Opinie użytkownika (89)

Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1711

07.05.2018

Starbucks

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Krzysztof_1711

22.12.2017

BNP Paribas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Krzysztof_1711

22.12.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Krzysztof_1711

22.12.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Krzysztof_1711

22.12.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Krzysztof_1711

21.12.2017

LG Electronics

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Krzysztof_1711

21.12.2017
Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Krzysztof_1711

21.12.2017

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa, sprzedawca...
Profesjonalna obsługa, sprzedawca był kompetentny, starał się doradzić. Był zorientowany na pomoc klientowi, wyjaśnił różnice między produktami.

Krzysztof_1711

12.10.2017

Komputronik

Placówka

Rzeszów, Krakowska 20

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Odblokowanie...
Bardzo dobrze. Odblokowanie dostepu odbylo sie bardzo szybko. Wrazenie byly pozytywne. Propozycja lokaty ze strony banku byla bardzo slaba. Konsultanci byli mili i profesjonalni. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Krzysztof_1711

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za pozostawiony komentarz. Cieszę się, że kontakt z nami pozostawił pozytywne wrażenia. Proszę do nas wracać. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Krzysztof_1711

01.08.2017
Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1711

01.08.2017

OVB Allfinanz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Krzysztof_1711

01.08.2017

Home Broker

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1711

01.08.2017

METROHOUSE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1711

25.07.2017

Stradivarius

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1711

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1711

25.07.2017

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Krzysztof_1711

25.07.2017

BADURA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Krzysztof_1711

18.07.2017

Sphinx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Krzysztof_1711

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi