Niestety za każdym razem kiedy mam okazję zamówić jedzenie dla mojego psa z tego sklepu Internetowego występuje jakiś problem z zamówieniem. Za pierwszym razem otrzymałem błędne zamówienie, za drugim natomiast puszki z jedzeniem dla psa były mocno uszkodzone. Oczywiście rozumiem, iż uszkodzenie mogło mieć miejsce podczas transportu, jednakże zawsze problem ten tyczy się tego sklepu. Na szczęście ze zwrotem błędnego zamówienia i przysłaniem prawidłowego jak i zwrotem gotówki za uszkodzony towar nie było większego problemu.
Bardzo dobra i szybka obsługa klienta. Chcąc nie chcąc miałem okazję skorzystać z biura obsługi klienta sklepu Internetowego. Problem dotyczył uszkodzenia dostarczonych produktów. Zwrot pieniędzy za uszkodzone artykuły dotarł 2 dni po złożeniu reklamacji, co jest ogromnym pozytywem w mojej ocenie.
Obsługa banku była bardzo profesjonalna. Pracownik podczas rozmowy dbał o jej dyskrecję, oraz utrzymywał wysoki poziom kultury osobistej. Pracownik potrafił odpowiedzieć na wszystkie moje pytania w sposób wyczerpujący, a zarazem jasny i prosty do zrozumienia. Głównym negatywnym aspektem był czas oczekiwania na obsługę, gdyż nawet przy otwartych wszystkich dostępnych stanowiskach kolejka była znaczna.
Uczelnia o wysoki poziomie dydaktycznym. Większość prowadzących zajęcia jest prawdziwymi pasjonatami w swojej dziedzinie. Na wydziałach przeważnie nie ma wielkiego tłoku, kampus jest przestronny i estetyczny
W sklepach Ikea zdecydowanie wyróżnia się rodzaj ekspozycji mebli. Projektanci zadbali o to, aby każdy klient zobaczył jak najszerzej ofertę sklepu. Ponadto bardzo przyjemną sprawą jest fakt istnienia bistro, które serwuje naprawdę dobre potrawy w atrakcyjnych cenach.
Salony Senpo mają bardzo ładną stylistykę wnętrz. Mimo małego metrażu salonów, widać, że żaden metr kwadratowy nie jest zmarnowany. Wystrój jest przemyślany i bardzo estetyczny. Obsługa również wykazuje się dużą wiedzą oraz ma bardzo dobre podejście do klienta.
W sklepach Sizeer najczęściej spotkać można młodych pracowników. Są oni przeważnie uprzejmi oraz pomocni. Jednakże proces reklamacji obuwia w tym sklepie to dosłownie droga przez mękę. Dwukrotnie zdarzyło mi się odwoływać od jednej reklamacji, gdyż uzasadnienie jej odmowy było kompletnie nie merytoryczne.
Castorama jest najpopularniejszym marketem budowlanym w Polsce nie bez powodu, w marketach znaleźć można praktycznie wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do przeprowadzenia remontu lub drobnych napraw. Ceny w markecie są na dość akceptowalnym poziomie. Niestety w mojej opinii w Castoramie bardzo słabo wyposażone są działy z chemią samochodową.
Sklepy Dealz wyróżniają się pełnymi cenami, bez końcówek typu -99, lub -49, groszy. Czyni to etykiety cenowe bardzo czytelnymi. W tych sklepach znaleźć można produkty, których na próżno można szukać w innych sklepach. Obsługa w tych sklepach zawsze jest miła i pomocna.
Asortyment tych sklepów bardzo ciężko opisać w sposób konwencjonalny, gdyż dopiero wizyta tam ukaże nam prawdziwy wachlarz asortymentowy. Tk-Maxx reklamuje się hasłem, które w tłumaczeniu na język polski brzmi: "Wielkie marki, niskie ceny", i jest to bardzo adekwatny slogan. Obsługa jest bez zarzutu do momentu kiedy chcemy zareklamować jakiś produkt. Osobiście, dalej jestem w trakcie ponownej reklamacji obuwia, które zostało błędnie ocenione przez sklepowego rzeczoznawcę.
W większości sklepów Media Markt bardzo trudno znaleźć pracownika, który ma czas aby pomóc klientowi. Często pracownicy odpowiadają na zadane pytania dość zdawkowo oraz niechętnie. Wydaje mi się, iż jest to efektem zbyt dużego ruchu jak na ilość pracowników w sklepie.
W swoim doświadczeniu w zakupach w sklepach Inter Sport zawsze spotykałem osoby bardzo dobrze znające się na swoim dziale. Pracownicy zawsze byli w stanie wyczerpująco odpowiedzieć na moje pytania oraz doradzić mi w wyborze odpowiedniego sprzętu do moich potrzeb. Niestety, Sklepy Inter Sport mają dość wysokie ceny, jak na jakość oferowanych produktów.
Action jest sklepem w którym znaleźć można dosłownie wszystko. Wachlarz asortymentu zaczyna się od produktów biurowych, idąc przez narzędzia, kończy na słodkościach. Obsługa w sklepach jest naprawdę elastyczna. Ta sama pracownica potrafi zarówno doradzić jakie śrubokręty wybrać, oraz które miotły spisują się najlepiej. Zawsze miałem bardzo dobre wrażenia z wizyt w tym sklepie.
Korzystam z usług sieci T-Mobile od kilku lat. Mimo sporadycznych problemów technicznych, spowodowanych głownie warunkami pogodowymi, nie miałem żadnych problemów z tym operatorem. Obsługa w punktach stacjonarnych jest kompetentna i uprzejma.
Kontakt z opiekunem szkody jest bardzo trudny. Opiekunowie odbierają telefony od godziny 10:00 do 13:00, niestety dzwoniąc nieustannie przez ten czas nie udało mi się ani razu połączyć z moim opiekunem szkody. Na głównej infolinii sprawa nie wygląda lepiej, pracownicy z innych działów często odsyłani są do odbierania telefonów. Nie mają oni wystarczających kompetencji ani możliwości aby odpowiedzieć na nawet najprostsze pytania. Sam czas oczekiwania na połączenie wynosi czasami ponad 45 minut. Usługa Assistance również nie zdaje egzaminu. Pracownica nie potrafiła zorganizować transportu lawetą samochodu po pożarze. Finalnie mimo posiadania usługi Assistance musiałem sam zorganizować lawetę i zapłacić za nią. Zdecydowanie mimo dość konkurencyjnej ceny na tle innych Towarzystw Ubezpieczeniowych, nigdy nie zdecydowałbym się ponownie na wykupienie polisy w Uniqa.
Tui jest teraz prawdopodobnie największym biurem podróży w Polsce. Pomimo tak wielu utrudnień i obostrzeń wynikających z trwającej pandemii COVID-19, Tui potrafi zorganizować wakacje w bardzo sprawny sposób. W wiadomościach e-mail dotyczących szczegółów podróży i wymaganych dokumentów znalazłem wyczerpujące informacje. Dzięki temu cała podróż odbyła się bez przykrych niespodzianek.
Sztuczna inteligencja obsługująca infolinię jest po prostu żartem w stronę poważnych klientów. Bot o imieniu Max praktycznie nigdy przy próbie kontaktu z mojej strony nie potrafił zrozumieć z jaką sprawą dzwonię. Weryfikacja klienta również może doprowadzić do śmiechu. Dział rozliczeń u tego operatora jest na bardzo niskim poziomie. Po przeniesieniu numeru do innego operatora dwukrotnie otrzymałem fakturę na oszałamiające 40 groszy. Pracownik z którym rozmawiałem na infolinii również nie potrafił wytłumaczyć mi tego kuriozum.
Dodzwonienie się do opiekuna szkody jest niemalże niemożliwe. Mimo iż opiekun powinien odbierać telefony w godzinach 10-13 tak się nie dzieje. Osobiście nie wierzę iż opiekun przez całe 3h prowadzi rozmowy. Dzwonienie na główną infolinię też należy do wyzwań, czas oczekiwania na połączenie wynosi nie raz 45 minut. Niestety, zdarzyło mi się iż nawet po tak długim czasie oczekiwania nie zostałem połączony z osobą z wybranego działu, lecz totalnie losowym pracownikiem, który został oddelegowany do call center z uwagi na dużą ilość telefonów. Niestety, konsultant wtedy nie był w stanie odpowiedzieć na żadne moje pytanie. Po moich doświadczeniach z TU Uniqa, pomimo niskiej ceny ubezpieczenia nigdy nie zdecydowałbym się ponownie na skorzystanie z ich usług.
Sklep z bardzo bogatym i zróżnicowanym wyposażeniem. Znajdziemy tam praktycznie wszystko od akcesoriów biurowych, przez artykuły dekoracyjne aż po słodycze. Ekspozycja w sklepie jest bardzo estetyczna, produkty są równo ułożone na półkach. Etykiety cenowe znajdzie się pod każdym produktem, są one czytelne i zrozumiałe. Ceny w tym sklepie nie są wygórowane, są najczęściej odzwierciedleniem jakości produktów. Niestety trudno jest znaleźć pracownika na sali sprzedaży, często, żeby o coś spytać trzeba spytać kasjera. Mimo wszystko pracownicy są uprzejmi i kompetentni, chętnie wskażą drogę do wybranego produktu lub odpowiedzą na pytania związane z nim. Czystość w tym sklepie jest na wysokim poziomie. Półki jak i podłogi są czyste, a produkty nie są zakurzone. Sklep jest przestronny, a działy są ułożone w alejki, co czyni sklep prostym w nawigacji. Znajdziemy tam wiele produktów, których do tej pory nie widziałem osobiście w innym stacjonarnym sklepie. Sklep jest usytuowany przy hipermarkecie Kaufland, który posiada bardzo duży parking, jest to duże ułatwienie dla zmotoryzowanych klientów. Polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.