Opinie użytkownika (34)

Super stacje, dobre...
Super stacje, dobre ceny i Subway w wielu punktach.

Klient_Y4aVd

07.11.2024

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank rządzący się...
Bank rządzący się swoimi prawami. Brakuje jasnych zasad dla nowych klientów związanych z promocją po założeniu konta.

Klient_Y4aVd

07.08.2024

VeloBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niewiele oddziałów w...
Niewiele oddziałów w Polsce, infolinia słabo działa, trudni cokolwiek załatwić jako klient.

Klient_Y4aVd

07.08.2024

Citi Handlowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrej jakości paliwo...
Dobrej jakości paliwo i szybka obsługa.

Klient_Y4aVd

02.08.2024

MOL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sympatyczna obsługa i...
Sympatyczna obsługa i dobrej jakości produkty.

Klient_Y4aVd

24.06.2024

Piekarnia HERT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobry sklep, w...
Dobry sklep, w przypadku promocji warto do niego zajrzeć. Obsługa jednak bardzo średnia, brakuje fachowej wiedzy, tak jak u konkurencji.

Klient_Y4aVd

28.05.2024

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super obsługa klienta,...
Super obsługa klienta, bardzo zaangażowani pracownicy. Można zamówić produkt do domu lub z dlodbiorem w sklepie.

Klient_Y4aVd

28.05.2024

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Duży sklep, ale...
Duży sklep, ale ilość asortymentu zbyt mała. Powoduje to odczucia pustki, niestety ekspozycja - poza telewizorami - mało zachęcająca. Obsługa może być, ale w zależności na kogo się trafi.

Klient_Y4aVd

28.05.2024

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobry portal, ale...
Dobry portal, ale bardzo słaba możliwość wyszukiwania aplikacji z przeszłości, brak statystyk.

Klient_Y4aVd

17.05.2024

Pracuj.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miły personel
Miły personel

Klient_Y4aVd

07.05.2024

Yes

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa klienta...
Profesjonalna obsługa klienta i fachowe doradztwo.

Klient_Y4aVd

24.04.2024

GENERALI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sympatyczna obsługa,...
Bardzo sympatyczna obsługa, szybkie zakupy i przyzwoite ceny.

Klient_Y4aVd

05.04.2024

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepszy portal do...
Najlepszy portal do rezerwach noclegów. W przypadku kłopotów z noclegiem, infolinia jest bardzo pomocna, nawet w niedzielę wieczorem. Warto korzystać.

Klient_Y4aVd

03.04.2024

Booking.com

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zaangażowani konsultanci, bezpośrednia...
Zaangażowani konsultanci, bezpośrednia obsługa klienta w oddziale bez zarzutu. Klient może się tu dobrze poczuć albowiem sprawiane jest cały czas wrażenie, że jest ważny.

Klient_Y4aVd

22.03.2024

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Znakomity portal to...
Znakomity portal to wyszukiwania ubezpieczeń. Bardzi fajna opcja porównywarki. Kontakt z konsultantem również bardzo pozytywny.

Klient_Y4aVd

15.03.2024

Rankomat.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sympatyczna obsługa,...
Bardzo sympatyczna obsługa, profesjonalna i pomocna. Klient odniosłem wejścia jest witany przez pracownika sklepu i ma się wrażenie, że pracownik jest nastawiony na satysfakcję klienta, a nie traktuje jako problem. Polecam

Klient_Y4aVd

08.03.2024

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra aplikacja,...
Bardzo dobra aplikacja, łatwe nadawanie i odbieranie przesyłek.

Klient_Y4aVd

05.03.2024

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kontakt z infolinią,...
Kontakt z infolinią, która mając moje dane, kwestionuje ich prawdziwość. Dzwoniąc w kwestii zmiany danych dowodu osobistego i chcąc to załatwić online, konsultant wysyła mnie do oddziału.

Klient_Y4aVd

13.02.2024

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niezrozumiałe naliczenia kosztów...
Niezrozumiałe naliczenia kosztów za korzystanie z internetu za granicą. Trzeba domagać się szczegółowego zestawienia, ale to i tak tylko liczby i trudno dokładnie zweryfikować w której minucie, którego dnia korzystało się z internetu.

Klient_Y4aVd

08.02.2024

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nowy właściciel UPC...
Nowy właściciel UPC - znacznie na niekorzyść wpłynął na jakość oferowanych usług. Obiekcje klienta nie są brane pod uwagę.

Klient_Y4aVd

08.02.2024

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi