Opinie użytkownika (14)

Wzorcowo zostałam poinformowana....
Wzorcowo zostałam poinformowana. Otrzymałam rzetelną informację i poradę.

Longina_2

12.07.2019

Leroy Merlin

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Kupowałam przez internet...
Kupowałam przez internet baterię na wannę. Miałam kilka pytań, na które otrzymałam wystarczające odpowiedzi. Krótko,miło i wyczerpująco.

Longina_2

05.02.2019

Leroy Merlin

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super.
Super.

Longina_2

10.09.2018

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super.
Super.

Longina_2

10.09.2018

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Longina_2

10.09.2018

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Longina_2

10.09.2018

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa na dobrym poziomie.. Zmienić oprocentowanie lokat.

Longina_2

10.09.2018

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Korzystałam...
Bardzo dobrze. Korzystałam i jestem zadowolona. Zmienić można szatę graficzną?

Longina_2

07.09.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Jakość obsługi...
Dobrze. Jakość obsługi dobra.Smaki nie moja bajka. Ceny również zbyt wysokie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Longina_2

07.05.2018

Starbucks

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Organizacja...
Bardzo dobrze. Organizacja obsługi na przyzwoitym poziomie. Personel chętny do pracy.Obsługa sprawna.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Longina_2

07.05.2018

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Jestem zadowolona...
Super. Jestem zadowolona z obsługi Zaproponowano mi dodatkowe produkty Miła i kompetentna załoga.Wygodne fotele, muzyka nie za cicha i nie za głośna.Ceny mogły być niższe :)Na plus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Longina_2

07.05.2018

Costa Coffee

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo miły...
Rewelacyjnie. Bardzo miły i kompetentny personel.Nigdy nie czekam w kolejce.Piękne i czyste wnętrze, gdzie znajdują się krzesła dla klientów na wypadek gdy trzeba byłoby poczekać na obsługę.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Longina_2

07.05.2018

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Długie i...
Dobrze. Długie i uciążliwe kolejki.Brak obsady stanowisk.Czeka się na stojąco w kolejce.Konto za zero jest dobrą propozycją.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Longina_2

07.05.2018

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Personel mało zainteresowany...
Personel mało zainteresowany klientem jednak po zadaniu konkretnego pytania potrafił udzielić informacji. Oferta ubrań w kolorach szaro burych i jakościowo kiepskie. Cena odpowiednia do jakości. Przy kasie hałda walających się ubrań. Sprawna obsługa przy kasie.

Longina_2

29.12.2017

C&A

Placówka

Toruń, Broniewskiego 90

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi