Opinia użytkownika: Koyot
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Poszedłem dziś do supermarketu Carrefour, aby zrobić zakupy produktów z najnowszej gazetki promocyjnej. W sposób miły i kompetentny zostałem obsłużony na stoisku z serami. Mogłem spróbować kawałek sera, dzięki czemu kupiłem więcej niż początkowo planowałem. W sklepie panował ład i porządek w części z regałami. Natomiast przy kasach już nie było tak pięknie. Wózki na koszyki i same koszyki utrudniały przy niektórych kasach przejście. Gdy stałem w kolejce do kasy okazało się, że pojawił się problem, jaki zaobserwowałem w marketach kilku sieci. Otóż kasjerka miała problem z wydaniem reszty klientowi z banknotu 100 zł. W pozostałych dwóch czynnych kasach nie mogła rozmienić, bo koleżanki również nie miały drobnych, a jedna z nich powiedziała, że ma tylko dwa banknoty 20-złotowe. W końcu kasjerka odeszła od stanowiska i poszła rozmienić pieniądze do sklepu w pasażu handlowym. Dla mnie jest to zupełnie niezrozumiałe, że sklep do którego przychodzi codziennie kilkuset klientów nie może zadbać o to, żeby kasjerki miały drobne pieniądze aby wydawanie reszty nie stanowiło żadnego problemu i nie opóźniało obsługi klientów.