Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_s0tz

Dotycząca firmy: UNIQA

Treść opinii: Kontakt z opiekunem szkody jest bardzo trudny. Opiekunowie odbierają telefony od godziny 10:00 do 13:00, niestety dzwoniąc nieustannie przez ten czas nie udało mi się ani razu połączyć z moim opiekunem szkody. Na głównej infolinii sprawa nie wygląda lepiej, pracownicy z innych działów często odsyłani są do odbierania telefonów. Nie mają oni wystarczających kompetencji ani możliwości aby odpowiedzieć na nawet najprostsze pytania. Sam czas oczekiwania na połączenie wynosi czasami ponad 45 minut. Usługa Assistance również nie zdaje egzaminu. Pracownica nie potrafiła zorganizować transportu lawetą samochodu po pożarze. Finalnie mimo posiadania usługi Assistance musiałem sam zorganizować lawetę i zapłacić za nią. Zdecydowanie mimo dość konkurencyjnej ceny na tle innych Towarzystw Ubezpieczeniowych, nigdy nie zdecydowałbym się ponownie na wykupienie polisy w Uniqa.