Sklep oblegany przez klientów, częste braki w towarach i mały porządek. Pracownicy w części mili. Zatrudnieni tam mężczyźni wyjątkowo nie nadający się do pracy w handlu, kobiety bez zarzutu. Od czasu, gdy w sklepie są kasy samoobsługowe można zrobić szybkie zakupy.
Bardzo smaczne zupy i dania obiadowe w cenach, które trudno znaleźć w innych miejscach. Miła i kompetentna obsługa. Dobre miejsce, by zjeść coś na miejscu lub kupić na wynos.
Firma wykorzystuje aktualną sytuację geopolityczną i bez skrupułów prowadzi interesy wspierając rosyjskiego agresora. Nie sprzedaje tam artykułów pierwszej potrzeby, robi biznes na nieszczęściu innych. Nie, takie podejście całkowicie dyskwalifikuje ją u mnie jako miejsce do robienia zakupów.
Nie mam zrozumienia dla działalności firmy, która wyłamuje się ze wspólnych działań w celu szybkiego zakończenia morderczej wojny w Ukrainie. To dla mnie obrzydliwe zachowanie. Firma powinna natychmiast przyłączyć się do wspólnych działań zamiast perfidnie wykorzystywać obecną sytuację.
Sklep dworcowy, w który można kupić prasę, drobne artykuły kosmetyczne, napoje, słodycze i przekąski robi bardzo dobre wrażenie. Panuje w nim porządek i czystość. Oferta towarów jest atrakcyjna. Poziom obsługi bardzo dobry. Obsługująca mnie pani była bardzo miła, miała znakomity kontakt z klientem.
W sklepie, który ma potencjał szwankuje obsługa. Zatrudnionym panom brakuje umiejętności zawodowych, zwłaszcza umiejętności obsługi klienta. Pytania czy wątpliwości zbywają krótko i okazują zniecierpliwienie, że klient odważył się o coś zapytać. Czasem zajęci są rozmową ze sobą lub z odwiedzającymi sklep znajomymi. Szkoda, bo sklep ma dużą ofertę i mógłby przyciągnąć więcej klientów fachową obsługą.
Trafiłem do lokalu chcąc szybko zjeść jakiś nieduży posiłek. Moje pierwsze wrażenia były bardzo dobre. Zostałem przy wejściu bardzo miło i z uśmiechem przywitany i zaoferowano mi pomoc. Kelnerka bardzo chętnie odpowiadała na moje pytania i starała się doradzić. Również inni pracownicy lokalu byli uprzejmi, na przykład wtedy, gdy poprosiłem kelnera o rachunek. Młodzi ludzie pracujący w restauracji byli w sposób cierpliwy i uprzejmy instruowani przez właściciela - był to początek sezonu. To przypadkowe spostrzeżenie było miłe. Oferowany posiłek był bardzo smaczny i estetycznie podany. Jako jedyny minus uznałbym fakt, że w cenniku nie było wybranej przeze mnie zupy, co jednak świadomie zaakceptowałem.
Przestronny, czysty lokal z dużą ofertą dań tradycyjnej kuchni. Ceny umiarkowane, chcąc oszczędzić warto wybrać "zestaw firmowy" znacznie tańszy od innych dań. Obsługa miła, nie wyróżnia się w żaden sposób od powszechnego standardu.
Pobyt w hotelu oceniam bardzo dobrze. Od momentu internetowej rezerwacji aż po wymeldowanie, wszystkie moje doświadczenia są pozytywne. Hotel sieciowy - zapewnia sprawdzony standard. Pokoje atrakcyjnie urządzone i czyste. Obsługa recepcji i restauracji wyjątkowo miła, chętnie wrócę pod ten adres i polecam go innym podróżnym i turystom.
Mam doświadczenia z Biurem Obsługi Widzów i są one bardzo dobre. W trudnej sytuacji (odwołanie spektaklu z powodu koronawirusa) pracownicy stanęli na wysokości zadania. Dzięki temu szybko wiedziałem, w jaki sposób i kiedy mogę otrzymać zwrot za bilet lub wymienić go na inny termin. Pani Z Biura Obsługi Widzów w wyjątkowo uprzejmy sposób wszystko wyjaśniła.
Chyba mało kto lubi chodzić do dentysty i zabrzmi to może dziwnie, ale wizyta w tym gabinecie jest przyjemnością! Niezwykle miła obsługa w recepcji, idealna czystość i porządek oraz, co najważniejsze, fachowa i miła pomoc sprawiają, że śmiało mogę polecić leczenie w tym miejscu. Moje osobiste doświadczenia mnie do tego upoważniają. I jeszcze jedno. Wyważone, uczciwe ceny są chyba dla każdego ważne. Ten gabinet właśnie takie ma.
Firma dbająca o jakość obsługi, czułem się w niej jako szanowany klient. Pracownicy byli bardzo uprzejmi i chętnie udzielili odpowiedzi na moje pytania.
Z obsługą w teatrze zetknąłem się poprzez kontakt z Biurem Obsługi Widza, w szatni teatru, na widowni oraz w teatralnym bufecie. We wszystkich tych miejscach spotkałem się z wyjątkowo miłą obsługą. Pracownicy, jak przystało na takie miejsce są wyjątkowo uprzejmi i gotowi do pomocy. Teatr Muzyczny, to dla mnie miejsce, gdzie faktycznie czułem się gościem i chętnie wrócę tam przy najbliższej możliwej okazji.
Bardzo dobra alternatywa dla typowych miejskich hoteli. Miejsce wyjątkowo spokojne aczkolwiek znajdujące się w centrum miasta. Obiekt gwarantuje dobry standard noclegu za rozsądną cenę. Jego atutem jest bardzo miła obsługa. Personel chętnie poświęca czas, jeśli gość potrzebuje informacji czy pomocy. W czasie mojego pobytu zaoferowano mi również śniadanie serwowane wcześniej niż jest to przyjęte w obiekcie. W te sposób personel zareagował na moją informację, że nie mogę skorzystać ze śniadania z powodu wczesnego wyjazdu. Poczułem się dzięki temu jako naprawdę mile widziany gość.
Apteka zapewnia wyjątkowo miłą obsługę. Klienci przyjmowani są z naturalnym uśmiechem. Odwiedzając ją można liczyć na fachową poradę. Personel reaguje bardzo życzliwie na pytania i wątpliwości klienta, nie wyczuwa się presji na dokonanie szybkich zakupów. Apteka jest czynna przez 7 dni w tygodniu do późnego wieczora i daje to komfortowe poczucie, że nawet wieczorem można zrobić w niej potrzebne zakupy.
Sklep jest miejscem, w którym można zaopatrzyć się w pieczywo i wyroby cukiernicze. Oferta jest szeroka. Ceny pieczywa atrakcyjne, z kolei ceny wyrobów cukierniczych uważam za zawyżone. Obsługa jest nastawiona do klienta bardzo życzliwie, można liczyć na poradę. W sklepie nie ma uciążliwych kolejek, bywa, że obsługuja dwie osoby, co rozładowuje tłok.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.