Rewelacyjnie. Na stacji Lotos wszystko przebiega bardzo szybko. w razie jakichkolwiek pytań sprzedawcy są bardzo pomocni i mili, cala stacja i otoczenie zawsze wygląda bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Sklep zawsze wygląda bardzo dobrze, obsluga jest dobra aczkolwiek czasem zbywa klienta. Rabaty oraz informowanie o nich jest bardzo dobrą zachętą do kupna tam obuwia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Świetnie. Obsługa jest dość dobra, ale pracownicy nie zawsze są mili i uśmiechnięci.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Cały czas wprowadzamy zmiany organizacyjne, modernizujemy placówki, szkolimy pracowników i dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb Klientów. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Rewelacyjnie. Jakość obsługi,...
Rewelacyjnie. Jakość obsługi, jest na bardzo wysokim poziomie. Pracownicy są bardzo mili, oraz dobrze wykonują swoją pracęNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Jakość obsługi na infolinii jest bardzo dobra, jedyny problem stanowi realizacja wyznaczonych przeze mnie celów jakie powinien wykonać bankNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękujemy za wyrażenie swojej opinii o mBanku. Cieszą nas wszystkie wymienione plusy, a punkty ocenione na minus bierzemy na warsztat, by ulepszyć swoją obsługę. Zachęcamy do ponownych kontaktów z nami, również za pośrednictwem Eksperta online w kanale wideo i audio. Z pozdrowieniami, Justyna Wawrzonek, mBank
Ostatnio robiłam zakupy...
Ostatnio robiłam zakupy w Mohito. Jest tam bardzo miła kadra pracowników. Dbają o klienta. Podczas oglądanie prze zemnie ubrań, do sklepu weszła para z małym dzieckiem. Na początku dziecko było grzeczne, ale gdy mama wybierała dłuższą chwilę coś dla siebie dziecko zaczęło się denerwować, płakać i krzyczeć. Rodzice stali w długiej kolejce do kasy a dziecko cały czas płakało i wzbudzało tym uwagę innych klientów. W pewnym momencie ekspedientka, która kasowała poprosiła aby przepuścić tych ludzi. Inni w kolejce nie byli temu przeciwni. Nie uszło to mojej uwadze, ponieważ teraz bardzo rzadko zdarzają się takie sytuacje. Moim zdaniem było to coś fantastycznego, każdy powinien mieć więcej wyrozumiałości dla rodziców, którzy mają ze sobą w sklepie malutkie dziecko.
W sklepie Media Ekspert zakupiłam żelazko marki Elektolux. Podczas zakupów, zostałam bardzo dobrze obsłużona przez sprzedawcę. Był bardzo miły i rzetelnie wytłumaczył mi różnice pomiędzy danymi żelazkami. Podał mi wady i zalety sprzętu, nie był natarczywy i wybór zostawił dla mojej własnej oceny.Przy kasie poinformował mnie też o trwającym w tej chwili konkursie internetowym z którego mogłam skorzystać robiąc zakupy właśnie w tym sklepie. Obsługa moim zdaniem jest rewelacyjna, polecam serdecznie każdemu.
Poszłam do księgarni w celu zakupienia sobie książki w korzystnej cenie, ponieważ są teraz promocje. Gdy weszła do sklepu nikt mnie nie powitał. Było kilka Pań które chodziły po salonie, ale gdy popatrzyłam na nie myśląc, że może się mną zainteresują, zaczeły jakby udawac, że mnie nie widzą. Podeszłam wiec do osoby przy kasie i zapytałam o wybraną prze zemnie książkę, ktorej nie mogłam nigdzie znaleźć. Pani powiedziała mi, ze musze sobie poszukać w danym segmencie. Nie podeszła ze mną i nie pokazała mi tylko zostawiła samej sobie. Wyszłam ze sklepu bez żadnego zakupu.
Gdy weszła do drogerii wszędzie było pełno sprzedawczyń ale ani jedna z nich nie powiedziała mi dzień dobry. Poszłam na zakupy bez celu wiec sama nie wiedziałam czy coś kupię Stojąc przy półkach podeszła do mnie jedna sprzedawczyni pytając, czy w czymś mi pomóc. Odpowiedziałam, że nie trzeba... ona w tedy zaczeła zachwalać jakiś kosmetyk z gazetki promocyjnej zachęcając mnie do zakupu czegoś czego na prawde nie chciałam. Widząc po chwili, że nie spodobało mi sie to odeszla mówiąc, ze w razie czegoś jest obok. Zdenerwowałam sie bo nie lubie takiego wpychania produktów. Plusy jakie zauważyłam, to szybka obsługa i czystość na salonie. Kolejnym zaś minusem jest to, że bardzo czesto zdarza sie, że panie przy głownej kasie nie dodają reklamówek do zakupów.
Realizacja zakupów przebiegła pomyślnie. Salon wygląda dobrze, produkty są poukładane w sposób bardzo widoczny i przejrzysty dla klienta. Salon posiada bardzo miłą i pomocną obsługę. Jedynym minusem jest to, że nigdy nie słyszę dzień dobry od sprzedawców. Jednak gdy zapytam o coś z zespołu, otrzymuje satysfakcjonującą mnie odpowiedź, bądź doprowadzenie mnie na miejsce szukanego przeze mnie produktu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.