Opinie użytkownika (6)

To co zauważyłem...
To co zauważyłem podczas moich ostatnich zakupów w 5 10 15 przeszło moje najgorsze wyobrażenie o obsłudze klienta. Po wejściu zauważyłem, że na sklepie nie ma ani jednej osoby z obsługi ale można było zauważyć że jest ktoś na zapleczu poprzez otwarte drzwi. Po jakimś czasie na sklep wyszedł pracownik lecz nie długo zabawił na sali sprzedaży gdyż odrazu pojawiła się pani z sąsiedniego lokalu i poprosiła aby pracownik z 5 10 15 popilnował mu stoiska pracownik się zgodził i stanął w drzwiach tak aby mógł doglądać "konkurencji".Ku mojemu zdziwieniu po upływie kolejnych minut na sklep z zaplecza wyszła druga pracownica, lecz niestety ta pomimo tego, że widziała że czegoś ewidentnie szukam udała się za ladę by rozłożyć na niej stosy towaru ( które później zgarniała po podejściu klienta) , informację o interesującym nie asortymencie uzyskałem od innej klientki ponieważ na sklepie od mojej przedostatniej wizytu było przemeblowanie i wszystko stało w innych miejscach. Jakby tego wszystkiego było mało na sklep weszła kolejna osoba gdzie po jej zachowaniu wynikało że też jest pracownikiem ale szybko zniknęła na zapleczu, druga pani która pilnowała konkurencji też po wykonaniu tego zadania udała się na zaplecze. Gdy podszedłem z towarem do lady pracownica bez słowa nawet nie spoglądając na mniej zgarnęła góre ubrań z lady tak abym mógł położyć artykuł do kupienia. cała transakcja przebiegała w milczeniu ale na koniec ku mojemu zdziwieniu nie oczekiwanie usłyszałem słowo dziękuję i to było wszystko co w dniu dzisiejszym usłyszałem od personelu 5 10 15. Ogólne wrażenie było złe na sklepie panował bałagan stojaki porozstawiane były tak, że nie można było przejść swobodnie żeby o nie nie zaczepić samemu a nie mówiąc już o dziecku trzymanym na ręku. ubiór personelu też pozostawiał wiele do życzenia pasujący bardziej na plaże niż do obsługi klienta. Prawdę mówiąc inni klienci wyglądali bardziej schludnie niż pracownicy.

MAT

20.07.2012

5.10.15.

Placówka

Garwolin, Kościuszki 4

Nie zgadzam się (1)
Podczas mojej wizyty...
Podczas mojej wizyty w ww. placówce zaobserwowałem kilka faktów, którymi chcę się z wami podzielić. W samym wejściu zostałem przywitany przez konsultanta tylko szkoda, że nawet nie wstał z za biurka, następnie mnie zaprosił do siebie. Przyznam, że pani która mnie obsługiwała była bardzo miła i uśmiechnięta, ubrana była bardzo schludnie i co najważniejsze a zdaża się, że jest przez wielu pomijane posiadała identyfikator. Oferta jaką mi przedstawiła była bardzo słaba i wiele szczegółów podczas jej przedstawiania było pominięte, przedstawione były tylko te, które czyniły ten produkt atrakcyjny. na koniec zapytała czy jestem zainteresowany zakupem, gdy odpowiedziałem, że się zastanowie zostałem wyposażony w ulotkę (czystą bez notatek z rozmowy ) i wizytówkę. Następnie konsultant poprosił mnie o kontakt telefoniczny gdy się zastanowie jak też o to abym podał mu mój numer telefonu. Wychodząc zauważyłem, że pani wstała lecz nie pożegnała mnie werbalnie. Miejsce obsługi było zadbane i czyste.

MAT

26.06.2012

BNP Paribas

Placówka

Garwolin, Senatorska 14

Nie zgadzam się (0)
Podczas mojej dzisiejszej...
Podczas mojej dzisiejszej wizyty w ww. placówce byłem bardzo zadowolony z jakości obsługi jaką tam zastałem. Pomimo małej powieżchni jaką dysponują są tam dwa stanowiska i co ważne przy każdym konsultant, gdy wszedłem odrazu byłem zauważony, powitany i zaproszony do obsługi. konsultant bardzo dokładnie objaśnił mi obszar mojego zainteresowania przedstawił ofertę głóną jak też dodatkową odpowiadał na wszystkie pytania jakie zadałem na koniec porównał ofertę z innymi bankami.W celu dokładnej analizy konsultant wskazał adres strony internetowej na której uzyskam wszelkie dane dotyczące usługi. Przed pożegnaniem zostałem wyposażony w ulotki z pieczątką, wizytówkę, zostałem także poinformowany o możliwości kontaktowania przez e-mail z gwarancją, żę odpowiadają na każdy bez wyjątku. Na koniec zproszono mnie ponownie jeżeli się zdecyduję lub jeżeli będę miał dodatkowe pytania. Jedynym minusem był brak identyfikatora u konsultanta, ale pomimo to wrażenie było bardzo pozytywne. Przy tak prowadzonej obsłudze jestem zdecydowany na zakup usługi.

MAT

25.06.2012

Alior Bank

Placówka

Łódź, Wyszyńskiego 29

Nie zgadzam się (0)
Sklep wyglądał fatalnie...
Sklep wyglądał fatalnie odrazu po wejściu rzucają się w oczy zwiędłe warzywa i owoce, po niektórych widać że są w sklepie już kilka dni gdyż po przrz pozbawianie ich zwiędłych liści przybrały miniaturowe wymiary ( młoda kapusta , Kapusta włoska .Niektóre nie nadawały się do handlu np. cebula dymka tzn. szczypior bo cebulek już nie było tylko zgniłe końcówki szczypioru. Idąc dalej wzrok przykuwa góra towaru, zrobiona na sklepie na samym środku na wysokość około 2m można na niej znaleść wszystko soki, mąkę itd. poukładane w nieładzie na sobie na przeciwko wspomnianej góry są lady z wędlinami w sprzedaży tradycyjnej tylko tu też nie miłe zaskoczenie z obsługi była tylko jedna pani która ewidentnie nie była zainteresowana obsługą klientów tylko sprzątaniem. Ogólnie na sklepie panował bałagan na wielu półkach brakowało towarów który był rozstawiony na paletach w alejkach, końcówki regałowe np. proszki do prania te które nie mieściły się w półce były wystawione obok na podłodze podobnie z wodami mineralnymi. Plusem sklepu jest to ,że posiada ciekawą ofertę cenową konkurencyjną do pobliskiego Tesco tylko ,że wielkim minusem jest to że jest brak dostępności wielu tych artykułów. Kolejną sprawą ktora wręcz mnie irytuję jest automatyczne wyuczone bez jakiego kolwiek głebszego sensu wszechobecne na kasie " dziękuję , dowidzenia ,zapraszamy ponownie" stałem w kolejce i tego słuchałem gdy przyszła pora na mnie miałem tylko ochotę jak najszybciej wyjść żeby tego już nie słyszeć. Większym szacunkiem dla klienta byłoby chyba zwykłe dziekuje powiedziane z chęci niż ww. wyklepany frazes. Bo jaki sens ma uprzejmość na kasach skoro pracownicy na sklepie pomimo, że widzą, że ewidentnie czegoś szukasz traktują cię jak powietrze.

MAT

06.06.2012

Stokrotka

Placówka

Garwolin, Kościuszki 49

Nie zgadzam się (0)
Dziś przed 17...
Dziś przed 17 chciałem wpłacić pieniądze w w/w placówce w Piasecznie. Przed udaniem się do Banku zadzwoniłem na infolinię aby uzyskać informację po jakim czasię pieniądze wpłyną na konto poinformowano mnie, że odbywa się to w czasie rzeczywistym czyli "odrazu" po wpłacie. Będąc w Banku pani w okienku natomiast powiedziała ,że dopiero za 2 dni pieniądze dotrą na konto, poirytowany zadzwoniłem jeszcze raz tym razem już bezpośrednio do Banku na Jana Pawła z pytaniem ile trwa przepływ pieniędzy ku mojemu zdziwieniu dostałem informację,że w czasie rzeczywistym czyli odrazu. Uważam więc,że osoby pracujące bezpośrednio przy obsłudze klienta są nie do informowane przez co wprowadzają w błąd i narażają klienta na niepotrzebny stres i koszta (telefon)

MAT

04.06.2012

Pekao SA

Placówka

Piaseczno, Al. Jana Pawła II 2

Nie zgadzam się (0)
Udałem się do...
Udałem się do powyższego Banku po tym jak moja karta debetowa straciła ważność. Z racji tego że mieszkam obecnie w Garwolinie a karta była zakładana w innym mieście pani w okienku stwierdziła, że nie jest mi w stanie pomóc i najlepiej będzie jak udam się do miejsca gdzie konto było zakładane. Po tym jak argumentowałem,że zostałem bez żadnych środków pieniężnych Pani jednak stwierdziła że może coś dałoby się z tym zrobić ale już nie dziś bo tamta placówka zaraz kończy pracę i żebym zgłosił się jutro. Następnego dnia gdy zjawiłem się w Banku ponownie tłumacząc tej samej Pani o co mi chodzi stwierdziła że nie bardzo jest to możliwe przypomniałem jej co mówiła wczoraj że jest możliwość załatwienia mojej sprawy , wtedy zaczęła swoją procedurę. Załatwienie mojej sprawy trwało 5 minut ! Gdy chciałem już wypłacić środki okazało się, że pomimo pozytywnej identyfikacji mojej osoby jest możliwa wypłata małej kwoty a jeżeli chcę wyższą to muszę jednak zgłosić się do placówki zakładającej moje konto nie byłoby w tym fakcie nić dziwnego gdyby nie to, że gdy już zjawiłem się w "mojej" placówce okazało się, że kwota , którą mogłem wypłacić w Garwolinie mogła być znacznie wyższa od tej którą mi wskazano. !Reasumując sprawę którą można było załatwić w 5 minut zajęła 2 dni plus kolejny dzień na wyjazd do innej placówki,

MAT

05.04.2012

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)
07.03.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi