoCaso. Dlatego +3 a nie +5. Natomiast poiecam firmę PZU. Napewno przedłuże u nich polisę na ostatni rok.
Dnia poprzedniego kupiłem laptopa ACER w sklepie T-mobile. Niestety okazało się, iż laptop był uszkodzony, nie było w nim języka polskiego, system cały czas się wyłączał, nie udała się również próba przywrócenia systemu. Pan z infolinii Acera, poprawnie zdiagnozował problem, okazało się iż laptop jest fabrycznie uszkodzony. Odmówiono mi wymianę na nowy, polecono wysłać laptopa do serwisu w Czechach. Troche niepoważne jak na nowy sprzęt. Polecam zastanowić się przed zakupem.
Laptop zakupiony dnia poprzedniego niestety okazał się uszkodzony nie z mojej winy, dzwoniłem do Acera, zaproponowano wysłanie do serisu. Niestety bardzo nieprofesjonalne. Zadzwoniłem na numer z wizytówki konsultantki która mnie obsługiwała przedstawiając jej całą zaistniałą sytuację. Obiecała, że się tym zajmie, na co jej uwierzyłem. Po 20 minutach zadzwoniła do mnie, abym przyszedł z uszkodzonym sprzętem - wymienią go na nowy. Co też uczyniono. Od tego dnia cieszę się nowym nieuszkodzonmym sprzętem, a do tego salonu napewno wrócę.
W dniu 16/02 postanowiłem podpisać umowę na usługi internetowe w T-Mobile z laptopem. Wiozyta odbyła się w CH Promenada w Sklepie Firmowym T-Mobile. Konsultantka - Pani Dorota J. zaproponowała mi odpowiednią do moich potrzeb ofertę, zaprezentopwała sprzęt i przygotowała całą umowę. Z racji tego iż mam już jedną usługę - dostałem rabat na aktywację i na abonament, wszystko jak najbardziej sprawnie. Czysto, pachnąco, pracownicy kompetentni, Polecam. Tylko dlatego +4 a nie +5 gdyż laptop okazał się lekko uszkodzony.
Po nieudanej wizycie w "Królewskich Smakach" wybrałem się obok do baru Red Dragon. Królewskie smaki wcale nie okazały się królewskie, więc z nadzieją na smocze uniesienie usiadłem do stolika. Ku mojemu pozytywnemu ździwieniu - około 15 rodzajów potraw, świeżo zrobionych, na bieżąco doniesionych. Do tego pyszne sajgonki, kulki i surówki. Wybrałem sajgonki, kulki i kurczaka curry. Kurczak pyszny, sajgonki chrupiące i smaczne w dosłownie 2 minuty, sala czysta, pracownicy mili - zdecydowanie super odskocznia od Królewskiego Dworu "kiczu". To nie pierwsza moja wizyta w tym miejscu - żadnych sensacji żołądkowych, bólu i potów. POLECAM!
W dniu 7/03 postanowiłem ze znajomymi zjeść obiad w restauracji "Królewskie Smaki" w CH King Cross Praga. Zamówiłem ziemniaczki opiekane, wraz z surówką i kotletem De Volaille. Czas oczekiwania na posiłek wyniósł prawie 10 minut, podczas gdy kelnerka zapewniała, że wszystko mają gotowe i wystarczy tylko podgrzać. Była przy tym bardzo nieuprzejma. Kotlet: brak sera w środku, a mięso to wiór, został wrzucony do starej frytury i generalnie nie dało się go ugryźć. Ziemniaczki paćkowate, śmierdzące rybą, stare. Sałatka: Kapusta pekińska i pomidory ze 2 dni przeleżały na ladzie samoobsługowej. Obiad nie został zjedzony do końca, a ja zniesmaczony wybrałem inną knajpę. Nie polecam. Brud, smród, ubóstwo.
W dniu 22/02 otrzymałem od firmy Getin Leasing fakturę VAT na kwotę 50,00 netto za udzielenie informacji o leasingobiorcy Straży Miejskiej w Białym Borze. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, iż na zdjęciu od Straży Miejskiej widnieje zdjęcie nie mojego pojazdu, na co Getin Leasing odpisał straży miejskiej informacje o moim pojeździe ( nie wiem jakim cudem ). Wyraźna niekompetencja pracowników. Pisałem pisma z prośbą o wyjaśnienia, dostałem maila z przeprosinami i obietnicą anulowania faktury poprzez fakturę korygującą - do dnia dzisiejszego jej nie otrzymałem. Tylko dlatego -4 a nie -5 za to, iż otrzymałem przeprosiny, niestety tylko mailowo.
We wrześniu 2011 postanowiłem wziąć leasing pojazu. Zapewniano mnie, iż decyzja leasingowa jest rozpatrywana w 24h. Jak się okazało, pomimo bardzo dobrej historii kredytowej, czekałem na decyzję leasingową ponad 14 dni!!!! Dodatkowo, jak się okazało, musiałem dopłacić więcej wkładu własnego, ponieważ analityk błędnie wyliczył wartość pojazdu. Z powodu braku kompetencji pracowników - nie polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.