Kakadu

(3.22)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (180 z 242)

Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, Pani pomogła dobrać drapak dla kota, znalazła mi nawet inny kolor, poleciła założenie karty członkowskiej sklepu

IzabelaGalik_PGkm

20.03.2024

Placówka

Świdnik, Armii Krajowej 22 24

Nie zgadzam się (0)
Na wejściu świdrujący...
Na wejściu świdrujący wzrok obsługi,nic to wchodzę oglądam legowiska dla kotów, drogo,pani kasjerka spławia mnie mówiąc że nie ma tańszych ,słabo prasperuje tan sklep nie ma tu tłoku.Czsto w miarę,uporczywy zapach karmy dla psów.Nie polecam.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
pracownikcy sklepu Kakadu...
pracownikcy sklepu Kakadu nie zawsze posadają wiedze na temat oferowanych produktów. Czasami miala wrażenie ze zostali zatrudnieni przypadkowi ludzie, którzy nie znają sie na zwierzętach. a szkoda.

Fredka

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W tym sklepie...
W tym sklepie jest duży wybór produktów dla zwierzaków i często można trafić na dobre okazje cenowe. Sprzedawcy są uprzejmi, pomocni i mają odpowiednią wiedzę.

klientka_7

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najgorszy sklep zoologiczny,...
Najgorszy sklep zoologiczny, wysokie ceny, brak wiedzy u pracowników

iguana

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duży wybór...
Bardzo duży wybór jedzenia dla zwierzaka z niemal każdym rodzajem preferencji i potrzeb. Atrakcyjne ceny produktów, atrakcyjne zniżki z kartą lojalnościową. Przemiła i pomocną obsługa. W sklepie porządek i czystość. Opcja zakupu produktów przecenionych ze względu na niedługi termin przydatności do spożycia. Artykuły wielu znanych firm.

Klient_jveP9

06.02.2024

Placówka

Bydgoszcz, Wojska Polskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Jakieś spsikiwane siano...
Jakieś spsikiwane siano mają dla królika Wcześniej kupowałem w innym sklepie nic się nie działo, ostatnio kupiłem w kakadu po daniu królikowi siana wysypało mnie czerwonymi plamkami na rękach więc nie polecam

Placówka

Piaseczno, Puławska 46

Nie zgadzam się (0)
Bardzo droga karma...
Bardzo droga karma dla zwierząt. Zarówno mokra jak i sucha. Ceny grysików z kosmosu. Ogólnie ceny są 200-500% wyższe niż np w zooplus. Totalnie nie opłaca się kupować w kakadu.

KarolA_PFBA

28.12.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ten sklep jest...
Ten sklep jest bezkonkurencyjny! Każde zakupy są realizowane z taką samą starannością i w deklarowanym czasie. Oferta bogata, cen atrakcyjne.To aktualnie mój lider w artykułach zoologicznych. Polecam spróbować! ;)

Kamila__3355

15.11.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Cudowna obsługa, bardzo...
Cudowna obsługa, bardzo pomocna, kompetentna i sympatyczna. Porady gratis przy okazji zakupu świnki morskiej. Wyszliśmy ze sklepu ze słodkim maleństwem. Z całego ❤ polecam to miejsce. Samo miejsce bardzo dobrze wyposażone, czyste, zadbane, personel uśmiechnięty, pomocny.

Raspberry_fairy

28.09.2023

Placówka

Gliwice, Pszczyńska 315

Nie zgadzam się (0)
Poleccm
Poleccm

zarejestrowany-uzytkownik

27.09.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo niemiła obsługa...
Bardzo niemiła obsługa w salonie

Magdalena_2448

27.09.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duży wybór...
Bardzo duży wybór akcesoriów, personel bardzo pomocny, Pani sama poinformowała mnie o promocji na smycze i bardzo się cieszę ponieważ kupiĺam tą smycz i naprawdę jest bardzo dobrej jakości.

ANZI

10.07.2023

Placówka

Dąbrowa Górnicza, Aleja zagłębia dąbrowskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Nawigacja po stronie...
Nawigacja po stronie jest prosta i intuicyjna. Menu główne jest czytelne i pozwala łatwo przejść do poszczególnych kategorii produktów. Poszczególne kategorie produktów są dobrze oznaczone i pozwalają na łatwe znalezienie interesującego produktu. Opcja wyszukiwania również działa dobrze i pozwala na szybkie znalezienie konkretnego produktu. Oferta produktów jest dobrze zróżnicowana i obejmuje szeroką gamę produktów, od odzieży po akcesoria. Zdjęcia produktów są wysokiej jakości i dobrze przedstawiają produkt, a opisy produktów są szczegółowe i pozwalają na dokładne zrozumienie cech produktu. Informacje dotyczące dostawy i płatności są łatwo dostępne i czytelne. Strona zawiera szczegółowe informacje dotyczące opcji dostawy i kosztów, a także informacje dotyczące różnych opcji płatności. Dostępne są również informacje dotyczące zwrotów i reklamacji. Podsumowując, strona internetowa sklepu jest dobrze zaprojektowana i łatwa w nawigacji, oferta produktów jest dobrze zróżnicowana, a zdjęcia i opisy produktów są wysokiej jakości. Informacje dotyczące dostawy i płatności są łatwo dostępne i czytelne, co pozwala na łatwe dokonanie zakupu.

alan

26.01.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Personel sklepu ma...
Personel sklepu ma szeroką wiedzę na temat zwierząt. Dbają o zdrowie oraz bezpieczeństwo pupilów, których można spotkać przy okazji zakupów. Pracowników cechuje pełen profesjonalizm. Kierują się dobrem zwierząt, opartym na własnym doświadczeniu oraz posiadanej wiedzy. Sam sklep zaś oferuje szeroką gamę produktów zarówno terrarystycznych, akwarystycznych, jak i tych podstawowych: dla psów, kotów, gryzoni oraz królików.

Klient_818LZ

18.01.2023

Placówka

Kielce, Aleja Solidarności 4

Nie zgadzam się (0)
Tragedia, przysłali mi...
Tragedia, przysłali mi brudne, używane szelki, biuro obsługi klienta nie odpowiada, kontakt na facebooku mocno ograniczony, nie polecam

Klient_2od4b

11.01.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze zaopatrzony...
Bardzo dobrze zaopatrzony sklep. Obsługa uśmiechnięta i Bardzo pomocna. Dobre ceny.

Klient_C2yyJ

01.01.2023

Placówka

Lublin, Diamentowa 29

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam nikomu!...
Nie polecam nikomu! Na zamówienie czekałam prawie 2 tygodnie, po czym przyszło niekompletne i z pomylonym towarem. Przez stronę internetową nie da się złożyć reklamacji, a dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem... w przeciągu 3 dni miał przyjechać kurier w celu wymiany błędnych towarów, a po 5 dniach, bez żadnych wyjaśnień dostałam informację o anulowaniu zamówienia. Dostałam zwrot pieniędzy za towar, którego brakowało, ale za ten wysłany błędnie już nie (A niestety, nie nakarmię królika karmą dla świnek morskich....)

Niezweryfikowany Klient_Js7E

05.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Potrafią doradzić zgodnie...
Potrafią doradzić zgodnie z potrzebami klienta, na minus wciskanie produktów które akurat mają polecać. Zwierzaki doglądane przez weterynarza i pierwsza darmowa wizyta u weterynarza na plus

Niezweryfikowany Klient_XNuL

11.07.2021

Placówka

Szczecin, ul. Struga 42

Nie zgadzam się (0)
Miła i pomocna...
Miła i pomocna obsługa, sprzedawca niemal natychmiast zaproponował pomoc i pokierował we właściwe miejsce. Minus to dość wysokie ceny w porównaniu do innych sklepów, nawet małych, osiedlowych. W dniu dzisiejszym były bardzo duże braki na półkach, np. z podkładami higienicznymi, kostkami do gryzienia. Sprzedawca tłumaczył to tym, że od tygodnia nie przyjechała żadna dostawa.

Klient_5Jah

10.06.2021

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (0)

Kakadu

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kakadu?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.