Opinie użytkownika (30)

Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Koyot

12.12.2016

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Koyot

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Koyot

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Koyot

09.12.2016

PGE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Koyot

09.12.2016

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Koyot

08.12.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Chcecie cofnąć...
Fatalnie. Chcecie cofnąć się w czasie do PRL-u i zobaczyć jak obsługiwano wtedy klientów w sklepach. Serdecznie zapraszam do ocenianego sklepu. Ale musicie trafić na sprzedawczynię lat ok. 35, czarne krótkie włosy. Pani ta nawet nie raczy odpowiedzieć na dzień dobry a usłyszeć od niej proszę i dziękuję to trzeba mieć wielkie szczęście. A poza tym odzywa się w bardzo niemiły sposób. Na minus: personel, wiedza i doradztwo. Na plus: sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Koyot

05.08.2013

Szymańscy

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Mazowiecka 2a

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Koyot

04.08.2013

Delikatesy Popiela

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Wiejska 25

Nie zgadzam się (1)
Rewelacyjnie. Super premia...
Rewelacyjnie. Super premia należy się pani Krystynie. Jestem stałym klientem sklepu. Zawsze z uśmiechem jestem obsługiwany. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Koyot

03.08.2013

Szymańscy

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Mazowiecka 2a

Nie zgadzam się (1)
Dobrze. Mam tylko...
Dobrze. Mam tylko jedno ale poważne zastrzeżenie - zawsze po wyjściu z lokalu ubrania śmierdzą starym tłuszczem. Na minus: wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena.

Koyot

09.07.2013

Fiero

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Oskara Lange

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Koyot

09.07.2013

Kaufland

Placówka

Łomża, Aleja Piłsudskiego 33

Nie zgadzam się (0)
14.04.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo nam miło, iż Pana opinia na temat funkcjonowania naszego marketu jest pozytywna i mamy nadzieję, że dzięki profesjonalnej obsłudze Klienta, naszej urozmaiconej ofercie produktów, ich wysokiej jakości i niskim cenom pozostanie Pan naszym Klientem. Pozdrawiamy, Kaufland Team
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Koyot

09.07.2013

Apteka Kwiaty Polskie

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Św. Antoniego

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Koyot

04.07.2013

CCC

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Plac Kościuszki 8

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Koyot

04.07.2013

Multimedia Polska

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Koplina 1

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Koyot

04.07.2013

McDonald's

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, świętego Antoniego 6

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Koyot

04.07.2013

Hoża

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Bartosza Głowackiego 57

Nie zgadzam się (0)
5 listopada obejrzałem...
5 listopada obejrzałem na portalu rossnet.pl wyniki dwóch konkursów w których wziąłem udział . Zdziwiło mnie mocno, że mimo dużego udziału uczestników ( 8210 i 10013) na listach 50 laureatów w obu konkursach, powtórzyły się aż 30 nazwiska (to samo imię, nazwisko i miejscowość). Wysłałem do redaktora naczelnego portalu maila ze swoim spostrzeżeniem i oceną, że dla mnie jest to ordynarny przekręt i oszukiwanie uczestników. Nie wierzę w to, że te osoby miały takie szczęście, że wylosowano je w obu konkursach. Minęło 14 dni i nikt nie raczył odpowiedzieć na mojego maila. Chociaż właściwie to się nie dziwię, przecież musieliby przyznać się do oszustwa.

Koyot

19.11.2012

Rossmann

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zadzwoniłem do firmy,...
Zadzwoniłem do firmy, aby złożyć reklamację. Rozmowa z Panią zajmującą się moją sprawą daleko odbiegała od standardów rozmowy z klientem, a właściwie współpracownikiem. W pewnym momencie pracownica opryskliwym tonem powiedziała, że nie ma czasu ze mną rozmawiać bo ma dużo pracy i kazała mi sprawę opisać i wysłać mailem. Nie tak rozmawia się w firmie, której jakość obsługi jest sztandarową sprawą.

Koyot

21.06.2012

VSC

Placówka

Wrocław, Gwiaździsta 66

Nie zgadzam się (1)
Poszedłem zrealizować receptę...
Poszedłem zrealizować receptę na lek specjalistyczny. Okazało się, że niestety ale brak go w tym momencie w aptece. Przemiła farmaceutka zaproponowała mi, że zamówi lek w hurtowni i następnego dnia będę mógł go odebrać. Przy okazji zapytałem o jakiś preparat z magnezem. Uzyskałem informacje o kliku lekach, ich cenie i dawkowaniu, co pozwoliło mi wybrać odpowiadający mi lek.

Koyot

09.06.2012

Apteka Kwiaty Polskie

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Św. Antoniego

Nie zgadzam się (0)
Poszedłem dziś do...
Poszedłem dziś do supermarketu Carrefour, aby zrobić zakupy produktów z najnowszej gazetki promocyjnej. W sposób miły i kompetentny zostałem obsłużony na stoisku z serami. Mogłem spróbować kawałek sera, dzięki czemu kupiłem więcej niż początkowo planowałem. W sklepie panował ład i porządek w części z regałami. Natomiast przy kasach już nie było tak pięknie. Wózki na koszyki i same koszyki utrudniały przy niektórych kasach przejście. Gdy stałem w kolejce do kasy okazało się, że pojawił się problem, jaki zaobserwowałem w marketach kilku sieci. Otóż kasjerka miała problem z wydaniem reszty klientowi z banknotu 100 zł. W pozostałych dwóch czynnych kasach nie mogła rozmienić, bo koleżanki również nie miały drobnych, a jedna z nich powiedziała, że ma tylko dwa banknoty 20-złotowe. W końcu kasjerka odeszła od stanowiska i poszła rozmienić pieniądze do sklepu w pasażu handlowym. Dla mnie jest to zupełnie niezrozumiałe, że sklep do którego przychodzi codziennie kilkuset klientów nie może zadbać o to, żeby kasjerki miały drobne pieniądze aby wydawanie reszty nie stanowiło żadnego problemu i nie opóźniało obsługi klientów.

Koyot

23.05.2012

Carrefour

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Jana Pawła II 22

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi