Opinia użytkownika: MAT
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Udałem się do powyższego Banku po tym jak moja karta debetowa straciła ważność. Z racji tego że mieszkam obecnie w Garwolinie a karta była zakładana w innym mieście pani w okienku stwierdziła, że nie jest mi w stanie pomóc i najlepiej będzie jak udam się do miejsca gdzie konto było zakładane. Po tym jak argumentowałem,że zostałem bez żadnych środków pieniężnych Pani jednak stwierdziła że może coś dałoby się z tym zrobić ale już nie dziś bo tamta placówka zaraz kończy pracę i żebym zgłosił się jutro. Następnego dnia gdy zjawiłem się w Banku ponownie tłumacząc tej samej Pani o co mi chodzi stwierdziła że nie bardzo jest to możliwe przypomniałem jej co mówiła wczoraj że jest możliwość załatwienia mojej sprawy , wtedy zaczęła swoją procedurę. Załatwienie mojej sprawy trwało 5 minut ! Gdy chciałem już wypłacić środki okazało się, że pomimo pozytywnej identyfikacji mojej osoby jest możliwa wypłata małej kwoty a jeżeli chcę wyższą to muszę jednak zgłosić się do placówki zakładającej moje konto nie byłoby w tym fakcie nić dziwnego gdyby nie to, że gdy już zjawiłem się w "mojej" placówce okazało się, że kwota , którą mogłem wypłacić w Garwolinie mogła być znacznie wyższa od tej którą mi wskazano. !Reasumując sprawę którą można było załatwić w 5 minut zajęła 2 dni plus kolejny dzień na wyjazd do innej placówki,