Opinie użytkownika (8)

Sklep bardzo dobrze...
Sklep bardzo dobrze zatowarowany. Produkty zawsze świeże. Hot-dogi dostępne praktycznie o każdej porze dnia. Obsługa bardzo miła i pomocna. Zawsze zaoferowany dodatkowy produkt i przypomnienie o nabiciu punktów na aplikację. Czysto, miło i bardzo przyjemnie. Zakupy w takim sklepie to czysta przyjemność.

Klient_PWjt

11.07.2021

Żabka

Placówka

Stalowa Wola, al. Jana Pawla 60A

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa, personel...
Profesjonalna obsługa, personel schludny firmowy strój, personel stosuje się do przepisów Covid-19, prawidłowo noszona maseczka. Zostały zachowane standardy dzień dobry zapytanie o aplikacje oraz polecenie kawy bądż hoddoga. Sklep dołożony oraz czysty.

Klient_PWjt

09.07.2021

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep duży, bardzo...
Sklep duży, bardzo dobrze zatowarowany,mnostwo ciuchów, butów i dodatków, można tam spędzić caly dzień. Troche bałaganu jest co prawda ale przy takiej ilości towaru to chyba nie da się tego na bieżąco ogarnąć. Wiaze sie to oczywiście z kolejkami do kasy .Ale przy takiej ilosci klientów jest to chyba nieuniknione. Personel chyba sam tego wszystkiego nie ogarnia,więc jak potrzebujesz pomocy to musisz chyba sobie radzić sam.

Klient_PWjt

09.02.2021

Reserved

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zgłosiłem się, żeby...
Zgłosiłem się, żeby sfinalizować reklamację. Pracownik nie potrafił odszukać w systemie zgłoszenia ponieważ, według jego opinii, upłynął za długi czas od momentu zgłoszenia do momentu, kiedy się zgłosiłem. Przekazywał nieprawdziwe informacje, że mam tylko miesiąc na dokończenie reklamacji. Mówił, że to ja muszę udowodnić, że reklamacja została uznana, ponieważ on takiej informacji nie ma, itd. Ogólnie bardzo słabe podejście do klienta.

Klient_PWjt

09.02.2021

Biedronka

Placówka

Myszyniec, Stefanowicza 47

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do salonu...
Wchodząc do salonu Play miło witają pracownicy. Z uśmiechem na twarzy. No i na tym koniec. Pani kompletnie nie zwracała uwagi na moje potrzeby związane z abonamentem, internetem. Twardo trzymała się tego co jej tam komputer wyswielil. Momentami miałam wrażenie jakby mnie nie słuchała. Salon czysty i zadbany. Ekspozycję telefonów czyste nie było żadnego śladu tzw,,opalcowanych,''. Dodatkowym atutem było to że pani po obsłużeniu klienta przede mną zdezynfekowala stanowisko co w dzisiejszych czasach jest bardzo ważne. Minus za to nie słuchała moich oczekiwań.

Klient_PWjt

09.02.2021

Play

Placówka

Stalowa Wola, ul. Chopina 42

Nie zgadzam się (0)
Witam byłem ostatnio...
Witam byłem ostatnio w perfumerii Douglas , by kupić swojej nowej dziewczynie perfumę Pani która sprzedaje perfumy doradziła mi we wszystkich wariantach bo sam nie wiedziałem co wybrać. Jestem zadowolony z obsługi i atmosfery jaka tam panuje jest elegancko i bardzo czysto. Pozdrawiam i oby tak dalej

Klient_PWjt

01.10.2020

DOUGLAS

Placówka

Stalowa Wola, ul. Chopina 42

Nie zgadzam się (0)
Salon pod względem...
Salon pod względem wizualnym i wystroju wygląda perfekcyjnie jest czysto, ładnie, spory wybór telefonów. Obsługa i oferta którą mi zaproponował konsultant brzmiała interesująco i bardzo zachęcająco przedstawił mi wile plusów i minusów danej oferty co nie zmienia faktu , że konsultant był bardzo opanowany i wyrozumiały ze względu ,że byłem dość dociekliwy i wiele ofert odrzucałem ponieważ mi niektóre nie pasowały. Co do obsługi i przedstawionej mi oferty jestem bardzo zadowolony i wrócił bym z przyjemnością do takiego sklepu i obsługi.

Klient_PWjt

11.09.2020

T-Mobile

Placówka

Stalowa Wola, Okulickiego 76

Nie zgadzam się (0)
Na wejściu zostałem...
Na wejściu zostałem przywitany słowami "dzień dobry", z racji że byłem 3 osobą w kolejce poproszono mnie o chwilę cierpliwości. Czas oczekiwania na przyjęcie przez konsultanta to około 9-14minut, w tym czasie rozejrzałem się po salonie, który jest bardzo czysty, dobrze oświetlony, wyeksponowany sprzęt posiada opis co pozwala na wstępne się z nim zapoznaniem. Następnie zostałem poproszony do stanowiska. Konsultant uważnie wysłuchał moich potrzeb związanych z przeniesieniem mojego abonamentu do sieci play, zaproponował mi kila opcji, poinformował o promocjach i obecnych ofertach. Również miałem możliwość poznanie i obejrzenie telefonu komórkowego, którym byłem zainteresowany, bez żadnych zobowiązań. Oferta w formie papierowej została mi wręczona do przestudiowania w domu po tym jak powiedziałem, że muszę się jeszcze zastanowić i na spokojnie przeanalizować przejście. Płynna komunikacja z konsultantem, który był ubrany w koszulę (firmową), miał eleganckie spodnie i obuwie, schludny i bardzo uśmiechnięty, a przede wszystkim rzetelnie przekazywał informacje. Na koniec ciepłe pożegnanie i zaproszenie na ponowne spotkanie.

Klient_PWjt

11.09.2020

Play

Placówka

Stalowa Wola, ul. Chopina 42

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi