Opinia użytkownika: Klient_s0tz
Dotycząca firmy: UNIQA
Treść opinii: Dodzwonienie się do opiekuna szkody jest niemalże niemożliwe. Mimo iż opiekun powinien odbierać telefony w godzinach 10-13 tak się nie dzieje. Osobiście nie wierzę iż opiekun przez całe 3h prowadzi rozmowy. Dzwonienie na główną infolinię też należy do wyzwań, czas oczekiwania na połączenie wynosi nie raz 45 minut. Niestety, zdarzyło mi się iż nawet po tak długim czasie oczekiwania nie zostałem połączony z osobą z wybranego działu, lecz totalnie losowym pracownikiem, który został oddelegowany do call center z uwagi na dużą ilość telefonów. Niestety, konsultant wtedy nie był w stanie odpowiedzieć na żadne moje pytanie. Po moich doświadczeniach z TU Uniqa, pomimo niskiej ceny ubezpieczenia nigdy nie zdecydowałbym się ponownie na skorzystanie z ich usług.