Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: MAT

Dotycząca firmy: Pekao SA

Treść opinii: Dziś przed 17 chciałem wpłacić pieniądze w w/w placówce w Piasecznie. Przed udaniem się do Banku zadzwoniłem na infolinię aby uzyskać informację po jakim czasię pieniądze wpłyną na konto poinformowano mnie, że odbywa się to w czasie rzeczywistym czyli "odrazu" po wpłacie. Będąc w Banku pani w okienku natomiast powiedziała ,że dopiero za 2 dni pieniądze dotrą na konto, poirytowany zadzwoniłem jeszcze raz tym razem już bezpośrednio do Banku na Jana Pawła z pytaniem ile trwa przepływ pieniędzy ku mojemu zdziwieniu dostałem informację,że w czasie rzeczywistym czyli odrazu. Uważam więc,że osoby pracujące bezpośrednio przy obsłudze klienta są nie do informowane przez co wprowadzają w błąd i narażają klienta na niepotrzebny stres i koszta (telefon)