Opinie użytkownika (9)

Super. Jestem bardzo...
Super. Jestem bardzo zadowolony z szybkiej obsługi, wiedzy pracowników oraz atrakcyjnej oferty. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1873

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1873

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1873

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Mają bardzo...
Super. Mają bardzo dobre i wytrzymałe walizki. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1873

25.07.2017

WITTCHEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1873

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Nie dziwię...
Dobrze. Nie dziwię się, że ludzie patrzą w stronę sklepu i nie wchodzą. Ostatnim razem gdy byłem w Reserved doliczyłem się 15 osób w kolejce, jednej kasjerki i trzech pań na przerwie.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Krzysztof_1873

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Długie...
Bardzo dobrze. Długie kolejki, długie kolejki i jeszcze raz długie kolejki. A na sklepie 3 pracowników układa jedną półkę ze spodniami.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Krzysztof_1873

05.05.2017

C&A

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Również...
Bardzo dobrze. Również ekstremalnie długie kolejki, które nikogo nie obchodzą.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Krzysztof_1873

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Naprawdę...
Bardzo dobrze. Naprawdę jakość obsługi zależy od kasjera. Niektórzy są mili, podczas gdy po innych widać, że stoją za kasą bo muszą. Żadnego "dzień dobry", żadnego "do widzenia". Raz nawet kasjerka zamiast mówić o akcji promocyjnej (te rzeczy przy kasie), wskazała je ręką i zapytała "Chcesz?"Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1873

05.05.2017

Pepco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi