Mam doświadczenia z Biurem Obsługi Widzów i są one bardzo dobre. W trudnej sytuacji (odwołanie spektaklu z powodu koronawirusa) pracownicy stanęli na wysokości zadania. Dzięki temu szybko wiedziałem, w jaki sposób i kiedy mogę otrzymać zwrot za bilet lub wymienić go na inny termin. Pani Z Biura Obsługi Widzów w wyjątkowo uprzejmy sposób wszystko wyjaśniła.
Mam doświadczenia z Biurem Obsługi Widzów i są one bardzo dobre. W trudnej sytuacji (odwołanie spektaklu z powodu koronawirusa) pracownicy stanęli na wysokości zadania. Dzięki temu szybko wiedziałem, w jaki sposób i kiedy mogę otrzymać zwrot za bilet lub wymienić go na inny termin. Pani Z Biura Obsługi Widzów w wyjątkowo uprzejmy sposób wszystko wyjaśniła.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.