Opinie użytkownika (13)

Zdecydowanie nie polecam...
Zdecydowanie nie polecam tego sklepu.Jeżeli chodzi o obsługę to Panie zawsze są zajęte,jedna cały czas rozmawia przez telefon a druga jest albo jej nie ma.A jak jest to nie wie co tak naprawdę ma w sklepie.Poprosiłem o pewien artykuł a Pani powiedziała,że nie ma.Ja natomiast zauważyłem,że jednak jest i pokazałem go tej Pani.Na co stwierdziła,że faktycznie zapomniała o tym.Ceny są bardzo wysokie,ale artykuły są dobrze uporządkowane i jest duża przestrzeń.Nie kupiłem tego po co przyszedłem właśnie ze względu na zawyżoną cenę i mało fachową obsługę.

Leszek_90

26.11.2010

Sklep dziecięcy Lolek

Placówka

Piaseczno, Kniaziewicza 45 11

Nie zgadzam się (5)
Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z tego sklepu.Jest to mały sklepik na bazarku w Piasecznie,ale bardzo bogato wyposażony,odnalazłem tam wszystko czego szukałem.Pani tam sprzedająca jest bardzo sympatyczna i ma bardzo dużą wiedzę na temat sprzedawanych artykułów dziecięcych.Ceny są przystępne i jest możliwość płatności kartą co rzadko się zdarza w bazarkowych sklepach.Artykuły są uporządkowane i bez problemu można tam wszystko znaleźć.Polecam ten sklepik.

Leszek_90

26.11.2010

Sklep dziecięcy Brzdąc

Placówka

Piaseczno, Szkolna bazarek

Nie zgadzam się (0)
Przedmiotem tej obserwacji...
Przedmiotem tej obserwacji jest Infolinia PZU - zgłoszenie szkody: 1) Nie długi czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta, 2) Dostępność 24 H/ dobę, 3) Pracownik z infolinii precyzyjnie bez zbędnych rozmów precyzuje pytania, potrafiąc wyłuskać co najważniejsze, 4) dość dużo danych (z polisy i z pojazdu) należy podać by zgłosić szkodę, (dane takie mogły by być przenoszone z druków polis do systemu po jej zawarciu) i podczas zgłaszania szkód jedynie potwierdzane - wpływa to na koszt połączenia 5) pozytywnym aspektem jest fakt potwierdzenia zgłoszenia sms-em z podaniem nr sprawy. 6) kulturalne zakończenie rozmowy z ust konsultanta

Leszek_90

28.09.2010

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (6)
Tej obserwacji poddałem...
Tej obserwacji poddałem Stację paliw Statoil: 1) Stacja jest widoczna z każdej strony każdej z przyległych ulic, to też potrzebujący zatankować nie jest w stanie ominąć nie zauważając. 2) Stacja jest czysta jak na możliwości stacji z tak dużym obsadzeniem klientów. 3)Stacja wyszła na przeciw klientom, dla których stworzono stacje paliw - Tym którzy przyjechali tu po paliwo i aby nie musieli stać w kolejkach za osobami kupującymi hotdogi i inne tego typu stworzono tu dystrybutor, samoobsługowy pod kątem płatności. Dla mniej wygodnych natomiast inne dystrybutory działające w starym systemie. 4) Obsługa stacji na bieżąco uzupełnia brakujący asortyment na pułkach. 5) Personel w jednakowym " umundurowaniu" 6) bułki i inne pieczywo oferowane przez stację jak już sprawdziłem nie raz zawsze świeżutkie cieplutkie i do zakupienia przez okrągły rok , przez całą dobę. 7)Odchodząc od kas usłyszeć można "miłego dnia" - to również nie jest obserwacja jedno dniowa. 8) między dystrybutorami na placu jest sporo miejsca i nie ma tu mowy o jakic kolwiek zatamowaniach przez inne tankujące pojazdy 9) ceny tylko trochę z górnej półki.

Leszek_90

27.08.2010

Circle K

Placówka

Warszawa, Puławska - Poleczki 427

Nie zgadzam się (24)
W tej obserwacji...
W tej obserwacji opisuje Warsztat elektryczno - mechaniczny naprawiający samochody. 1) Słaba lokalizacja, a co za tym idzie ciężko znaleźć ( ok 50 metrów wjazdem z głównej drogi - brak reklamy przy głównej drodze) 2) Warsztat nie duży, 4 stanowiskowy, natomiast uzbrojony w sprzęty techniczne jak mi się wydaje wysokiej jakości i nowej generacji. 3) Obsługa fachowa ( moje usterki usunięto błyskawicznie, mało tego już kiedyś serwisowałem tam swoje poprzednie auto i również pełen profesjonalizm wykonywanych usług) 4) Posiadają auto zastępcze 5) Pojazdy, które nie potrafią dojechać o własnych siłach są dowożone własnym sprzętem transportowym. 6) Ceny usług nie odbiegają od innych tej klasy warsztatów (programowanie pilota w salonie Audi miało mnie kosztować 100zł tu trwało 2 minuty i ta usługa była gratis do innych usług - miły gest) 7) Auto po wykonaniu usługi odebrałem w czystym stanie.

Leszek_90

19.08.2010

Elektro Mechanika Pojazdowa

Placówka

Nowy Konik, Terespolska 152

Nie zgadzam się (21)
Tej Obserwacji poddałem...
Tej Obserwacji poddałem sklep KAKADU w Auchan Piaseczno: 1) Sklep jak każdy z tej serii sklepów da się z daleka zauważyć wśród alejek centrum. Jest on dobrze oznaczony, ponadto wyeksponowane jest w czołówce bardzo ładne akwarium z bujną i zadbaną roślinnością. 2) Po wejściu zauważyć się da liczną ilość asortymentu z każdej branży zoologicznej. Faktem jest, że to plus, natomiast mało z tego tytułu miejsca na swobodne poruszanie się po sklepie, a już minięcie się z innym klientem wymaga manewrów. 3) Ceny - bardzo wysokie ( dla porównania Roślinka akwariowa którą w większości sklepów akwarystycznych można by kupić za ok 10 - 15 zł w tym sklepie trzeba dać 30 zł. 4) Pracownicy części akwarystycznej są podatni na zmianę cen artykułów w zależności od prowadzonej z nimi rozmowy ( za taką samą ilość mchów raz płacę więcej raz mniej w zależności od tego jak z nimi rozmawiam - narażając tym sklep na straty ) 5) Ryby zakupowane w sklepie są nabijane na kasę jako zupełnie inne ryby oraz w innej ilości ( dla przykładu przy zakupie jednej ryby za ok 20 zł, na paragonie widnieją 4 ryby po 5 zł) - w sumie klient tu nic nie traci ani nie zyskuje. 6) Niezbyt trafne odpowiedzi na pytania z zakresu akwarystyki ze strony młodszego tu personelu.

Leszek_90

19.08.2010

Kakadu

Placówka

Piaseczno, Puławska 46

Nie zgadzam się (27)
Tej obserwacji poddałem...
Tej obserwacji poddałem Obiekt Medyczny, w którym to miałem przyjemność wykonać dziś badanie pantomogramem. 1:) Umówiony na wizytę zostałem dzięki zsynchronizowanemu systemowi informatycznemu z mojej przychodni to jest z Medycyny Rodzinnej. Jak więc widać plus za możliwość takiego rozwiązania. 2:) Odnalezienie miejsca w którym znajduje się w/w obiekt nie stanowi problemu, budynek w którym się mieści jest poprawnie oznakowany tablicami z numerami budynku oraz jego części, po wejściu do budynku widnieją tablice informacyjne, która winda prowadzi do Lux Med- u. W windzie opisane jest na którym piętrze znajdują się poszczególne specjalizacje. 3.Czystość obiektu nie pozostawia nic do życzenia, każdy zakamarek, aż lśni. 4. Rejestracja: w chwili kiedy podszedłem były 4 Panie, nie było kolejek, co wskazuje na szybkie skierowanie i potwierdzenie klienta. 5.Poczekalnia przed gabinetem na wysokim poziomie, pomieszczenia prawidłowo chronologicznie ponumerowane. Nad drzwiami widnieje lampka kontrolna "badanie proszę nie wchodzić" - co ważne działa i jest załączana przez obsługę - miałem okazję sprawdzić , byłem trochę wcześniej i przede mną był starszy Pan - na jego badaniu również załączono. 6.W gabinecie również wysoki poziom czystości,wszystkie przedmioty znajdujące się wewnątrz są starannie wpasowane w wyznaczone im miejsce. 7. Personel obsługujący urządzenie potrafi odpowiedzieć na nurtujące pacjenta pytania odnośnie badania, oraz fachowo, bezboleśnie dokonuje badania. 8.Wynik badania otrzymywany jest w formie płyty CD, wraz z programem do obsługi szyfrowanych danych - duży plus. 9. Minusy: nie zauważyłem nigdzie w poczekalni ani w gabinecie dystrybutorów wody pitnej, oraz dość wysoka cena.

Leszek_90

16.08.2010

LUX MED

Placówka

Warszawa, Postępu 21 C

Nie zgadzam się (28)
Obserwacja dotyczy usług...
Obserwacja dotyczy usług oferowanych przez Pocztę Polską w wykonaniu tej w Piasecznie na ul. Szkolnej i jest ona nie z jednego dnia a z całego okresu jaki mieszkam w tym mieście - ok 1,5 roku.: 1) Listy priorytetowe dochodzą często w okresie od ok 2 tygodni do raz tak było 3 tygodni z Malborka - a to chyba nie jest znów tak daleka droga. 2) Listy polecone to już w ogóle dramat.: Jednego razu czekałem na ważny list polecony i udało mi się podczas spaceru z psem zauważyć listonosza, który rowerem podjechał pod mój blok lecz zaczął od innej klatki. Ja niezwłocznie udałem się więc do domu oczekując, że może tego dnia dostane tak wyczekiwaną przesyłkę. Po ok pół godzinie uznałem że pewnie jeszcze nie ten dzień i udałem się z psem dokończyć spacer i co ujrzałam w skrzynce na dole - awizo, że mnie nie zastano (co było nie możliwością nie dość że byłem ja, Żona w ciąży nie ruszająca się z domu to domofon na pewno działał - sprawdzon) Na awizo napisane było że list do odbioru na ul. Szkolnej tego dnia od godz 16 do 19 i w następne dni. Udałem się więc do w/w miejsca ok godz 18:45, gdzie dowiedziałem się, że Pan listonosz z mojego rejonu listy zwiezie dopiero na drugi dzień - pytanie po co pisać na awizo że tego samego dnia po 16 można odbierać? Takie sytuacje z awizo gdy jest się w domu są tutaj normą. 3) Innego razu również czekając na ważny polecony zadzwoniłem na pocztę pytając czy może dotarł już do Piaseczna , dowiedziałem się że jest na poczcie ale mają problem z obsadą na moim terenie i w ciągu najbliższych trzech dni nikt w mój rejon z listami nie wyjedzie mogę natomiast podjechać i odebrać... 4) Kartki które wysłano do mnie z Malborka na Święta Bożego Narodzenia ok 1,5 tygodnia przed świętami dotarły dopiero pod koniec styczni...

Leszek_90

15.08.2010

Poczta Polska

Placówka

Piaseczno, Tadeusza Kościuszki 43

Nie zgadzam się (26)
Ocena tyczy się...
Ocena tyczy się Telefonicznej obsługi klienta : 1) Zbyt długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem : czekałem 18 minut na moment kiedy zgłosiła się Pani 2) Krótkie godziny pracy tej infolinii - do godz 15, kiedy to znaczna część interesantów jest w pracy. 3) Telefonistka nie dała odczucia osoby miłej, wręcz przeciwnie rozmowa z nią przypominała rozmowę z urzędnikiem "siedzącym w okienku za karę" 4) Nurtujący mnie problem został szybko rozwiązany - tu pełen plus.

Leszek_90

15.08.2010

PGE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (24)
1) Zaczynając od...
1) Zaczynając od wyposażenia pizzerii, należy zauważyć poważny minus - zbyt małe stoliki na zewnątrz lokalu. Zamówiłem wraz z bratem maksymalny rozmiar pizzy, jaką lokal serwuje i był problem by jedna co ważne pizza się zmieściła przy założeniu że oboje dodatkowo dostaliśmy po talerzyku, oraz na stoliku pojawił się jeszcze talerz z sosami. Jest to minusem bo co dopiero pomyśleć jak byśmy zamówili dwie pizze. 2) W lokalu natomiast niema bądź nie działa układ klimatyzacyjny, przy tak dużych oknach i piecach w środku na takiej pogodzie zbyt duszno by jeść pizze. 3) Oferta bogata, nazwy produktów świetnie dobrane, pizza którą jedliśmy smaczna, natomiast parę dni wcześniej nie było do zakupu naleśników mimo że na ulotce są. 4)Dużym plusem tego lokalu jest, że Pan jak ustaliłem z rozmowy prawdopodobnie właściciel, przechodząc obok zapytał czy wszystko jest ok , jak nam się podoba lokal czy czegoś nam nie brakuje itp. 5) Minusem kolejnym jest, fakt ostatniej zmiany cen na wyższe. 6) Długi czas oczekiwania na realizację zamówienia ok 30 - 35 minut

Leszek_90

15.08.2010

Biesiadowo

Placówka

Piaseczno, Pawia 7

Nie zgadzam się (20)
Ta obserwacja ma...
Ta obserwacja ma na celu ukazanie wysokiej jakości usług świadczonych przez sklep z alkoholami w Starej Miłosnej "M&P". : 1) Sklep od samego podwórza prezentuje się bardzo schludnie , mimo ilości reklam na nim (bo jest ich trochę ) wszystko jest w należytej harmonii i wyraźnie widać do jakiego sklepu zamierzamy wejść. 2) Po wejściu do sklepu można zauważyć , bynajmniej dziś tak było dwie ładne, oraz firmowo ubrane ekspedientki, jedna z Pań akurat poprawiała towar na półkach natomiast druga z Pań - Beata (niestety nazwisko nie było napisane ) od razu zapytała czy w czymś pomóc. 3) Pani Beata doradziła mi w wyborze alkoholu z obszernej gamy alkoholi, a że mam niedługo ważne przyjęcie i brałem w sumie dwa kartoniki różnych trunków , co mnie zdziwiło Pani Beata chwyciła za jedno w momencie gdy wychodziłem z drugim i pomogła mi dostarczyć do samochodu - tu byłem bardzo zaskoczony , miłe to ) Taka obsługa i tak bogaty asortyment jednej branży oraz taki ład i porządek w sklepie godne są polecania.

Leszek_90

15.08.2010

M&P Alkohole i Wina Świata

Placówka

Warszawa, Trakt Brzeski

Nie zgadzam się (45)
Ta obserwacja dotyczy...
Ta obserwacja dotyczy usługi stomatologicznej, którą Medycyna Rodzinna w Piasecznie świadczyła mi w dniu dzisiejszym: 1) Telefoniczny kontakt z rejestracją nie pozostawia sobie nic do życzenia. Bardzo szybkie odebranie połączenia , kompetentna osoba bez zbędnego czasu ustaliła termin wizyty, rozpytując na końcu rozmowy czy w czymś jeszcze nie pomóc. 2) Po przybyciu do obiektu dzięki Panu z ochrony na dole oraz dzięki tablicom informacyjnym , nie ma żadnego problemu by trafić na odpowiednie piętro do konkretnej w tym przypadku rejestracji, gdzie należało potwierdzić przybycie. 3) Pani stomatolog: Ewa N. nie miała żadnego obsunięcia czasowego, mogłem wejść punktualnie na wizytę. Po rozpytaniu z pełną precyzją wykonała swoje zadanie. Pomieszczenie wykonane z nowych przyjemnych dla oka materiałów, sprzęt na tyle ile już takich widziałem wydaje się dosyć nowy i z tego co zaobserwowałem sprawny w 100% dostarcza klientowi wygodę i bezpieczeństwo. Personel Medyczny ubrany schludnie( Pani Stomatolog - bardzo ładna). 4) Na koniec w rejestracji dzięki zintegrowanemu systemowi zostałem zarejestrowany w innym obiekcie Medycyny Rodzinnej na terenie Warszawy w związku z inną usługą, której ta placówka nie świadczy. Polecam.

Leszek_90

14.08.2010

Medycyna Rodzinna

Placówka

Piaseczno, Powstańców Warszawy 29

Nie zgadzam się (17)
Jest to moja...
Jest to moja pierwsza ocena z jaką chciałbym się podzielić, niestety obserwacja miała miejsce jeszcze przed moim przystąpieniem dot tego programu (a zarazem bodźcem ku tej pracy ) toteż nie mam szczegółów pracownika i adresu stacji. Pewnikiem jest natomiast fakt , iż jest tylko jedna stacja Orlen w Piasecznie i jeden Pan z obsługi tak się tam zachowuje ( najstarszy z obsługi włoski koloru siwego ). Otóż Pan ten ma wielki problem by wyjść i obsłużyć pojazdy napędzane gazem LPG , już dwukrotnie po dłuższym oczekiwaniu Pan podszedł i z oburzeniem że ja sam nie potrafię zatankować gazu podłączał pistolet do mego auta, ponadto oświadczył , że nie może się doczekać wejścia w życie przepisów które zniosą z nich obowiązek tankowania gazu i my będziemy musieli sami to robić. Motywując to że ma za dużo do pracy na stacji bo mu jeszcze ostatnio otworzyli na sklepie stoiska z jedzeniem... Brak słów.

Leszek_90

09.08.2010

ORLEN

Placówka

Piaseczno, Mleczarska 1

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi