Mister Minit

(0.97)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (44 z 92)

Niestety ceny nieadekwatne...
Niestety ceny nieadekwatne do jakosci uslug.

Mania G.

17.06.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Chciałam kupić baterię...
Chciałam kupić baterię do zegarka, pan nie informując o opłacie za jaj wymianę ochoczo zabrał się za wymianę baterii za co skasował 19zł. Moje zdziwienie było przeogromne ! Nie polecam, w sumie zapłaciłam 36 zł za coś co warte było max 20zł.

Niezweryfikowany Klient_jKCY

20.04.2022

Placówka

Gdańsk, Rajska 10

Nie zgadzam się (0)
Źle dorobiony klucz...
Źle dorobiony klucz gerdy i facet nie umiał przyznać się do błędu. Porażka. Taki człowiek nie powinien prowadzić punktu.

Niezweryfikowany Klient_cEQK

16.03.2022

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (1)
Poniedziałek, godz. 17:30....
Poniedziałek, godz. 17:30. Jadę z drugiego końca miasta, żeby dorobić klucze. Wchodzę na stoisko, OTWARTE! Ale Chłopak obsługujący mówi, żeby wyjść! Bo on właśnie musi coś załatwić! Mówię, PROSZĘ! JADĘ DO PANA Z Drugiego końca miasta. Mam 7 kluczy do dorobienia x 2 komplety. Gościu: Nie! Wychodzę! Będę za pół godziny! Nie wierzyłam! Wyszłam. Jestem zszokowana takim podejściem! Cofam zasuwał zasuwy nad moja głowa, kiedy byłam na stoisku. On po prostu wyszedł i tyle. Na google brak info o takich przerwach. Nie polecam. Proszę omijać szerokim łukiem!!!

Niezweryfikowany Klient_o72v

28.12.2021

Placówka

Wrocław, Krzywoustego

Nie zgadzam się (0)
Złożyłam w firmie...
Złożyłam w firmie reklamację z powodu uszkodzenia pilota od samochodu. Jestem pozytywnie zaskoczona. Bardzo szybki kontakt z działu reklamacji. Pan Kierownik zajmujący się oddziałem bydgoskim bardzo zaangażowany. Szybko i sprawnie zaproponował naprawę pilota. Muszę pochwalić pracownika punktu z Rondo w Bydgoszczy, który dokonał naprawy pilota. Podejście firmy bardzo profesjonalne i konkretne. Całe nieprzyjemne zdarzenie spotkało mnie w punkcie w Galerii Pomorskiej podczas wymiany baterii w pilocie i szkoda, że pracownik z tego punktu tak psuje obraz firmy, w której pracuje. Jeszcze raz dziękuję za profesjonalne i empatyczne podejście Firmy i pomoc w rozwiązaniu problemu.

Niezweryfikowany Klient_nU0v

21.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Po wymianie baterii...
Po wymianie baterii w pilocie od samochodu nie mogłam dostać się do auta. Pilot całkowicie nie działał i nie mogłam odjechać z parkingu. Po wielokrotnych dyskusjach i tłumaczeniu, że nie mogę dostać się z dzieckiem do samochodu pan tłumaczył mi, że on zrobił co miał(skasował 32 zł), wymienił baterie i nie interesuje go, że po jego interwencji pilot nie działa. Brak empatii, kultury i wzdryganie ramionami przez pracownika w ogóle nie poczuwającego się do winy. Jak można w ten sposób traktować klienta? Po dokładnym obejrzeniu w domu okazało się, że pilot zostal źle złożony. Został prawdopodobnie otwarty na siłę i niestety nie można go ponownie złożyć, bateria nie łączy. Brak kompetencji i umiejętności. Przestrzegam przed tą firmą.

Niezweryfikowany Klient_nU0v

19.07.2021

Placówka

Bydgoszcz, Fordońska 141

Nie zgadzam się (0)
Pracownik zepsuł obudowę...
Pracownik zepsuł obudowę od kluczyka, potem firma próbowała wymusić na mnie zapłatę ze wyrządzoną mi szkodę w kwocie 180 zł - ostatecznie uiściłem 57 zł z braku czasu na dalsze bezzasadne rozmowy z nimi. Nie polecam, szkoda czasu, nerwów i pieniędzy.

Niezweryfikowany Klient_JsI3

06.12.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dorobienie prostego kluczyka...
Dorobienie prostego kluczyka do przyczepy kosztowało o zgrozo 31 zł !!!! Tydzień wcześniej dorabiałem taki sam kluczyk tylko w innym punkcie w centrum E.Leclerc ul Jutrzenki 156 koszt 17 zł !!!. Delikatnie mówiąc czuję się oszukany i już nigdy nie skorzystam z wątpliwej oferty punktów Mister Minit. Oczywiście korzystanie z sieci Państwa punktów będę odradzał wszystkim znajomym. Piotr

Niezweryfikowany Klient_bz3n

19.11.2020

Placówka

Warszawa, ul. Mszczonowska 3, Janki

Nie zgadzam się (0)
Unikajcie tego miejsca....
Unikajcie tego miejsca. Arogancja i brak kultury osoby siedzącej w punkcie. Ceny z kosmosu. Omijajcie to miejsce.

zalogowany_użytkownik

10.09.2020

Placówka

Kraków, ul. Kapelanka 53

Nie zgadzam się (0)
Unikajcie tego punktu....
Unikajcie tego punktu. Beznadziejna obsługa. Ceny z kosmosu. Jeśli nie chcecie być nieuczciwie potraktowani zkorzystajcie z innego punktu. Ja nigdy tam już nie pójdę. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

zalogowany_użytkownik

10.09.2020

Placówka

Kraków, ul. Kapelanka 53

Nie zgadzam się (0)
Musiałam dwa razy...
Musiałam dwa razy jeździć poprawiać klucze bo były źle dorobione. Jeden klucz dopiero za trzecim razem pasował! Nigdy więcej tam nie pojadę. Zero profesjonalizmu. Klucze dorabia jakiś stażysta bez kontroli starszego personelu! NIE POLECAM!!!

Niezweryfikowany Klient_fYMG

05.03.2020

Placówka

Kraków, ul. Zakopiańska

Nie zgadzam się (0)
Unikać szerokim łukiem...
Unikać szerokim łukiem , kroją jak za zboże , ceny z kosmosu . NIE POLECAM

Niezweryfikowany Klient_fy60

23.02.2020

Placówka

Rumia, Grunwaldzka 108

Nie zgadzam się (0)
Nie rozumiem, jak...
Nie rozumiem, jak za dorobienie zwykłego klucza można zapłacić 51 zł. Myślałam, że to żart. Czekałam, aż Pan obsługujący mnie powie, że to żart. Jedyną zaletą jest szybka robocizna, ale gdybym wiedziała, że tyle zapłacę, to wolałabym poczekać.

Niezweryfikowany Klient_1unS

23.01.2020

Placówka

Kraków, ul. Kapelanka 53

Nie zgadzam się (0)
Zaniosłem zegarek na...
Zaniosłem zegarek na wymianę baterii która w normalnym punkcie z profesjonalną obsługą trwa około 5 min. Ale oczywiście w punkcie Master Minit pracują tacy ludzie I niestety wymiana baterii i problemy związane z tym trwają ponad dwa miesiące. Pracownik nie tylko nie potrafię zamknąć dobrze zegarka wykazując się brakiem podstawowych umiejętności kompetencji będąc również arogancki i niekulturalny wobec klienta tak wykonał usługę że zegarek czterokrotnie wracał do nich w ramach reklamacji. Powodem całej tej akcji był fakt iż zegarek zaczął parować co jak dla mnie było powodem złego poskładania zegarka. W odpowiedzi na reklamacje odrzucona przez firmęmaster Minit cytuje zaparowane zegarka spowodowane było przebywaniem w niesprzyjającym środowisku!!! Jeśli kupujesz zegarek i masz Zamiar go trzymać tylko i wyłącznie w domu w szafce to ok ale zegarek na ręku i wyjście z domu na Dwór jest niesprzyjającym środowiskiem to gratuluję panu który rozpatrywał tą reklamację za poczucie humoru. Problemy po tym jak zegarek Zaporowa pierwszym razem spowodowały iż w tej chwili zegarek nie działa tak jak powinien. Jeżeli po trzeciej wizycie zegarek wraca z firmy z krakowa i nadal jest źle zamknięty to gratuluję firmie tak profesjonalny ekipy jeżeli nie potrafią odpowiednio zamknąć zwykłego zegarka. Jeśli ktokolwiek przeczyta tą opinię to radziłbym zastanowić się jeśli będziesz chciał oddać swój zegarek nawet na zwykłą wymianę baterii pracują tam niekompetentni ludzie wręcz amatorzy i nawet nie usłyszysz słowa przepraszam. Pozdrawiam pana zapewne jeszcze nie raz się zobaczymy (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora- RODO)

zarejestrowany-uzytkownik

27.11.2019

Placówka

Gliwice, Lipowa 1/41

Nie zgadzam się (0)
Unikajcie tego miejsca...
Unikajcie tego miejsca jak tylko możecie brak jakichkolwiek podstawowych umiejętności a do tego arogancja i brak kultury. Podstawowa usługa i mija ponad dwa miesiące a reklamacja goni reklamacje. To miejsce jak tez cała firmę powinni zamknąć gdyż brak osoby kompetentnej i potrafiącej załagodzić spór który powstał na skutek winny ich pracownika. Omijajcie to miejsce !!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

zarejestrowany-uzytkownik

26.11.2019

Placówka

Gliwice, Lipowa 1/41

Nie zgadzam się (0)
Pan dorabiający klucze...
Pan dorabiający klucze opowiada ze brakuje kluczy o przekroju połowy walca. Informuje mnie, że NIGDZIE nie dorobię takiego klucza. W innym punkcie dorobiłam bez problemu i nie słyszeli tam, żeby brakowało kluczy. Ceny w platanie z kosmosu. Klient, który przyszedł ze zwrotem kłódki nie mógł jej zwrócić. Nie rozumie dlaczego. Jest przecież 30 dni na zwrot towaru.

Niezweryfikowany Klient_MjmW

18.10.2019

Placówka

Zabrze, Plac Teatralny 12

Nie zgadzam się (0)
Pan chyba jest...
Pan chyba jest w tej pracy za karę! Bardzo niemiła obsługa. Punkt Zakopianka w Krakowie

Niezweryfikowany Klient_TsNg

13.08.2019

Placówka

Kraków, ul. Zakopiańska

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam ten punkt...
Odwiedziłam ten punkt dzisiaj. Obsługa była szybka i sprawna. Pan pomógł mi wybrać odpowiednią baterię i ją wymienić. Jestem zadowolona z odwiedzin tego punktu. Ceny maja tylko wysokie.

Sylwia_942

17.01.2016

Placówka

Gdańsk, Rajska 10

Nie zgadzam się (3)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2179

17.11.2014

Placówka

Szczecin, Mieszka I 73

Nie zgadzam się (4)
Dorabiałm klucz w...
Dorabiałm klucz w tym punkcie. Niedługo po wyjściu z punktu jeszcze nie użuwany klucz złamał się w torebce(gdzie był przypięty z innymi). Po kilu dniach udałam się z reklamacją do tego punktu> niemiły pan oznajmił, że to na pewno ja sama złamałam klucz, krzyczał, ubliżał,Nie polecam, drogo, niemiło i niekompetentnie.

daisyy87

01.09.2014

Placówka

Rumia, Grunwaldzka 108

Nie zgadzam się (1)

Mister Minit

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mister Minit?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.