Dobrze. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.
Tak sobie. Na plus: organizacja, budowa strony. Na minus: przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, wygląd strony www.
26 minut trwała rozmowa z 10 kolejnymi pracownikami infolinii w celu załatwienia jednej prostej sprawy ( wygenerowania kodu do obsługi telefonicznej) i nikt nie potrafił sprawy załatwić tylko przełączał mnie do kolejnego pracownika.
Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.