Super. Jestem bardzo zadowolony z szybkiej obsługi, wiedzy pracowników oraz atrakcyjnej oferty. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Mają bardzo dobre i wytrzymałe walizki. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Nie dziwię się, że ludzie patrzą w stronę sklepu i nie wchodzą. Ostatnim razem gdy byłem w Reserved doliczyłem się 15 osób w kolejce, jednej kasjerki i trzech pań na przerwie.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Długie kolejki, długie kolejki i jeszcze raz długie kolejki. A na sklepie 3 pracowników układa jedną półkę ze spodniami.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Również ekstremalnie długie kolejki, które nikogo nie obchodzą.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Naprawdę jakość obsługi zależy od kasjera. Niektórzy są mili, podczas gdy po innych widać, że stoją za kasą bo muszą. Żadnego "dzień dobry", żadnego "do widzenia". Raz nawet kasjerka zamiast mówić o akcji promocyjnej (te rzeczy przy kasie), wskazała je ręką i zapytała "Chcesz?"Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.