Jean Louis David

(0.92)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP3 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (110 z 159)

Ostatnio korzystałam z...
Ostatnio korzystałam z usługi fryzjerskiej w salonie jld na zakopiance powiem krótko koszmar!!!! poszłam na odrosty kontrastu i podcięcia końcówek włosów, pani w sumie miła teorie miała wykutą na pamięć i wydawało mi się że wszystko zrozumiała czego oczekuje jednak bardzo się pomyliłam!!!!! to co zrobiła mi na włosach to jedna wielka awangarda!!!! abstrakcja!! brak słów ,włosy bardzo rozjaśnione na przodzie z tyłu ciemna dziura pofarbowała mi górną warstwę z każdej strony a w środku włosy zostały takie jakie były co do cięcia z jednej strony krótsze o centymetr niż z drugiej . Ogólnie miałam wrażenie ze fryzjerka dopiero uczy się jej powolność i brak umiejętności powaliło mnie dodam też że nigdy!!! żaden fryzjer mnie tak nie wyszarpał za włosy w ogóle ich nie rozczesała robiła to palcami masakra a przy myciu włosów byłam cała zalana!! spaliła końcówki włosów bo zamiast robić odrost to zrobiła pasemka a włosy są wizytówką kobiet. Nie Polecam!!!!

niezalogowany-uzytkownik

13.02.2022

Placówka

Kraków, Zakopianka 62

Nie zgadzam się (0)
Kiedyś, było...
Kiedyś, było profesjonalne podejście do klienta. Dziś, czułam się bardzo nie komfortowo, gdyż pierwszy raz ktoś tak wolno pracował, farbę mi nakładał ze 4 razy. Koniec końców, pani fryzjer zrobiła to czego NIE chciałam a na dodatek w bardzo tandetny sposób. Pasemka, które miały być tylko lekkim rozjaśnianiem są blade aż sine, na dodatek nie zaczynają się od czubka głowy tylko 2-3 cm poniżej. Dlaczego niewiadomo? Tak więc odrosty które chciałam roziaśnić pani jeszcze bardziej przyciemniła. Chciałam przykryć odrosty i białe włosy. Teraz mam czarne odrosty i bardzo jasny błąd ( miejscami prawie biały ) I to wszystko za 350 zł. Nigdy już nie skorzystam .

Klient_bKUq

30.08.2021

Placówka

Warszawa, ul. Powsińska 31

Nie zgadzam się (0)
Usługa była wykonana...
Usługa była wykonana poprawnie . Jednak nikt nie uprzedził mnie o cenie . 06.07.2021 zapłaciłam za mycie i czesanie 75 zł . Wczoraj 13.08 może dlatego że piątek 13 :) zapłaciłam 155 zł i Pani mnie poinformowała że firma zmieniła cennik i użycie prostownicy to jest tak samo jak upięcia i koki. Tylko że nikt mnie nie poinformował że to będzie 100 %poprzedniej ceny. Jestem bardzo zawiedziona i rozczarowana ta firma.

Klient_1Qva

14.08.2021

Placówka

Gdańsk, ul. Shuberta

Nie zgadzam się (0)
Moja 14 letnia...
Moja 14 letnia córka poszła na strzyżenie. Strzyżenie miało kosztować około 100 zł, córka telefonicznie skonsultowała ze mną cenę, zgodziłam się. Kiedy córka siedziała na fotelu fryzjerka jak gdyby nigdy nic zaczęła wciskać dziecku pielęgnację, 14 latka nie umie być jeszcze asertywna, skoro przyszła tylko na strzyżenie to po co jej wciskać pielęgnację? Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca!!! Finalnie córka zapłaciła 234 zł za strzyżenie i pielęgnację wlosow, które nigdy nie były farbowane!!!!

Klient_YbUD

08.07.2021

Placówka

Warszawa, ul. Ostrobramska

Nie zgadzam się (0)
Strzyżenie męskie..... uciekać...
Strzyżenie męskie..... uciekać z daleka od tego fryzjera... nie wspomnę o cenie ale krzywo jakieś wyrwy skosy mam na głowie...

Klient_cYmV

24.05.2021

Placówka

Szczecin, Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (0)
Strzyzenie marnej jakosci...
Strzyzenie marnej jakosci bez pomyslu i polotu. Skorzystalam tez z flasha - nie widac efektu. Szkoda pieniedzy. Fryzjerka namowila na rytual ale dopiero po nim dala ulotke ze byl zrobiony. Po prostu nalozyla jakas odzywke za 110 zl i zawinela na 5 min w recznik. Porownujac do innych salonow- dramat.

Klient_C31r

13.05.2021

Placówka

Bydgoszcz, Focus Mall 0

Nie zgadzam się (0)
Miałam zamówioną wizytę...
Miałam zamówioną wizytę w salonie na wyznaczoną godzinę. Po przybyciu na miejsce okazało sie, że Panie zapisały na moja godzine inną klientkę i kazały mi przyjechać później. Nie raczyły mnie nawet o tym powiadomić. Jestem bardzo zbulwersowana tym faktem. Ostatni raz byłam w tym salonie.

Klient_GSbW

06.03.2021

Placówka

Czeladź, ul. Będzińska

Nie zgadzam się (0)
Opinia dot.Aleje Jerozolimskie...
Opinia dot.Aleje Jerozolimskie w CH Reduta Fryzjerska akwizycja, nachalne wciskanie klientom kosmetykow i uslug dodatkowych i to w tak prostacki i nachalny sposob, ze klienci z zazenowania nie wiedza gdzie schowac oczy, a raczej nie po to sie idzie do fryzjera by pani fryzjerka sie lepiej poczula bo wcisnela komus totalnie badziewna usluge lub kosmetyk i nabila sobie premie. Jakie sa te kosmetyki wie kazdy kto choc raz ich sprobowal. Z osob ktore tam pracowaly widzialem dwie mile ciche elokwentne panie, poza tym pozostale to jakies zbiorowisko jak przekupki na targu. Szczegolnie jedna pani Ukrainka wydzierala sie na caly salon uwazajac ze chyba robi show i jest taka zabawna i smieszna. Nie. Nie byla. Fryzjerka ktora mnie strzygla nadęta wchodzila ze mna w pyskowki. Usluga zrobiona niepoprawnie, zdecydowanie kwalifikowalaby sie do reklamacji ale nie mam ochoty zadawac sie z ta siecia nigdy wiecej. Nieprofesjonalni, majacy jakies smiesznie wysokie mniemanie o sobie, atmosfera jak na jakims targu, komentowanie wygladu klientow glosno i przy innych klientach, drogo, brudno.

Klient_E5w1

13.12.2020

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (0)
Koszmarne doznania -...
Koszmarne doznania - amatorka na całego. Najlepiej samemu się ostrzyc. Generalnie jest coraz gorzej w tej lokalizacji ale rozumiem że o to chodzi. Trzeba zerwać z przyzwyczajeniami i iść gdzieś indziej.

Klient_cqhR

13.09.2020

Placówka

Szczecin, Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (0)
Doświadczyłem nieprzyjemnej obsługi,...
Doświadczyłem nieprzyjemnej obsługi, gdzie osoba obcinająca mnie zupełnie nie reagowała na moje uwagi, a potem się zdenerwowała i powiedziała, że koniec strzyżenia. Na infolinii poprosiłem o zwrot kosztów, ponieważ musiałem iść do innego fryzjera. Osoba z którą rozmawiałem była bardzo profesjonalna jeśli chodzi o samą rozmowę, ale nie uznała reklamacji. Otrzmałem jedynie "bon" na darmowe strzyżenie. Początkowo chciano mnie wysłać do tej samej osoby, ale po moim sprzeciwie i uwadze, że nawet nie chcę iść do tego salonu - zmieniono salon na BlueCity. Na plus należy uznać profesjonalizm, a brak możliwości porozumienia na duży minus.

Klient_D3B7

10.09.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w JLD...
Wizyta w JLD na Kapelance. -Zakaz używania telefonu komórkowego, -fryzura nie przetrwala, Jak na ta cene, nie polecam. Czesto bylam klientka w JLD, ale tym razem dluuugo tam nie zawitam...

Klient_pvRN

09.09.2020

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (1)
Pani Patrycja świetnie...
Pani Patrycja świetnie dobiera kolory. Brawo!

Klient_wxLh

02.09.2020

Placówka

Bydgoszcz, Focus Mall 0

Nie zgadzam się (0)
Korzystalem z JLD...
Korzystalem z JLD niejednokrotnie, bywalo róznoe, ale z ostatniej wizyty w salonie w Galerii Kazimierz jestem zadowolony. Bardzo profesjonalnie i do tego wysoka jakość obslugi klienta, ale to zasluga fryzjera, ktory ma wysokie standardy. Polecam (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Klient_kBDX

18.08.2020

Placówka

Kraków, Podgórska 34

Nie zgadzam się (0)
Bylam umowiona na...
Bylam umowiona na czesanie do slubu. Niestety po przyjsciu na probne czesanie Pani stwierdzila ze szef kazal jej wykonac usluge bardzo szybko i moze wykonac jedynie 1 probe. Zatem czesanie trwalo jakies 10 min, fryzura beznadziejna, dla mnie stres, koszt 140zl. Nie polecam z calego serca!

Klient_davR

13.08.2020

Placówka

Gdańsk, ul. Shuberta

Nie zgadzam się (0)
Korzystalam z uslug...
Korzystalam z uslug tego salonu od ponad 10 lat. Kazda wizyta konczyla sie niezmiennie zadowoleniem z wykonanych zabiegow. Niestety zniknela cala doswiadczona kadra, a nowe panie fryzjerki nie radza sobie. Po ostatniej wizycie odnioslam wrazenie, ze pani uczyla sie na moich wlosach, a ja musialam za rezultat kompletnie niezgodny z oczekiwaniami, zaplacic ponad 400 zl !!!! Po raz pierwszy w zyciu wyszlam od fryzjera z poplamionym farba czolem, poplatanymi , krzywo podcietymi wlosami. Bardzo mi przykro, ze tak renomowany i ulubiony salon nie bedzie juz moim salonem.

Klient_Zlfs

24.07.2020

Placówka

Bydgoszcz, Focus Mall 0

Nie zgadzam się (1)
Pani (dane osobowe...
Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) ,przepiękne paznokietki,jak zawsze.Dziękuję i pozdrawiam.Dorota.

Klient_rOTe

08.07.2020

Placówka

Czeladź, ul. Będzińska

Nie zgadzam się (0)
Pani (dane osobowe...
Pani (dane osobowe pracownika - usunięte przez administratora - RODO) ,złote rączki,cudowna fryzurka.Dziękuję i pozdrawiam.

Klient_rOTe

08.07.2020

Placówka

Czeladź, ul. Będzińska

Nie zgadzam się (0)
Dawno juz nie...
Dawno juz nie mialam tak perfekcyjnie wykonanej hybrydy. Pani stylistka (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) mocno pracuje nad paznokciami i dzięki temu manicure trzyma soe bardzo długo. Mialam także wykonywana regulacje brwi i także bez zarzutu

Klient_aM5T

30.06.2020

Placówka

Warszawa, ul. Jerozolimskie 25

Nie zgadzam się (0)
Kiedyś weszłam przypadkowo,...
Kiedyś weszłam przypadkowo, chciałam tylko podciąć końcówki, ale pani po chwili rozmowy przekonała mnie do odświeżenia looku. Zaproponowała krótsze podciecie, zwizualizowała oczekiwane efekty na tablecie, dobrała zmianę koloru. To dobry pomysł, jeśli chodzi o takie przypadkowe salony, gdzie się wchodzi z myślą o końcówkach w kwadrans. A że akurat miałam trooochę czasu (to jednak trwało), to poszłam zjeść, przemyśleć i za chwilę wróciłam. To , co najbardziej mi się spodobało to doświadczenie stylistki. Rzut oka na twarz, chwila rozmowy, zbadanie oczekiwań i nienachalna, ale trafna propozycja zmiany. Wizualizacja gotowej fryzury na tablecie rzeczywiście zrobiła swoje i była bardzo zbliżona do efektu końcowego. Fajnie, że akurat pani miała okienko, więc mogła mnie przyjąć od razu. Wyszłam odmieniona a miały być tylko końcówki :)

Elżbieta_764

13.05.2020

Placówka

Kraków, Bora-Komorowskiego 37

Nie zgadzam się (0)
Największą zaletą tej...
Największą zaletą tej sieci jest możliwość obsłużenia klienta „z marszu”. Często wybierałam Jean Louis David, jednak zauważyłam, że całe doświadczenie jest zależne tylko od fryzjera na jakiego traficie - jeżeli się specjalnie nie umówisz, nigdy nie wiesz na kogo trafisz. Czasem fryzjer będzie doświadczony i się dobrze zaopiekuje włosami, czasem jednak może popsuć włosy przed daną okazją. Cena jest również minusem, biorąc pod uwagę brak gwarancji doświadczenia i profesjonalizmu fryzjera

Klient_uXD4

18.02.2020

Placówka

Gdańsk, ul. Shuberta

Nie zgadzam się (0)

Jean Louis David

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Jean Louis David?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie!
Polityka cookies
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.
;