Doskonała jakość oferowanych produktów - jakość materiałów (nawet 4K). Prrzyjazna forma robienia zakupów. Negatywna uwaga - usługa jedna z droższych na rynku.
Mogę ocenić jakość obsługi w oddziale - Pracownicy bardzo pomocni i traktujący każdego klienta jak waznego klienta. Obsługa z zachowaniem pełnej dyskrecji - osobne pokoje spotkań w oddziale.
Mogę ocenić obsługę w oddziale - Pracownicy zachowują sie w pełni profesjonalnie. Potrafią zadbać o osoby oczekujące na obsługę. Obsługa szybka i merytoryczna.
Mogę ocenic obsługę przez infolinię i odpowiedzi na reklamacje - sposób traktowania klienta poniżej wszelkiej krytyki. Odpowiedzi z działu prawnego albo nie na temat albo wymijające i oczywiście odpowiedzi na koniec 30 dniowego okresu kiedy odpowiedź musi być udzielona. Bardzo niepoważne traktowanie długoletnich klientów.
Jakość obsługi w oddziale pozostawia wiele do życzenia. Klient odnosi wrażenie że przeszkadza personelowi w pracy. Jakość pracy kurierów - niska ocena - często nowe osoby dez wiedzy i doświadczenia i do tego mało komunikatywne.
Szybkość i przyjazny sposób robienia zakupów to duży atut Allegro. Narzekać można na skuteczną pomoc w rozwiązywaniu problemów ze sprzedawcami. Trafiona usługa smart Allego - darmowa dostawa.
Działanie usługi - paczkomat - rewelacyjne rozwiązanie które działa bardzo sprawnie i elastycznie dka Klienta. Niestety duże problemy z jakością i dostępnością usługi w okresie świątecznycm (grudzień).
Intuicyjne działanie sklepu internetowego. Badzo dobra oferta i szybka realizacja zamówień. Czasami problemem jest to że nie można zamówić danego produktu z dostawą do wybranego salonu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.