Opinia użytkownika: Klient_PWjt
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Na wejściu zostałem przywitany słowami "dzień dobry", z racji że byłem 3 osobą w kolejce poproszono mnie o chwilę cierpliwości. Czas oczekiwania na przyjęcie przez konsultanta to około 9-14minut, w tym czasie rozejrzałem się po salonie, który jest bardzo czysty, dobrze oświetlony, wyeksponowany sprzęt posiada opis co pozwala na wstępne się z nim zapoznaniem. Następnie zostałem poproszony do stanowiska. Konsultant uważnie wysłuchał moich potrzeb związanych z przeniesieniem mojego abonamentu do sieci play, zaproponował mi kila opcji, poinformował o promocjach i obecnych ofertach. Również miałem możliwość poznanie i obejrzenie telefonu komórkowego, którym byłem zainteresowany, bez żadnych zobowiązań. Oferta w formie papierowej została mi wręczona do przestudiowania w domu po tym jak powiedziałem, że muszę się jeszcze zastanowić i na spokojnie przeanalizować przejście. Płynna komunikacja z konsultantem, który był ubrany w koszulę (firmową), miał eleganckie spodnie i obuwie, schludny i bardzo uśmiechnięty, a przede wszystkim rzetelnie przekazywał informacje. Na koniec ciepłe pożegnanie i zaproszenie na ponowne spotkanie.