W sklepie, który ma potencjał szwankuje obsługa. Zatrudnionym panom brakuje umiejętności zawodowych, zwłaszcza umiejętności obsługi klienta. Pytania czy wątpliwości zbywają krótko i okazują zniecierpliwienie, że klient odważył się o coś zapytać. Czasem zajęci są rozmową ze sobą lub z odwiedzającymi sklep znajomymi. Szkoda, bo sklep ma dużą ofertę i mógłby przyciągnąć więcej klientów fachową obsługą.
W sklepie, który ma potencjał szwankuje obsługa. Zatrudnionym panom brakuje umiejętności zawodowych, zwłaszcza umiejętności obsługi klienta. Pytania czy wątpliwości zbywają krótko i okazują zniecierpliwienie, że klient odważył się o coś zapytać. Czasem zajęci są rozmową ze sobą lub z odwiedzającymi sklep znajomymi. Szkoda, bo sklep ma dużą ofertę i mógłby przyciągnąć więcej klientów fachową obsługą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.