Opinia użytkownika: Leszek_90
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Tej obserwacji poddałem Obiekt Medyczny, w którym to miałem przyjemność wykonać dziś badanie pantomogramem. 1:) Umówiony na wizytę zostałem dzięki zsynchronizowanemu systemowi informatycznemu z mojej przychodni to jest z Medycyny Rodzinnej. Jak więc widać plus za możliwość takiego rozwiązania. 2:) Odnalezienie miejsca w którym znajduje się w/w obiekt nie stanowi problemu, budynek w którym się mieści jest poprawnie oznakowany tablicami z numerami budynku oraz jego części, po wejściu do budynku widnieją tablice informacyjne, która winda prowadzi do Lux Med- u. W windzie opisane jest na którym piętrze znajdują się poszczególne specjalizacje. 3.Czystość obiektu nie pozostawia nic do życzenia, każdy zakamarek, aż lśni. 4. Rejestracja: w chwili kiedy podszedłem były 4 Panie, nie było kolejek, co wskazuje na szybkie skierowanie i potwierdzenie klienta. 5.Poczekalnia przed gabinetem na wysokim poziomie, pomieszczenia prawidłowo chronologicznie ponumerowane. Nad drzwiami widnieje lampka kontrolna "badanie proszę nie wchodzić" - co ważne działa i jest załączana przez obsługę - miałem okazję sprawdzić , byłem trochę wcześniej i przede mną był starszy Pan - na jego badaniu również załączono. 6.W gabinecie również wysoki poziom czystości,wszystkie przedmioty znajdujące się wewnątrz są starannie wpasowane w wyznaczone im miejsce. 7. Personel obsługujący urządzenie potrafi odpowiedzieć na nurtujące pacjenta pytania odnośnie badania, oraz fachowo, bezboleśnie dokonuje badania. 8.Wynik badania otrzymywany jest w formie płyty CD, wraz z programem do obsługi szyfrowanych danych - duży plus. 9. Minusy: nie zauważyłem nigdzie w poczekalni ani w gabinecie dystrybutorów wody pitnej, oraz dość wysoka cena.